eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-ZdrójSprzedaż i dostawa produktów mleczarskich



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490044147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48184146211

1.5.8.) Numer faksu: 4146240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krynica@20wszur.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.20wszur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b71877cf-5536-4d19-a3b0-7a7da642e5dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20WSzU-R.ZP.2611.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 559588,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich - masła oraz margaryny roślinnej dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany w języku polskim, widocznym, czytelnym oraz terminem przydatności min. 21 dni. Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15530000-2 - Masło

4.5.5.) Wartość części: 114636 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich - różnego rodzaju sery dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany
w języku polskim, widocznym, czytelnym oraz terminem przydatności min. 7 dni. Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15540000-5 - Produkty serowarskie

4.5.5.) Wartość części: 132597 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich - mleko i jego przetwory dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany w języku polskim, widocznym, czytelnym oraz terminem przydatności min. 7 dni. Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

4.5.5.) Wartość części: 312354 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”, stwierdził, że projekt umowy załączony do dokumentacji postępowania przewiduje niewystarczającą wysokość kar umownych. Taka konstrukcja projektu umowy może nie zapewniać odpowiedniego poziomu zabezpieczenia realizacji zamówienia, co stoi w sprzeczności z interesem publicznym, określonym w art. 16 pkt 3 ustawy Pzp, który wymaga efektywnego wykorzystywania środków publicznych.

Wprowadzenie zmian do dokumentacji postępowania w zakresie kar umownych na obecnym etapie postępowania byłoby jednak niedopuszczalne. Zgodnie z art. 137 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie może dokonywać zmian w dokumentacji w sposób naruszający zasadę równego traktowania wykonawców i przejrzystości postępowania, o których mowa w art. 16 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Wszystkie warunki zamówienia, w tym postanowienia dotyczące kar umownych, muszą być jednolite i jednakowe dla wszystkich wykonawców od momentu wszczęcia postępowania.

Dalsze prowadzenie postępowania w oparciu o dokumentację postępowania w jej obecnym kształcie byłoby zatem sprzeczne z interesem publicznym. Zamawiający, kierując się przepisem art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, który przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeśli dalsze jego prowadzenie jest niemożliwe z powodu sprzeczności z interesem publicznym, podejmuje decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Decyzja ta jest podyktowana koniecznością zapewnienia efektywności wydatkowania środków publicznych oraz zachowania transparentności i równego traktowania wykonawców, które są fundamentalnymi zasadami systemu zamówień publicznych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”, stwierdził, że projekt umowy załączony do dokumentacji postępowania przewiduje niewystarczającą wysokość kar umownych. Taka konstrukcja projektu umowy może nie zapewniać odpowiedniego poziomu zabezpieczenia realizacji zamówienia, co stoi w sprzeczności z interesem publicznym, określonym w art. 16 pkt 3 ustawy Pzp, który wymaga efektywnego wykorzystywania środków publicznych.

Wprowadzenie zmian do dokumentacji postępowania w zakresie kar umownych na obecnym etapie postępowania byłoby jednak niedopuszczalne. Zgodnie z art. 137 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie może dokonywać zmian w dokumentacji w sposób naruszający zasadę równego traktowania wykonawców i przejrzystości postępowania, o których mowa w art. 16 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Wszystkie warunki zamówienia, w tym postanowienia dotyczące kar umownych, muszą być jednolite i jednakowe dla wszystkich wykonawców od momentu wszczęcia postępowania.

Dalsze prowadzenie postępowania w oparciu o dokumentację postępowania w jej obecnym kształcie byłoby zatem sprzeczne z interesem publicznym. Zamawiający, kierując się przepisem art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, który przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeśli dalsze jego prowadzenie jest niemożliwe z powodu sprzeczności z interesem publicznym, podejmuje decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Decyzja ta jest podyktowana koniecznością zapewnienia efektywności wydatkowania środków publicznych oraz zachowania transparentności i równego traktowania wykonawców, które są fundamentalnymi zasadami systemu zamówień publicznych.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”, stwierdził, że projekt umowy załączony do dokumentacji postępowania przewiduje niewystarczającą wysokość kar umownych. Taka konstrukcja projektu umowy może nie zapewniać odpowiedniego poziomu zabezpieczenia realizacji zamówienia, co stoi w sprzeczności z interesem publicznym, określonym w art. 16 pkt 3 ustawy Pzp, który wymaga efektywnego wykorzystywania środków publicznych.

Wprowadzenie zmian do dokumentacji postępowania w zakresie kar umownych na obecnym etapie postępowania byłoby jednak niedopuszczalne. Zgodnie z art. 137 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie może dokonywać zmian w dokumentacji w sposób naruszający zasadę równego traktowania wykonawców i przejrzystości postępowania, o których mowa w art. 16 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Wszystkie warunki zamówienia, w tym postanowienia dotyczące kar umownych, muszą być jednolite i jednakowe dla wszystkich wykonawców od momentu wszczęcia postępowania.

Dalsze prowadzenie postępowania w oparciu o dokumentację postępowania w jej obecnym kształcie byłoby zatem sprzeczne z interesem publicznym. Zamawiający, kierując się przepisem art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, który przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeśli dalsze jego prowadzenie jest niemożliwe z powodu sprzeczności z interesem publicznym, podejmuje decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Decyzja ta jest podyktowana koniecznością zapewnienia efektywności wydatkowania środków publicznych oraz zachowania transparentności i równego traktowania wykonawców, które są fundamentalnymi zasadami systemu zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.