Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usługi cateringowej na konferencję organizowaną dnia 21 listopada 2024 r. w Dolnośląskim Centrum Filmowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnosląskie Dolnosląski Osrodek Polityki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932084580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-501
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dops@dops.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.dops.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dops_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie usługi cateringowej na konferencję organizowaną dnia 21 listopada 2024 r. w Dolnośląskim Centrum Filmowym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-532d0b1c-3c33-4159-89f0-969ceda983b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082871/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi cateringu podczas szkoleń, spotksań, konferencji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Działania ośrodka adopcyjnego na rzecz dolnośląskich rodzin", współfinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 24000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zapewnienie usługi cateringowej na konferencję organizowaną dnia 21 listopada 2024 r. w Dolnośląskim Centrum Filmowym.
Powyższe wydarzenie jest finansowane w ramach:
projektu pn.: „Działania ośrodka adopcyjnego na rzecz dolnośląskich rodzin”, współfinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska na lata 2021-2027 z zakresu Osi Priorytetowej 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku, Działanie 7.8 Wspieranie włączenia społecznego, Typ 7.8A Rozwój usług społecznych na rzecz rodziny oraz 7.8 typ B Rozwój usług społecznych na rzecz systemu pieczy zastępczej.
Zadanie współfinansowane z dotacji z budżetu państwa w ramach zadania „Organizowanie i prowadzenie Ośrodków Adopcyjnych”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24019,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24019,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24019,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Znacznie Wiecej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952138520
7.3.3) Ulica: Boleslawa Krzywoustego
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-312
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24019,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kurkowej 65 we Wrocławiu
- SZP/242-271/2024 Instalacja Gałęzi T Lokalnego Systemu Kriogenicznego akceleratora Super-FRS infrastruktury FAIR
- Przebudowa trzech lokali mieszkalnych 15A/3,15B/2 i 15B/3 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kunickiej w Ziemnicach
- "Dostawa odczynników do izolacji i znakowania cząstek oraz podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 4 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa, montaż, wymiana witryn aluminiowych wraz z drzwiami w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu
- Usuwanie skutków powodzi - Remont drogi wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 19+400-22+800.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla uczestników Świetlicy Podwórkowej w 2025 r - 2 edycja
- Świadczenie usług przygotowania oraz dowozu posiłków dla osób przebywających w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Radomsku
- Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Górowie Iławeckim z podziałem na dwie lokalizacje tj. przy ul. Sikorskiego 22 oraz przy ul. Szkolnej 4
- Przygotowanie i dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników fizycznych wraz z obsługą bufetu
- Organizacja i przeprowadzenie usługi cateringowej podczas imprez organizowanych przez Oddziały POSiR w Poznaniu w roku 2025
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby Przedszkola Miejskiego w Górowie Iławeckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.