Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00540698/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń, ter. zew. oraz usługi konserwacyjne, świadczone od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w obiektach GDDKiA O. w Opolu, zlokalizowanych na ter. woj. opolskiego z podziałem na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie pomieszczeń, ter. zew. oraz usługi konserwacyjne, świadczone od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w obiektach GDDKiA O. w Opolu, zlokalizowanych na ter. woj. opolskiego z podziałem na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eda09d4a-7614-4488-b2f8-cce6594c24ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227696/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.10 Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych oraz usługi konserwacyjne w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. w obiektach GDDKiA O/Opole , zlokalizowanych na terenie woj. opolskiego - 5 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OOP.D-3.2421.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 643240,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie obiektów Rejonu w Kluczborku obejmuje sprzątanie w 2 obiektach:1) Obiekt administracyjny Rejonu w Kluczborku – ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz zaplecza
2) Obwód Drogowy w Byczynie – ul. Poznańska 19, 46-220 Byczyna
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz zaplecza
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 67620 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie obiektów Rejonu w NysieObejmuje sprzątanie w 5 obiektach:
1) Obiekt administracyjny Rejonu w Nysie – Al. Wojska Polskiego 27, 48-300 Nysa
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz zaplecza
2) Obwód Drogowy w Prudniku, ul. Wiejska 7, 48-200 Prudnik
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
3) Baza Materiałowa w Białej Nyskiej , 48-351 Biała Nyska
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
4) Baza Materiałowa w Niemodlinie, 49-100 Niemodlin, ul. Boh. Powstań Śl. 52
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
5) Obwód Drogowy w Starym Koźlu – ul. Braci Wolnych 37, 47-223 Stare Koźle
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 94392 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie obiektów i terenów zewnętrznych oraz doraźne usługi konserwacyjne do 72 godzin w roku Rejonu w Opolu Obejmuje sprzątanie (3 obiekty) oraz doraźne usługi konserwacyjne (1 obiekt) w obiektach:1) Obiekt administracyjny Rejonu w Opolu – ul. Krzanowicka 66, 45-920 Opole
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych, sprzątanie terenów zewnętrznych oraz doraźne usługi konserwacyjne do 72 godzin w roku
2) Obwód Drogowy w Brzegu – ul. Grobli 12b, 49-300 Brzeg
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych, sprzątanie terenów zewnętrznych
3) Obwód drogowy w Strzelcach Opolskich – ul.1 maja 57, 47-100 Strzelce Opolskie
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych, sprzątanie terenów zewnętrznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 130755 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie obiektów i terenów zewnętrznych Laboratorium Drogowego.Obejmuje sprzątanie w 1 obiekcie:
1) Laboratorium Drogowe w Opolu – ul. Żerkowicka 1C, 45-850 Opole
- sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i laboratoryjnych, sprzątanie terenów zewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 115873,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie obiektu i terenów zewnętrznych oraz usługi konserwacyjne w siedzibie Oddziału GDDKiA w Opolu.Obejmuje sprzątanie oraz usługi konserwacyjne w 1 obiekcie:
1) Obiekt administracyjny GDDKiA Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz zaplecza, sprzątanie terenów zewnętrznych oraz usługi konserwacyjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 234600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82360,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82360,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ODNOWA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 532466407
7.3.3) Ulica: ul. Koraszewskiego 8-16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-011
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82360,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109371,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188898,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109371,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ODNOWA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 532466407
7.3.3) Ulica: ul. Koraszewskiego 8-16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-011
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109371,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148695,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173066,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148695,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ODNOWA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 532466407
7.3.3) Ulica: ul. Koraszewskiego 8-16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-011
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148695,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120944,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120944,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GWARANT Agencja Ochrony Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 530931078
7.3.3) Ulica: ul. Cygana 2
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-131
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120944,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240082,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294355,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240082,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GWARANT Agencja Ochrony Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 530931078
7.3.3) Ulica: ul. Cyganan 2
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-131
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240082,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Świadczenie usługi w zakresie wyceny nieruchomości gruntowej, położonej w obrębie Dąbrówka Dolna, w gminie Pokój, powiat namysłowski, woj. opolskie, z prawem opcji.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W DZIADOWEJ KŁODZIE.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.