Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600364/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00613162/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 10.788 sztuk koszulek sportowych dla szkół realizujących program
„Mały Mistrz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Szkolny Związek Sportowy
1.3.) Oddział zamawiającego: -
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470963007
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Skorupki 21
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-532
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lszs@lszs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lszs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd3f483f-69cd-472f-b58d-d3ea4f000e731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 10.788 sztuk koszulek sportowych dla szkół realizujących program„Mały Mistrz”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd3f483f-69cd-472f-b58d-d3ea4f000e73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt Mały Mistrz2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
: Dostawa 10.788 sztuk koszulek sportowych dla szkół realizujących program Mały Mistrz” na terenie województwa łódzkiego zgodnie z OPZ stanowiącym załącznik do SWZ.
Wykonawca ma dostarczyć 10.788 sztuk - w tym: 5.304 sztuk w rozmiarze 134 oraz 5.484 sztuk w rozmiarze 140.
Gramatura koszulek nie gorsza niż 155g/m2, szwy boczne, taśma przy szyi, krótkie rękawy, szew płaski na rękawach, dzianina transportująca wilgoć, dzianina antystatyczna bardziej odporna na zabrudzenia zachowująca komfort termiczny podczas wysiłku.
Materiał poliester maksymalnie 100% lub 100 % bawełna czesana.
Nadruk wg opracowanego wzoru z niezmienioną formą i kształtem. Nadruk z przodu oraz na rękawach. Kolorystyka koszulek – kolor biały.Dostawa do Szkół zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik do OPZ.
3.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w dokumencie pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ oraz w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18412200-2 - Koszulki sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109390,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570577,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109390,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investstory Arkuszewski Wiśniewski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 956 236 99 91
7.3.3) Ulica: Matejki 8/17,
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVESTSTORY ARKUSZEWSKI WIŚNIEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INVESTSTORY ARKUSZEWSKI WIŚNIEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109390,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbiórka budynku przy ulicy Pabianickiej 236 w Łodzi
- ZP/24/2024 - Sukcesywne dostawy opon dla MPO-Łódź Sp. z o.o.
- ZP/24/2024 - Sukcesywne dostawy opon dla MPO-Łódź Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
- Świadczenie gwarancyjnych i pogwarancyjnych usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw samochodów eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym ARiMR - w podziale na zadania
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych w 2025 roku.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.