Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566047/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00588156/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00589968/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace naprawcze w budynku Przedszkola w Łęgu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace naprawcze w budynku Przedszkola w Łęgu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3fe7f53-fe48-4bd0-b258-ef0ab4de74bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137521,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Prace naprawcze w budynku Przedszkola w Łęgu".
I. Zakres zadania
Wykonanie prac wewnętrznych naprawczych w budynku Przedszkola w Łęgu w związku
z długotrwałym zawilgoceniem ścian i posadzki.
W ramach prac naprawczych wykonano już drenaż opaskowy wokół obiektu, co przyczyniło się do osuszenia ścian i posadzki. W wyniku wydanej opinii rzeczoznawcy należy wykonać jeszcze poniższe prace naprawcze wewnętrzne:
1. Roboty rozbiórkowe.
2. Roboty naprawcze.
3. Przygotowanie ścian wewnętrznych pod ułożenie zakładki na cokoły z wykładziny winylowej do wysokości 10 cm od poziomu posadzki, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do OPZ.
4. Przygotowanie ścian wewnętrznych i sufitów do ułożenia tapet - łączna powierzchnia została określona w załączniku nr 5 do OPZ.
5. Zabudowa z płyt G-K w holu, zgodnie z załącznikami nr 3 i 4 do OPZ.
6. Czyszczenie wentylacji.
Z uwagi na specyfikę zadania oraz określone rodzaje materiałów budowlanych w opinii rzeczoznawcy (załącznik nr 6 do OPZ), Zamawiający wymaga stosowania opisanych w przedmiarze robót technologii oraz materiałów budowlanych lub innych o równoważnych parametrach
i właściwościach. Wykonawca każdorazowo jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego na materiały, które mają zostać wbudowane. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę innej równoważnej technologii prac naprawczych, pod warunkiem, że uzyskany zostanie efekt opisany w załączonej ekspertyzie oraz zostanie ona zaakceptowana przez biegłego rzeczoznawcę.
Uwaga. Wykonawca pomniejszy ilość m2 do wykonania prac malarskich o ilość m2 ścian i sufitów, na których mają zostać ułożone tapety.
Uwaga. Wykonawca wykona malowanie ścian i sufitów dopiero po wykonaniu szlifowania posadzki
w pomieszczeniach przedszkola przez wykonawcę, wyłonionego w odrębnym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
Uwaga. Wykonawca wykona czyszczenie wentylacji mechanicznej dopiero po wykonaniu ułożenia wykładziny winylowej przez wykonawcę, wyłonionego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Opisane powyżej prace remontowo – naprawcze należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej wymagane uprawnienia budowlane i w oparciu o wytyczne producentów materiałów budowlanych określone w kartach technicznych produktów.
II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy
1. Przed rozpoczęciem realizacji zadania, w dniu przekazania placu budowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną obiektu na płycie CD.
2. Wykonawca ogrodzi i zabezpieczy teren wykonywanych robót budowlanych.
3. Wykonawca zorganizuje na własny koszt dojazd na plac budowy.
4. Zamawiający wymaga, aby ciągi komunikacyjne i ewakuacyjne były wolne od przeszkód, materiałów budowlanych i sprzętu budowlanego.
5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ustawi kontener na materiały budowlane rozbiórkowe oraz inne materiały budowlane, które potem na własny koszt zutylizuje.
6. Gruz i materiały rozbiórkowe Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
7. Ostateczną kolorystykę elementów budowlanych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
8. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji przetargowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, ekspertyzie (opinii) rzeczoznawcy, wyjaśnieniach do przetargu i innych dokumentach postępowania Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego
w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
10. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
11.1. Wykonanie robót przygotowawczych.
11.2. Wykonywanie robót rozbiórkowych.
11.3. Wykonywanie robót ogólnobudowlanych.
11.4. Wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne).
11.5. Wykonywanie robót wykończeniowych.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218599,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270169,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218599,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELITA Budownictwo Bartłomiej Małolepszy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5932493587
7.3.3) Ulica: Skarżyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Elita - budownictwo Bartłomiej Małolepszy
jakie przetargi wygrała firma
Elita - budownictwo Bartłomiej Małolepszy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218599,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERSK
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego
- Najem pojazdu ciężarowego specjalistycznego przystosowanego do transportu kontenerów hakowych wraz z obsługą oraz kontenerami
- Budowa odwodnienia łącznika ul. Kościelnej i ul. Długiej w Łęgu
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych poprzez ułożenie płyt YOMB - etap 1
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nieświeskiej 56 w Warszawie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Łaszczówce
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Choczu - dostosowanie budynku do wymogów przeciwpożarowych
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.