eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież"Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW i 40kW - II postępowanie"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW i 40kW - II postępowanie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Podanin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podanin 65

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podanin@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana z gospodarką leśną

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW i 40kW - II postępowanie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f049d152-894b-4646-89bd-fcf061297a98

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00341704/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Gruntowa mikroinstalacja fotowoltaiczna przy siedzibie Nadleśnictwa Podanin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienie jest budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW i 40 kW przy siedzibie Nadleśnictwa Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież.
3.2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia i jego przedmiotu:
3.2.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany
będzie zrealizować następujące prace:
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- montaż szafy kablowej elektrycznej i teletechnicznej,
- budowa sieci okablowania strukturalnego,
- instalacja środków dodatkowej ochrony od porażeń,
- instalacja ochrony przepięciowej
- utwardzenie terenu i montaż ogrodzenia zewnętrznego
- przygotowanie wszelkich dokumentów i opracowań niezbędnych do dokonania zgłoszenia wykonanej instalacji PV do ENEA Operator sp. z o.o.,
- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi sporządzonej w języku polskim i w postaci pisemnej oraz przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i
zamontowanych urządzeń,
-określenie zakresu przeglądów gwarancyjnych i usług serwisowych obiektu i
instalacji wymaganych dla zachowania gwarancji w zakresie niezbędnym do
prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania
gwarancji,
UWAGA! Wykonawca po zakończeniu czynności związanych z odbiorem
robót będzie zobowiązany wydać książkę serwisową uwzględniającą zakres
przeglądów gwarancyjnych i serwisowych oraz ich częstotliwości.
Szczegółowy OPZ w załącznikach 11.1, 11.2, 12 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384173,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691359,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565976,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Strefa Cezary Zambrzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423409489

7.3.4) Miejscowość: 15-351 Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565976,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.