eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoWykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa
i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego
w Jaśle”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa
i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego
w Jaśle”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a58f2552-bc3e-4768-99f9-5324122db67d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031480/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Działem XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/53/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle”

1.1. Do załączonej dokumentacji: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiOR, projekt techniczny, przedmiar, zostały wprowadzone zmiany do części przedmiotu. Wobec powyższego Zamawiający załącza dodatkowo do dokumentacji:
1.1.1 Załącznik nr 1 a: Errata do projektu,
1.1.2 Załącznik nr 1 b: Projekt osłon stałych,
1.1.3 Załącznik nr 1 c: Rewizja geometrii otworów, bram i drzwi zew. sieni,
1.1.4 Załącznik nr 1 d: Odnowienie balustrad stalowych,
1.1.5. Załącznik nr 1 e: Pozwolenie na budowę.
1.2. Pozostałe zmiany do dokumentacji projektowej, w tym przedmiaru:
Dokument ,,OW- WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ” należy zastosować z uwzględnieniem zmian polegających na zamianie i wykreśleniu urządzeń (między innymi na podstawie charakterystyki sprzętu – Załącznik nr 2 do SWZ.
1) Zmiana ilości kolumn – rezygnacja z kolumny IT w pomieszczeniu 33 (Stanowisko IT). W związku z usunięciem kolumny nie rezygnujemy z gniazd zasilających (energia, gazy, sieć) lecz zaślepiamy je w suficie. Dodatkowo prosimy o dołożenie dodatkowych gniazd na ścianie przy oknie (2 kpl gniazd - TGP GM-6 (2xO2, 2xP5, 2xV)) - usunięta pozycja nr 3.1.5 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
2) Zmiana opisu- Kolumny chirurgiczne i anestezjologiczne pozycje nr 3.1.3 i 3.1.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II są opisane w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.
3) Zamiana w pozycji „Dostawa + montaż - Myjnia dezynfektor” na „Dostawa + montaż - Maceratory” są opisane w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu” (w Szpitalu funkcjonują obecnie Macerator Quatro):
- Pom. 02 – Brudownik – macerator istniejący – przeniesiony (w tej pozycji pozostanie tylko demontaż istniejącego oraz ponowny montaż w miejscu docelowym). W pozycji 2.1.1 z przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I należy usunąć dostawę urządzenia.
- Pom. 35 – Brudownik – rezygnacja - 3.1.1 należy usunąć 1 kpl z robót Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
- Pom. 40 oraz pom. 44 – w tych pomieszczeniach zostaje po jednej sztuce maceratora.
Podsumowując:
- pozycja przedmiaru 2.1.1 – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I - demontaż oraz montaż istniejącego maceratora.
- pozycja przedmiaru 3.1.1 – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II - 3 kpl zmiana na 2 kpl.
4) „Balustrady” – usunięta pozycja 1.6.1 z przedmiaru – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II. Zamawiający rezygnuje z montażu nowych balustrad. Należy istniejące balustrady odnowić wg załącznika nr 1d,
5) „Demontaż balustrad zewnętrznych wraz z wywozem na wysypisko i opłata za Utylizację” – usunięta pozycja 1.9.6 z przedmiaru – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
6) Zasłony parawanowe – (1szt. + 7 szt.) – charakterystyka zasłon znajduje się w Charakterystyce sprzętu w załączniku nr 2 do SWZ (dodano do zakresu robót – należy uwzględnić w wycenie – brak w dokumentacji projektowej).
7) Z przedmiarów usuwa się dostawę - „Dostawa i montaż - bezdotykowy dozownik medyczny” - usunięta pozycja nr 1.10.1 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.1 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
- „Dostawa i montaż - Pojemnik na ręczniki papierowe w rolach” – usunięta pozycja nr 1.10.2 Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.2 Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
- „Dostawa - kosz na odpady” – usunięta pozycja nr 1.10.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II
- „Dostawa i montaż - Szczotka WC + pojemnik na papier” - usunięta pozycja nr 1.10.3 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.3 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
8) „Dostawa + montaż - Panel pionowy wraz z akcesoriami” - pozycja nr 2.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I jest opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.
9) „Dostawa + montaż - Dwuczaszowa lampa zabiegowa LED 160klx/160klx” – zamiana jednej lampy dwuczaszowej z poz. 3.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap II na jedną lampę jednoczaszową (pomieszczenie resuscytacji).
10) „Dostawa + montaż - Dwuczaszowa lampa zabiegowa LED 160klx/160klx” –– usunięcie z dostawy i montażu jednej lampy dwuczaszowej z poz. 3.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap II – montaż lampy dwuczaszowej posiadanej przez Zamawiającego (pomieszczenie resuscytacji).
11) „Dostawa + montaż - Pojedyncza lampa zabiegowa LED 160klx” - usunięcie z dostawy i montażu jednej lampy jednoczaszowej z poz. 2.1.3 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap I – montaż lampy pojedynczej posiadanej przez Zamawiającego (pomieszczenie gipsowni).
12) Dodatkowo w związku powiększeniem bram z pozycji 2.9.3 z przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II tj. „Dostawa i montaż bramy wraz z wyposażeniem 4,30*3,0” do zakresu robót zostaje dodana Rewizja do projektu NR 12-14- załącznik 1c „Rewizja geometrii otworów, bram i drzwi zewnętrznych sieni”.
13) Z przedmiaru robót usuwa się prace związane z zadaszeniem podjazdu i zjazdu dla karetek:
- Z przedmiaru ,, Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II” w pozycji 1.5.1 -
,, Konstrukcje podparć, zawieszeń i osłon - analogia dostawa i montaż wraz z
malowaniem na gotowo” - zmiana ilości z 45,87t na 10,50t.
- Z przedmiaru ,, Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II” usuwa się pozycję 1.5.2 - ,, Wykonanie na gotowo przykrycia dachu szklanego wraz z systemem mocowań, orynnowaniem oraz rurami spustowymi - zgodnie z dokumentacja projektowa”.
14) „Dostawa + montaż - Negatoskop” - 1 szt. z 2 szt. zostaje usunięta z pozycji pozycja nr 2.1.7 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, opis w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.
Zamawiający zastrzega konieczność funkcjonowania SOR-u w całym okresie realizacji przedmiotu umowy, a z uwagi na fakt, że wykonanie przedmiotu umowy wymaga jego realizacji w dwóch etapach, wykonanie poszczególnych etapów (I i II etapu) musi umożliwić samodzielne i odrębne ich użytkowanie.
Po zakończeniu etapu I, Wykonawca rozpocznie realizację II etapu pracami na zewnątrz budynku przez okres dwóch tygodni, a następnie może przestąpić do realizacji II etapu wewnątrz budynku SOR-u lub kontynuować prace na zewnątrz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45451000-3 - Dekorowanie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać:
a) wykonanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 700 m². Wykazywane zamówienie winno być poparte dowodami określającymi, czy robota budowlana została wykonana należycie – kwalifikacja nastąpi na podstawie załącznika nr 8 do SWZ,

b) iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
- min. 1 osobą (kierownik budowy), która posiada uprawnienia konstrukcyjno- budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane aktualnie wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, i w okresie ostatnich pięciu (5) latach przed upływem terminu składania ofert była członkiem zespołu wykonawczego w zakresie wykonania roboty budowlanej, dotyczącej budowy lub przebudowy lub rozbudowy obiektu użyteczności publicznej o pow. użytkowej każdy min. 700 m2 oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych albo kierownik budowy przez ten okres;

- min. 1 osobą (kierownik robót branży sanitarnej), która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót branży sanitarnej przez ten okres;

- min. 1 osobą (kierownik branży elektrycznej), która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót branży elektrycznej przez ten okres.

Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych.

Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie tj. ppkt a) i ppkt b).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, określonych w pkt. 3.1.4. a) SWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącego zał. nr 8 do SWZ.
2. Dowody określające, czy roboty budowlane, o których mowa w Załączniku nr 8 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Dowodami jw., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy są:
a) referencje bądź,
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
c) inne odpowiednie dokumenty, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa pod lit. a i b.
Powyższe dowody stanowią załącznik do SWZ.
3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, określonych w pkt. 3.1.4. b) SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty (wzór załącznik nr 5 do SWZ),
2. Charakterystyka sprzętu (wzór załącznik nr 2 do SWZ).
3. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 3 lub 6 do SWZ),
4. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór załącznik nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy),
5. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 gwarancjach bankowych;
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 2.2-2.4 wykonawca musi załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo cyfrowego odwzorowania dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Szpital Specjalistyczny w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank PKO Bank Polski S.A. Nr: 19 1020 4391 0000 6102 0198 8450 W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie postępowania nr: ZP/53/2024”.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 ppkt a) i 3 ustawy Pzp / Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.
8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
9. Niespełnienie przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w pkt 2 – 7 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt 6 Dział XI SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Zał. Nr 4 do SWZ- projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia wynosi 8 miesięcy od dnia podpisania umowy, w podziale na dwa etapy, tj. Etap I do 4 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, Etap II do 4 miesięcy bezpośrednio po zakończeniu I etapu.


Zadanie inwestycyjne dofinansowane - dotacja celowa z Funduszu Medycznego
w ramach Subfunduszu modernizacji podmiotów leczniczych.
Umowa dofinansowania nr DOI/FM/SMPL/59/MDSOR/2023/241/313 z dnia 23.11.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.