Og³oszenie z dnia 2024-12-16
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.e@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a3f13d64-a3f0-4ae6-ab01-397cdd20102b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00656124
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029698/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/csw3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/csw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy dostêpne s± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie na podstawie informacji od dostawcy platformy zakupowej znajduj±cych siê pod nastêpuj±cym adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje jako format danych przesy³anych plików Portable Document Format (PDF).
6. Zalecenia
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773).
1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .docx .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip,
b) .7Z,
3) dokumenty z³o¿one w plikach .rar .gif .bmp .numbers .pages zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie,
4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych podpisem zaufanym, które wynosi maksymalnie 10MB,
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, ¿e:
1) Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w ¦wieciu jest Starosta ¦wiecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie. Telefon: 525683100. Adres e-mail: sekretariat@csw.pl
2) Inspektor Ochrony Danych:
w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych drog± elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
3) cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP),
b) na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci przez odpowiednio wymienione: Urz±d Zamówieñ Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urz±d Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urz±d Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urz±d Marsza³kowski, Urz±d Wojewódzki i inne dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
6) prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a) przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
b) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Mo¿e Pani/Pan wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, je¿eli s±dzi Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) informacja o wymogu dobrowolno¶ci podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania przez Pani±/Pana danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemo¿liwe bêdzie zrealizowanie zadania, co mo¿e skutkowaæ nieudzieleniem zamówienia.
9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjêcia jakiejkolwiek decyzji i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRiZP.272.1.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w razie wykorzystania mo¿liwo¶ci ich dostarczenia lub wydania odbiorcy.
Czê¶æ I zamówienia – ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w ¦wieciu.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZ. Wzór formularza potwierdzenia odbioru dla przesy³ek nadanych w postêpowaniu administracyjnym stanowi Za³±cznik nr 5. W formularzu cenowym – Za³±cznik 3b i 3c podano szacowan± ilo¶æ przesy³ek. Ilo¶æ ta w trakcie realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie na zasadach okre¶lonych w pkt 34 Za³±cznika nr 1.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zawiadomienie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u.6. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
7. W ramach prawa opcji Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w ¦wieciu oraz Powiatowego Zespo³u ds. Orzekania o Niepe³nosprawno¶ci w ¦wieciu w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, zwrotu przesy³ek niedorêczonych oraz odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego w 2025 r.
8. Zamawiaj±cy jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025 r.
9. Termin na wykonanie prawa opcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 14 dni od dnia przes³ania zawiadomienia.
10. Maksymalna warto¶æ opcji dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia wynosi 50% warto¶ci zamówienia podstawowego, pierwotnie okre¶lonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym (M¦)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w razie wykorzystania mo¿liwo¶ci ich dostarczenia lub wydania odbiorcy.
Czê¶æ II zamówienia – ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Powiatowego Zespo³u ds. Orzekania o Niepe³nosprawno¶ci w ¦wieciu.
1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZ. Wzór formularza potwierdzenia odbioru dla przesy³ek nadanych w postêpowaniu administracyjnym stanowi Za³±cznik nr 5. W formularzu cenowym – Za³±cznik 3b i 3c podano szacowan± ilo¶æ przesy³ek. Ilo¶æ ta w trakcie realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie na zasadach okre¶lonych w pkt 34 Za³±cznika nr 1.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zawiadomienie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u.6. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
7. W ramach prawa opcji Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w ¦wieciu oraz Powiatowego Zespo³u ds. Orzekania o Niepe³nosprawno¶ci w ¦wieciu w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, zwrotu przesy³ek niedorêczonych oraz odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego w 2025 r.
8. Zamawiaj±cy jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025 r.
9. Termin na wykonanie prawa opcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 14 dni od dnia przes³ania zawiadomienia.
10. Maksymalna warto¶æ opcji dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia wynosi 50% warto¶ci zamówienia podstawowego, pierwotnie okre¶lonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym (M¦)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¶li wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granic±, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ,
- o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz.1640 z pó¼n. zm.) sk³adany na wezwanie Zamawiaj±cego. Wymagana forma dokumentu – orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy jest mo¿liwa w przypadku w przypadku wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiana organizacyjna stron np. zmiana reprezentacji, siedziby firmy etc.,
2) zmiana terminu obowi±zywania umowy w wypadku, gdy us³ugi objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwy organ, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy,
3) zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy,
4) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy.
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-24 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038241
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-24 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-22
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów.
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzy¿. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w ¦wieciu wraz z infrastr.
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w ¦wieciu w 2025 roku.
- Wywóz nieczysto¶ci sta³ych z placówek o¶wiatowych z terenu gminy ¦wiecie w 2025r.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w ¦wieciu, przy ul. Wojska Polskiego 80.
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Zwi±zku Miêdzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Gorlice w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy Korzenna w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.