Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie opieki i obsługi weterynaryjnej nad stadem żubrów oraz pozostałymi zwierzętami w Pokazowej Zagrodzie Zwierząt Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie w latach 2025-2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250518105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Izabeli Działyńskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Gołuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-322
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okl@okl.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.okl.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Lasy Państwowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie opieki i obsługi weterynaryjnej nad stadem żubrów oraz pozostałymi zwierzętami w Pokazowej Zagrodzie Zwierząt Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie w latach 2025-2026”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d58806e-cf14-4361-8457-5c04b60efcbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie partnerstwa innowacyjnego na podstawie: art. 297 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d58806e-cf14-4361-8457-5c04b60efcbf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących odpowiednio załącznik nr 2A, 2B, 2C i 2D do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie (ul. Działyńskich 2 63-322 Gołuchów), reprezentowany przez p.o. Dyrektora Adama Kozyrę.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Krzysztof Winiarski z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@rodo.pl lub telefonicznie pod numerem 605236701
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.270.34.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.4.) Zapotrzebowanie na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane
Zakres przedmiotu zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie kompleksowej opieki i obsługi weterynaryjnej nad stadem żubrów oraz pozostałymi zwierzętami w Pokazowej Zagrodzie Zwierząt Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie.
2) Opis czynności wchodzących w skład realizacji zamówienia:
a) Nadzór sanitarno – weterynaryjny:
- profilaktyka – leczniczo – weterynaryjna.
- zabezpieczenie przeciwepizootyczne.
- bieżąca kontrola stada, wizyty lekarsko – weterynaryjne
b) Lecznictwo doraźne w tym immobilizacja farmakologiczna zwierząt nieudomowionych.
c) Asysta bezpośrednia w przypadku wykonania immobilizacji żubra przez inny uprawniony podmiot do przeprowadzenia zabiegów weterynaryjnych, w tym pobieranie i kierowanie materiałów do badań laboratoryjnych (koszt związane z badaniem ponosi Zamawiający).
d) Wydawanie zaleceń weterynaryjnych i ich kontrola.
e) Sekcja padłych sztuk, oraz sporządzenie niezbędnej dokumentacji.
f) Poradnictwo i kontrola żywienia. Pobieranie prób karmy do badań bakteriologicznych i mikologicznych wskazanej przez zamawiającego (Koszty badań pokrywa Zamawiający).
g) Współpraca z Powiatową Inspekcją Weterynaryjną.
h) Asysta bezpośrednia podczas czynności wykonywanych przez lekarzy weterynarii placówek naukowych.
i) Nadzór na żubrami podczas odławiania do skrzyni transportowej oraz umieszczania na środek transportu.
j) Nadzór nad zwierzętami podczas rozładunku skrzyni transportowej z środka transportu oraz wypuszczenie żubra ze skrzyni transportowej na teren kwarantanny.
k) Wydawanie opinii o możliwości preparacji zwierząt na potrzeby Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie.
l) Uczestnictwo w naradach, spotkaniach, szkoleniach i konferencjach dotyczących hodowli żubrów.
m) Wykonanie na koszt Zamawiającego rozpoznawczych badań parazytologicznych kału (żubrów i koników polskich, pawi) dwa razy w roku (wiosna / jesień). Pobranie materiału do badań, przeprowadzenie badań pod kątem endopasożytów oraz zastosowanie i dobranie odpowiednich leków i środków na odrobaczenie o szerokim spektrum działania. Koszy leków przeciw pasożytniczych i badań pokrywa zamawiający.
n) Okresowa kontrola dobrostanu zwierząt dotycząca infrastruktury (wykorzystywanych pomieszczeń do sporządzania paszy, ogrodzenia, i warunków przetrzymywania zwierząt).
o) Współuczestnictwo i doradztwo w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji w prawidłowym funkcjonowaniu Pokazowej Zagrody Zwierząt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu w sytuacjach nagłych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.9 ) Minimalne wymagania oraz kryteria oceny ofert niepodlegające negocjacjom:
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą sumę punktów (zliczone punkty z każdego kryterium).SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
a) Wykonawca ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
- posiada aktualny wpis do ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt prowadzonej przez właściwą Radę Lekarsko – Weterynaryjną, zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 24 z późn. zm.),
- posiada prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko – weterynaryjnych (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 154 z późn. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie brany pod uwagę okres dotychczas zrealizowanej części przedmiotu umowy) łącznie przez okres co najmniej dwa lata (co najmniej 2-letnie doświadczenie) na podstawie jednej lub większej ilości umów, usługi z zakresu weterynarii, polegającej na opiece weterynaryjnej nad żubrami bądź innymi pokrewnymi gatunkami zwierząt z rodziny wołowato-kopytnych podlegających ochronie na podstawie rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 2380 z późn. zm.)
b) Warunek ten w zakresie zdolności zawodowej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuję:
- co najmniej 1 osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko – weterynaryjnych (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 154 z późn. zm.)
c) Warunek ten w zakresie zdolności technicznej do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuję:
- zakładem leczniczym dla zwierząt, wpisanym do ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt prowadzonej przez właściwą Radę Lekarsko – Weterynaryjną, zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 24 z późn. zm.), którego placówka (w tym oddział) położony jest w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego jako miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) zaświadczenia z Izby lekarsko-weterynaryjnej o posiadaniu przez Wykonawcę prawa do wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko – weterynaryjnych (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 154 z późn. zm.)
2) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt, prowadzonego przez właściwą Radę Lekarsko – Weterynaryjną, zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt zawierającego potwierdzenie lokalizacji zakładu leczniczego.
3) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (własne doświadczenie Wykonawcy). Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.
4) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1 i 6.2. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:
- oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ
- wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim także:
- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2C do SWZ)
- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające spełnianie warunków udziału w, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2D do SWZ).
Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenia te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.10. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP , tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Treść oświadczenia w tym przedmiocie została zawarta w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie w tym formularzu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.9.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
2024-12-23 09:008.10.) Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Ezamówienia
8.11.) Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2024-12-23 09:30
8.12. Zamawiający zamierza ograniczyć liczbę wykonawców, których zaprosi do składania ofert wstępnych: Nie
8.18.) Zamawiający przewiduje podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
INNE PRZETARGI GOŁUCHÓW
- "Świadczenie usług w zakresie opieki i obsługi weterynaryjnej nad stadem żubrów oraz pozostałymi zwierzętami w Pokazowej Zagrodzie Zwierząt Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie w latach 2025-2026"
- Dostawy pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
więcej: przetargi GOŁUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłapanie, transport, przyjęcie do schroniska i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Pawłów w 2025 r.
- "Świadczenie usług w zakresie opieki i obsługi weterynaryjnej nad stadem żubrów oraz pozostałymi zwierzętami w Pokazowej Zagrodzie Zwierząt Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie w latach 2025-2026"
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Konopnica oraz zapewnienie im opieki w schronisku
- "Usługa utrzymywania i sprawowania opieki nad wyłapywanymi bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Brańszczyk w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r."
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Krapkowice w 2025 roku
- "Odławianie i zapewnianie opieki bezdomnym zwierzętom, zbieranie, transport, unieszkodliwianie zwłok zwierząt bezdomnych oraz zwierząt dzikich lub ich części z terenu gminy Niemce w 2025 roku"
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.