Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527056/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW i 40kW - II postępowanie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Podanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podanin 65
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podanin@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z gospodarką leśną
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW i 40kW - II postępowanie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f049d152-894b-4646-89bd-fcf061297a98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00341704/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Gruntowa mikroinstalacja fotowoltaiczna przy siedzibie Nadleśnictwa Podanin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienie jest budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW i 40 kW przy siedzibie Nadleśnictwa Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież.
3.2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia i jego przedmiotu:
3.2.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany
będzie zrealizować następujące prace:
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- montaż szafy kablowej elektrycznej i teletechnicznej,
- budowa sieci okablowania strukturalnego,
- instalacja środków dodatkowej ochrony od porażeń,
- instalacja ochrony przepięciowej
- utwardzenie terenu i montaż ogrodzenia zewnętrznego
- przygotowanie wszelkich dokumentów i opracowań niezbędnych do dokonania zgłoszenia wykonanej instalacji PV do ENEA Operator sp. z o.o.,
- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi sporządzonej w języku polskim i w postaci pisemnej oraz przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i
zamontowanych urządzeń,
-określenie zakresu przeglądów gwarancyjnych i usług serwisowych obiektu i
instalacji wymaganych dla zachowania gwarancji w zakresie niezbędnym do
prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania
gwarancji,
UWAGA! Wykonawca po zakończeniu czynności związanych z odbiorem
robót będzie zobowiązany wydać książkę serwisową uwzględniającą zakres
przeglądów gwarancyjnych i serwisowych oraz ich częstotliwości.
Szczegółowy OPZ w załącznikach 11.1, 11.2, 12 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384173,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691359,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565976,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Strefa Cezary Zambrzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423409489
7.3.4) Miejscowość: 15-351 Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565976,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- "Pielęgnacja, konserwacja i utrzymanie zieleni, ścieżek spacerowych oraz terenów osiedli i parkingów w mieście Chodzieży w 2025 roku"
- Utrzymanie czystości i porządku przy drogach gminnych i powiatowych na terenie miasta Chodzieży w 2025 roku
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku użytkowym przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.