eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardUtrzymanie drzew i krzewów na terenach Gminy Miasto Stargard będących w utrzymaniu Zarządu Usług Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie drzew i krzewów na terenach Gminy Miasto Stargard będących w utrzymaniu Zarządu Usług Komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321277180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pierwszej Brygady 35

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 834 18 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@zuk-stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie drzew i krzewów na terenach Gminy Miasto Stargard będących w utrzymaniu Zarządu Usług Komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044e0939-e577-4830-a998-0bd3d9d298f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581756

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z utrzymaniem drzew i krzewów na terenach Gminy - Miasto Stargard będących w utrzymaniu Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie, a w szczególności:
1) wykonywaniu wycinek drzew i krzewów wraz z usunięciem bryły korzeniowej,
2) usuwaniu wiatrołomów i wiatrowałów wraz z usunięciem bryły korzeniowej
(na podstawie oględzin przeprowadzonych przez Wykonawcę niezwłocznie po zaprzestaniu wichury oraz wg wskazań Zamawiającego, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej, Policji),
3) usuwaniu odrostów drzew,
4) wykonywaniu cięć pielęgnacyjnych, sanitarnych i technicznych drzew i krzewów,
5) strzyżeniu i formowaniu krzewów oraz żywopłotów,
6) wykonywanie wiązań zapobiegających rozłamaniu lub odpadaniu konarów drzew,
7) usuwaniu skutków nagłych zjawisk atmosferycznych w postaci złamanych gałęzi,
oraz
8) wykonanie wszelkich innych, niewymienionych w pkt 1) – 7) prac niezbędnych
dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego
i użytkowego). Dla uznania, że prace takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki:
a) prace wykonywane są w granicach określonych SWZ,
b) rodzaj prac nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962226,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2545279,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962226,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GUR_SPED Tomasz Gurak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541361653

7.3.3) Ulica: Norwida 18a

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wycinka drzew, cięcia techniczne, sanitarne, usunięcie wiatrołomów pielęgnacja drzew i krzewów
Udział 50%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962226,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.