eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów"USŁUGĘ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WRAZ Z ZAPEWNIENIEM ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH ORAZ USŁUGI GOSPODARCZO-KONSERWATORSKIE W OBIEKCIE I NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGĘ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WRAZ Z ZAPEWNIENIEM ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH ORAZ USŁUGI GOSPODARCZO-KONSERWATORSKIE W OBIEKCIE I NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 4

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 635 76 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@belchatow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://belchatow.sr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98944898-fbd5-4311-b78e-d36e2156c4ea

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USŁUGĘ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WRAZ Z ZAPEWNIENIEM ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH ORAZ USŁUGI GOSPODARCZO-KONSERWATORSKIE W OBIEKCIE I NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98944898-fbd5-4311-b78e-d36e2156c4ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236033/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług sprzątania, utrzymania czystości i usług gospodarczo - konserwatorskich w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.261.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości wraz z zapewnieniem środków
higienicznych oraz usługi gospodarczo-konserwatorskie w obiekcie i na terenie zewnętrznym
Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4” . Zakres usługi obejmuje m.in.:
5.1.1.sprzątanie pokoi biurowych, sal rozpraw, łazienek, toalet, korytarzy i klatek schodowych o
łącznej powierzchni ok. 3.255,08 m2 włącznie z konserwacją podłóg - przy zastosowaniu
środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnianiem dozowników w łazienkach i
toaletach w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy oraz płyn do mycia
naczyń, które zapewnia Wykonawca zgodnie ze specyfikacją dozowników będących na
wyposażeniu Zamawiającego, którą będzie stanowić Załącznik Nr 1 „Zakres usługi” do
wzoru umowy - codziennie;
5.1.2.mycie zewnętrznych i wewnętrznych powierzchni okien, w holu głównym od strony parkingu
i ulicy na bieżąco według potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu,
5.1.3.mycie okien i parapetów - 2 razy w okresie obowiązywania umowy.
5.1.4.wykonywanie usług gospodarczo-konserwatorskich oraz utrzymywanie czystości na
przyległym terenie zewnętrznym przy ul. Okrzei 4 przy użyciu sprzętu i urządzeń
Wykonawcy, według Załącznika Nr 1 „Zakres usługi” do wzoru umowy – na bieżąco;
5.2. Szczegółowy zakres usług, wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności oraz dane
dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy - określone
zostały w Załączniku Nr 1 „zakres usługi” do wzoru umowy. Dane dotyczące minimalnej liczby
osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania
optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia
kalkulacji kosztów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286978,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286978,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286978,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSGroup Grzegorz Maj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712004883

7.3.3) Ulica: ul. Energetyków 22E

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286978,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.