Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00641962/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
- 2025/BZP 00062053/01 - Wynik z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wycinka drzew z pasa drogowego, frezowanie pni po wyciętych drzewach oraz interwencyjne usuwanie konarów, gałęzi z drzew w pasach drogowych na terenie miasta Zabrze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kasprowicza 8
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656023
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00641962
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.7. Numer telefonu Przed zmianą:
Po zmianie:
+48 32 277 68 57
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący: warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej:
- 2 (dwie) usługi polegające na wycince drzew w pasie drogowym o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) brutto.
Uwagi:
1. W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek zdolności technicznej podlega sumowaniu.
2. W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3. W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, prace zostały wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.
4. Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia
w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
B. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia(osobami które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie raz kwalifikacje zawodowe, umożliwiając realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
1) 1 (jedną) osobę, sprawującą funkcję kierownika zadania, spełniającą poniższe wymagania:
posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku ogrodniczym, architektury krajobrazu lub leśnym oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania pracami
dotyczącymi wycinki drzew w pasach drogowych i/lub frezowania karpin w pasach drogowych,
Zakres wykonywanych czynności: organizacja i nadzór nad pracą podległego zespołu oraz prawidłowym wykonaniem prac zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia” jak i dbałością o zapewnienie odpowiedniej jakości usług, a także udział
w przekazywaniu i odbiorach poszczególnych prac.
2) 1 (jedną) osobę, sprawującą funkcję pilarz/drwal posiadającą ukończony kurs w zakresie prowadzenia prac w drzewostanie metodą alpinistyczną
3) 3 (trzy) osoby sprawujące funkcję pilarz/drwal, z ukończonym z wynikiem pozytywnym szkoleniem w zakresie obsługi pił spalinowych.
4) 2 (dwie) osoby wykonujące prace fizyczne, posiadające aktualne uprawnienia do kierowania ruchem drogowym (ukończony kurs w zakresie wykonywania niektórych czynności na drodze związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1101)
Uwagi: W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek podlega sumowaniu.
C. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem sprzętem umożliwiającym mu realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj.
- samochodem samowyładowczym lub ciągnikiem – 1 sztuka
- samochodem z podnośnikiem koszowym – 1 sztuka
- rębakiem do gałęzi – 1 sztuka
- frezarką do pni – 1 sztuka
- pilarka spalinowa – 4 sztuki
- przyczepa sygnalizacyjna ze znakiem zmiennej treści – 1 sztuka
Uwagi: w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek podlega sumowaniu.
Po zmianie:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący: warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej:
- 2 (dwie) usługi polegające na wycince drzew w pasie drogowym o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) brutto.
Uwagi:
1. W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek zdolności technicznej podlega sumowaniu.
2. W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3. W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, prace zostały wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.
4. Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia
w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
B. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia(osobami które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie raz kwalifikacje zawodowe, umożliwiając realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
1) 1 (jedną) osobę, sprawującą funkcję kierownika zadania, spełniającą poniższe wymagania:
posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku ogrodniczym, architektury krajobrazu lub leśnym oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania pracami
dotyczącymi wycinki drzew w pasach drogowych i/lub frezowania karpin w pasach drogowych,
Zakres wykonywanych czynności: organizacja i nadzór nad pracą podległego zespołu oraz prawidłowym wykonaniem prac zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia” jak i dbałością o zapewnienie odpowiedniej jakości usług, a także udział
w przekazywaniu i odbiorach poszczególnych prac.
2) 1 (jedną) osobę, sprawującą funkcję pilarz/drwal posiadającą ukończony kurs w zakresie prowadzenia prac w drzewostanie metodą alpinistyczną
3) 3 (trzy) osoby sprawujące funkcję pilarz/drwal, z ukończonym z wynikiem pozytywnym szkoleniem w zakresie obsługi pił spalinowych.
4) 2 (dwie) osoby wykonujące prace fizyczne, posiadające aktualne uprawnienia do kierowania ruchem drogowym (ukończony kurs w zakresie wykonywania niektórych czynności na drodze związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1101)
Uwagi:
1) Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji jedynie w odniesieniu do kierownika zadania, przy czym:
- funkcję kierownika zadania można łączyć z funkcją pilarza/drwala posiadającego ukończony kurs w zakresie prowadzenia prac w drzewostanie metodą alpinistyczną lub
- funkcję kierownika zadania można łączyć z funkcją pilarza/drwala z ukończonym
z wynikiem pozytywnym szkoleniem w zakresie obsługi pił spalinowych lub funkcję kierownika zadania można łączyć z funkcją osoby posiadającej aktualne uprawnienia
do kierowania ruchem drogowym.
Zamawiający nie wyraża zgody na inne niż wymienione powyżej łączenie funkcji.
2) W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek podlega sumowaniu.
3) Wykaz osób wskazany w pkt. B. powyżej powinien być uważany jako minimalne wymaganie Zamawiającego dla wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej oraz rzetelnego wypełniania obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia
C. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem sprzętem umożliwiającym mu realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj.
- samochodem samowyładowczym lub ciągnikiem – 1 sztuka
- samochodem z podnośnikiem koszowym – 1 sztuka
- rębakiem do gałęzi – 1 sztuka
- frezarką do pni – 1 sztuka
- pilarka spalinowa – 4 sztuki
- przyczepa sygnalizacyjna ze znakiem zmiennej treści – 1 sztuka
Uwagi: w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek podlega sumowaniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą tj. od dnia 17 grudnia 2024 roku do dnia 15 stycznia 2025 roku jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej oferty w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych)
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą tj. od dnia 19 grudnia 2024 roku do dnia 17 stycznia 2025 roku jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej oferty w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-17 10:00
Po zmianie:
2024-12-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-17 11:00
Po zmianie:
2024-12-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-15
Po zmianie:
2025-01-17
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach realizacji Projektu grantowego "Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Budynki mieszkalne"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - "Utworzenie parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów ul. Słoneczna"
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3467D W KM 11+557 - 13+000 W M. PISARZOWICE
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.