eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CisekAdaptacja pomieszczeń mieszkalnych i szkolnych na potrzeby utworzenia instytucji: Dziennych Opiekunów w Landzmierzu i Łanach



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń mieszkalnych i szkolnych na potrzeby utworzenia instytucji: Dziennych Opiekunów w Landzmierzu i Łanach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412958

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Planetorza 52

1.5.2.) Miejscowość: Cisek

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-253

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774871172

1.5.8.) Numer faksu: 774871140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@cisek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-028ab83a-8fbb-433f-8241-3c7709f205cd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń mieszkalnych i szkolnych na potrzeby utworzenia instytucji: Dziennych Opiekunów w Landzmierzu i Łanach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-028ab83a-8fbb-433f-8241-3c7709f205cd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026168/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Adaptacja pomieszczeń mieszkalnych i szkolnych na potrzeby utworzenia instytucji: Dziennych Opiekunów w Landzmierzu i Łanach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPD.271.2.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pt.:Adaptacja pomieszczeń mieszkalnych i szkolnych na potrzeby utworzenia instytucji: Dziennych Opiekunów w Landzmierzu i Łanach polegającego na: Zaadaptowaniu pomieszczeń szkolnych na potrzeby utworzenia instytucji Dziennego Opiekuna, tj. miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w miejscowości Landzmierz. W zakres robót wchodzą: a. Roboty rozbiórkowe, w tym:•Rozbiórka istniejącej podłogi z płytek i paneli;• Skucie istniejącej glazury ze ścian;•Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych;•Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;• Częściowa rozbiórka instalacji elektrycznej i lamp. b. Roboty budowlane, w tym:•Montaż ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych;• Wykonanie posadzek samopoziomujących i podłóg z wykładzin obiektowych;• Montaż stolarki drzwiowej;• Wykonanie glazury ściennej w obrębie pomieszczenia sanitarnego i kuchni; • Uzupełnienie tynków i gładzi, roboty malarskie;• Montaż wentylacji, wraz z kanałami i kratkami;• Roboty wodno-kanalizacyjne związane z wykonaniem sieci w obrębie pomieszczenia sanitarnego i kuchni;• Montaż armatury sanitarnej w obrębie pomieszczenia sanitarnego;• Roboty elektryczne związane ze zmianą układu ścian działowych oraz montażem oświetlenia. Niniejsze zamówienie należy zrealizować w oparciu o dokumentację techniczną, stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ, na którą składają się rysunki techniczne wraz z opisem zakresu prac do wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 84365,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pt.: Adaptacja pomieszczeń mieszkalnych i szkolnych na potrzeby utworzenia instytucji: Dziennych Opiekunów w Landzmierzu i Łanach polegającego na: Zaadaptowaniu lokalu mieszkalnego na potrzeby utworzenia instytucji Dziennego Opiekuna, tj. miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w miejscowości Łany. W zakres robót wchodzą:a. Roboty rozbiórkowe, w tym: •Rozbiórka istniejącej podłogi z płytek i paneli;•Rozbiórka ścian działowych;•Rozbiórka obudowy z płyt gipsowo-kartonowych w łazience;•Skucie istniejącej glazury ze ścian; •Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych;•Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;•Częściowa rozbiórka instalacji elektrycznej i lamp.b. Roboty budowlane, w tym:•Montaż ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych;•Wykonanie posadzek samopoziomujących i podłóg z wykładzin obiektowych;•Montaż stolarki drzwiowej;•Wykonanie glazury ściennej w obrębie WC, pomieszczenia sanitarnego i kuchni; •Uzupełnienie tynków i gładzi, roboty malarskie;•Montaż wentylacji wraz z kanałami i kratkami;•Roboty wodno-kanalizacyjne związane z wykonaniem sieci w obrębie WC i kuchni;•Montaż armatury sanitarnej w obrębie WC;•Roboty elektryczne związane ze zmianą układu ścian działowych oraz montażem oświetlenia. Niniejsze zamówienie należy zrealizować w oparciu o dokumentację techniczną, stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ, na którą składają się rysunki techniczne wraz z opisem zakresu prac do wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 94153,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76856,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76856,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżyniersko-Budowlane "BUDMISTRZ" Piotr Górski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7531937588

7.3.3) Ulica: Wolności 27

7.3.4) Miejscowość: Stare Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-223

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76856,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83744,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83744,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżyniersko-Budowlane "BUDMISTRZ" Piotr Górski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7531937588

7.3.3) Ulica: Wolności 27

7.3.4) Miejscowość: Stare Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-223

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83744,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane jest w ramach operacji dofinansowanej z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.