Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606220/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00607194/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531418151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Kośnego 53
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-372
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargidlg@szpital.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-opole.logintrade.net/zapytania_email,182579,6871d0855d1188d0fc0b6ce42301b27e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011b3c7b-d66f-4f70-867e-fd4d32dd62e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027744/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.3 Zakup wraz z dostawą endoprotez stawu biodrowego / kolanowego / barkowego / łokciowego w ramach zabezpieczenia depozytu Bloku Operacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.D.BO.67.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Materiały jednorazowego użytku do zabiegów protezoplastyki4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 103680,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Nośnik do antybiotyku4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 86878,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320) unieważnia postępowanie w zakresie Zadania nr 1 ze względu na to, że cena najkorzystniejszej oferty przekracza planowaną wartość zamówienia.
Podstawa prawna: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86878,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86878,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86878,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Med &Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 958-170-89-68
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86878,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-04INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 w km 38+015 w m. Głubczyce wraz z dojazdami
- Dostawa łodzi motorowej, hybrydowej kategorii R-2
- PSP Nr 5 z OI przebudowa dachu krytej pływalni
- Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie" w podziale na 3 części
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
- "Dostawa drobnych wyrobów ortopedycznych dla oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej w SPZZOZ w Gryficach"
- Dostawa wyrobów medycznych (biomateriał oraz endoproteza nadgarstka) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wierzejewskiego 12.
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.