eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z doposażeniem ogródka jordanowskiego przy ul. Działowskiego - ETAP II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z doposażeniem ogródka jordanowskiego przy ul. Działowskiego – ETAP II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z doposażeniem ogródka jordanowskiego przy ul. Działowskiego – ETAP II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-153ef85f-2404-49cc-81ea-1dc9e97e83dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.62 Doposażenie ogródka jordanowskiego przy ul. Działowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w treści SWZ i ogłoszeniach o zamówieniach podstawowych przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia podstawowych zamówień publicznych, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tych postępowaniach Wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenach objętych przedmiotem zamówień lub zlokalizowanych w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100 % wartości szacunkowej zamówień podstawowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.96.24.JC1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 485911,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z doposażeniem ogródka jordanowskiego przy ul. Działowskiego – ETAP II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie NP.26.2.96.24.JC1.
1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej w skrócie STWiORB) i przedmiary.
1.2 Integralną częścią ZiS niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do ZiS, a w szczególności dokumentacja projektowa dotycząca przewidzianego do realizacji zakresu prac, STWiORB, przedmiary, wzory oświadczeń o podwykonawstwo i inne, stanowiące Załącznik A do ZiS, który jest jej integralną częścią (1 plik w formacie zip).
1.3 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest STWiORB oraz dokumentacja projektowa dotycząca przewidzianego do realizacji zakresu prac.
1.4 Miejsce wykonywania robót budowlanych obejmuje działkę ewidencyjną nr 258/8, obr. P-82, jedn. ewid. Podgórze w Krakowie.
1.5 W ramach zamówienia należy zrealizować następujące prace:
1.5.1 roboty rozbiórkowe obiektów małej architektury oraz nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżami i podbudową,
1.5.2 roboty budowlane związane z zakupem, dostawą i montażem obiektów małej architektury oraz urządzeń zabawowych: zjazd linowy 1 szt., huśtawka mama i dziecko 1 szt., huśtawka bocianie gniazdo 1 szt., huśtawka dwuosobowa 1 szt., zestaw trampolin 1 kpl., huśtawko-ławka 2 szt., zestaw piknikowy 1 szt., ławka antywandal 5 szt., trejaż 1 kpl., ławka typ „b” 2 szt., ławka typ „c” 2 szt.,
1.5.3 roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni bezpiecznych pod urządzeniami tj. nawierzchnia piaskowa ok 457,86 m2, nawierzchnia EPDM ok 51,42 m2,
1.5.4 roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżami betonowymi 87,1 m2,
1.5.5 odtworzenie terenu po zakończeniu robót budowlanych.
1.6 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją postępowania
i przedmiarami robót, dokumentacją projektową rysunkami i opisami prac (dotyczącymi przewidzianego do realizacji zakresu prac), STWiORB oraz projektowanymi postanowieniami umownymi, opiniami, uzgodnieniami, dotyczy to również uzgodnień, które zostałyby wydane w zakresie prowadzonych robót w trakcie realizacji inwestycji.
1.7 Zamówienie obejmuje również:
1.7.1 kompleksową dokumentację powykonawczą zawierającą m. in.: dziennik budowy, odbiory częściowe i końcowe oraz rysunki techniczne wraz z naniesionymi zmianami, jakie wystąpiły w toku prac, karta utrzymania poszczególnych elementów, zgodnie z załączonym schematem, inwentaryzację w programie R3 Trees/GreenSpaces, inwentaryzację geodezyjną (w tym geodezyjna dokumentacja powykonawcza zawierającej mapę opatrzoną klauzulą urzędową, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego),
1.7.2 wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – obiektów małej architektury i innych elementów wytworzonych – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe), wraz z przygotowaniem materiałów w wersji umożliwiającej import do aplikacji R3Trees/GreenSpaces, inwentaryzacja zgodna ze standardem R3Trees/GreenSpaces, dostarczona do przedstawiciela Zamawiającego w odpowiednich formatach (shapefile) w celu weryfikacji (po pozytywnej akceptacji wymienione wyżej pliki są importowane przez Przedstawiciela Zamawiającego), zgodnie z instrukcją dostępną: https://zzm.krakow.pl/r3trees.html,
1.7.3 dołączenie kart utrzymania w formie opisowej i graficznej (plik .pdf) do aplikacji R3Trees/GreenSpaces dla każdego z elementów wytworzonych, m.in. urządzeń małej architektury w uzgodnieniu z Zamawiającym,
1.7.4 zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do zasobu geodezyjnego
i kartograficznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego,
1.7.5 po zakończeniu robót budowlanych teren należy uporządkować,
a elementy niepodlegające przebudowie (elementy infrastruktury) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597671,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597671,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597671,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Przebinda Vogt Studio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751412025

7.3.3) Ulica: ul. Olszyny 11

7.3.4) Miejscowość: Wołowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597671,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.