Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice - zamówienie podobne"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8727932b-8149-43cc-94f8-b547e148d9a21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice - zamówienie podobne"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8727932b-8149-43cc-94f8-b547e148d9a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017654/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice - zamówienie podobne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie na remont dróg tłuczniem betonowym, tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym na terenie Gminy Michałowice zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych.
Powyższe wynika z większego, niż przewidywano zapotrzebowania na bieżące naprawy nawierzchni dróg. Powstawanie ubytków w nawierzchni stanowi zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego, a brak podjęcia właściwych działań naprawczych ze strony Zarządcy drogi stanowi naruszenie przepisów ustawy o drogach publicznych oraz prowadzi do zaawansowania stopnia degradacji i konieczności zwiększania zakresu napraw.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia z wolnej ręki umożliwi zarządcy drogi szybkie podjęcie niezbędnych działań naprawczych w ramach bieżącego utrzymania dróg.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.1.12.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173950,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: remoncie dróg tłuczniem betonowym, tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym na terenie Gminy Michałowice
2.Zakres robót obejmuje m.in.:
1) Wypełnienie wybojów w nawierzchniach gruntowych i tłuczniowych:
a) kruszywem betonowym z zagęszczeniem mechanicznym o grubości 10 cm w ilości ok. 1000,00 m2 polegająca na wykonaniu dolnej warstwy podbudowy, wraz z uzupełnieniem wybojów, zadoleń i kolein (zmienna szerokość jezdni w granicach pasa drogowego od 2,8 do 5 m).
Jednostką obmiarową jest 1 m3. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac:
zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie tłucznia betonowego przeznaczonego do remontu dróg gminnych;
dowóz zakupionego tłucznia betonowego na odcinki dróg przeznaczone do uzupełnienia materiałem na terenie Gminy Michałowice;
rozładunek tłucznia betonowego na drogę,
w miejscach wyznaczonych do wyrównania wyrównanie mechaniczne, ręczne i zagęszczenie. Dopuszcza się tylko tłuczeń betonowy z odsiewu kruszarki bez zanieczyszczeń obcych (drutów, metali, szkła, śmieci, gazobetonu).
Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb.
Wykonawca przedłoży dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych na wbudowany materiał;
b) kruszywem łamanym z zagęszczeniem mechanicznym 0 -31,5 mm w ilości ok 1200,00 m2 polegająca na wykonaniu górnej podbudowy o grubości 10 cm oraz na uzupełnieniu ubytków (zmienna szerokość jezdni w granicach pasa drogowego od 3,00 do 6,00 m).
Jednostką obmiarową jest 1 m2. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac:
zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie kruszywa łamanego o frakcji 4 – 31,5,
dowóz zakupionego kruszywa na odcinki dróg przeznaczone do remontu i uzupełnienia na terenie Gminy Michałowice,
rozładunek kruszywa na drogę,
w miejscach wyznaczonych do równania, wyrównanie mechanicznie i ręcznie oraz zagęszczenie.
Dopuszcza się kruszywo łamane bez domieszki gliny.
Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży atesty/certyfikaty na wbudowany materiał.
Do każdej partii materiału należy dołączyć deklarację zgodności wg. PN-EN 13043:2004;
c) remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych z zagęszczeniem tłucznia mechanicznie w ilości ok. 1500,00 m2 polegająca na wykonaniu istniejącej podbudowy nawierzchni na pełnej szerokości jezdni oraz na uzupełnieniu ubytków.
Jednostką obmiarową jest 1 m2. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac:
zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie kruszywa łamanego o frakcji 0 – 31,5,
dowóz zakupionego kruszywa na odcinki dróg przeznaczone do remontu i uzupełnienia na terenie Gminy Michałowice,
rozładunek kruszywa na drogę,
w miejscach wyznaczonych do równania, wyrównanie mechanicznie i ręcznie oraz zagęszczenie.
2) Do realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza się kruszywo dolomitowe o zabarwieniu szarym. Nie dopuszcza się kruszywa pochodzącego ze skał wapiennych oraz wapieni dewońskich. Kruszywo musi spełniać parametry takie jak:
a) materiał skalny: dolomit,
b) odporność kruszywa na rozdrabnianie: min. LA25,
c) mrozoodporność: F1,
d) zawartość pyłów: nie więcej niż 3%.
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego kruszywa z ww. wymaganiami Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci badań właściwości użytkowych.
3. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:
1) „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”
2) „Przedmiarze robót”,
4. Zamawiający każdorazowo będzie wydawał Wykonawcy pisemne zgłoszenia zawierające nazwę ulicy, miejscowość i zakres planowanych do wykonania prac.
5. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przesłania zgłoszenia przez Zamawiającego.
6. Przed przystąpieniem do robót na drogach Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie prowadzonych prac.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w ustawie Prawo budowlane oraz wymagania dokumentacji technicznej.
9. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, okaże niezbędne atesty, świadectwa (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość wbudowanych materiałów.
10. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów, studni i innych urządzeń znajdujących się w pasie drogowym, Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na koszt własny oraz powiadomienia o uszkodzeniu właściciela urządzenia.
11. Wykonawca realizujący przedmiot umowy przejmie od Zarządcy drogi niezbędny do wykonania robót pas drogowy.
12. Prowadzone roboty winny być oznakowane zgodnie z instrukcją organizacji ruchu przy robotach remontowych wykonaną przez Wykonawcę na swój koszt.
13. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót, aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny jest Wykonawca.
14. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu objętej pracami w zakresie bieżącego utrzymania dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń.
15. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej – zgodnie z wytycznymi obowiązującymi na terenie Gminy.
16. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt.
17. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości przyległych do pasa drogowego na którym prowadzone są roboty, jeżeli będzie taka potrzeba).
18. Obowiązkiem wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt.
19. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników i sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
20. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi
21. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą Umową
22. Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213959,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213959,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213959,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszywosort PPHU Wiktor Siadaczka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111055304
7.3.3) Ulica: Marglowa 8
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SIADACZKA WIKTOR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SIADACZKA WIKTOR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213959,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa strefy turystycznej wokół Ruin Zamku w Szubinie.
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.