Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00562807/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@minsk-mazowiecki.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-mazowiecki.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c901023a-b5e6-45e1-ba36-21c30b4a73681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznychobiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c901023a-b5e6-45e1-ba36-21c30b4a7368
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00246950/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.261.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
w sposób dokładny, sprawny i terminowy z zastosowaniem materiałów i środków, które nie będą szkodliwe dla ludzi oraz nie będą oddziaływać niszcząco na elementy pomieszczeń i ich wystrój.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364738,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447699,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364738,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE DARMAR MAREK GRUBA, DARIUSZ KUPIEC SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710360708
7.3.3) Ulica: STOJADŁA UL. MIŃSKA 4
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364738,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2224W Stara Niedziałka - Mistów - Libertów do drogi (Stanisławów - Mlęcin - Kamionka) w msc. Mistów od km 2+176 do km 2+444
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Rewitalizacja przestrzeni pałacowo - parkowej w Strzelcach Górnych
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.