Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530611/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00547096/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego dworu w Miętnem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Garwoliński - Starostwo Powiatowe w Garwolinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@garwolin-starostwo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.samorzad.gov.pl/web/powiat-garwolin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowego dworu w Miętnem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93a8ddd9-ba5c-45e0-ad5d-f46b76a3d4aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031511/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont zabytkowego dworu w Miętnem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW 272.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje dwa etapy tj.:
Etap I:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej (w wersji papierowej i elektronicznej):
a) wykonanie projektu zagospodarowania działki – 3 egz.
b) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego – 3 egz.
c) wykonanie projektu technicznego branży architektonicznej – 3 egz.
d) wykonanie projektu technicznego branży konstrukcyjnej – 3 egz.
e) wykonanie projektu technicznego branży elektrycznej – 3 egz.
f) wykonanie projektu technicznego branży sanitarnej – 3 egz.
g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
h) przedmiary robót poszczególnych branż - 1 egz.,
i) kosztorysy inwestorskie poszczególnych branż - 1 egz.,
j) dokumentacja projektowo-kosztorysowa w formie elektronicznej (zapis na nośniku w formacie pdf. i dwg., w tym dodatkowo kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie ath.) w 1 egz.,
k) dokumentacja projektowa posiadać będzie klauzulę kompletności dla celu, jakiemu ma służyć, opracowana będzie zgodnie z wymogami art. 20 i 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2024 r. poz. 725),Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2022r, poz.1679 z późn. zm.) oraz będzie zweryfikowana przez osoby uprawnione i posiadać będzie oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją wykonaną metodą tradycyjną;
l) uzyskanie decyzji administracyjnych właściwego urzędu niezbędnych do remontu zabytkowego budynku,
m) budynek jest wpisany do rejestru zabytków w związku z tym dokumentacja oraz prace remontowe w późniejszym etapie, muszą być uzgodnione i uzyskać pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków.
Etap II:
2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie udzielonego pozwolenia na budowę:
a) remont pokrycia dachowego,
b) remont elewacji, remont schodów oraz tarasów,
c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
d) wymiana pieca,
e) naprawa klimatyzacji
c) wykonanie prób i sprawdzeń po zakończeniu realizacji obiektu,
d) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac remontowych,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
f) wykonanie i dostarczenie instrukcji obsługi oraz przeszkolenie pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi zamontowanych w ramach remontu urządzeń.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zaprojektowanie i wykonanie pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, umożliwiającej swobodny dostęp do obiektu osobom na wózkach inwalidzkich.
Załączony do SWZ przedmiar robót załącznik nr 9 do SWZ – stanowi dokument pomocniczy dla Wykonawcy celem wyceny i określenia zakresu robót. Wykonawca po zapoznaniu się z przedmiarem robót i dokumentacją techniczną zobowiązany jest do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3) Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach:
etap I – wykonanie pełnej dokumentacji projektowej w zakresie o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 (wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę).
etap II – wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zabytkowego dworku (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej), w zakresie o którym mowa w pkt 2 ppkt 2 oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Po wykonaniu etapu I – Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i złożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego – szczegółowego, tylko i wyłącznie celem ewentualnych rozliczeń w oparciu o art. 439 ustawy PZP.
UMOWA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ZOSTANIE ZAWARTA Z WYKONAWCĄ PO OTRZYMANIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PROMESY Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW.
Zamówienie publiczne dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Odbudowy Zabytków – Edycja2RPOZ/2023/374/PolskiLad
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 poz.1320), iż jeżeli w niniejszej dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zamawiający informuje, iż każdorazowo odnosząc się do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza rozwiązania równoważne wskazywanym, pod warunkiem, że wykonawca udowodni, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza w tym przypadku rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego (lub lepszego) od wskazanego w dokumentach przetargowych. Oznacza to, że oferowane urządzenia, materiały muszą posiadać podstawowe parametry nie gorsze niż wskazania przykładowe w dokumentacji zamówienia, o czym będzie każdorazowo rozstrzygał Zamawiający. Dopuszcza się zamienne rozwiązania w oparciu
o produkty innych producentów pod warunkiem spełnienia tych samych lub wyższych właściwości technicznych.
2. Wymagania o których mowa w art. 95 ust.1 ustawy Pzp:
1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby (pracownicy fizyczni) wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2023 poz.1465).
2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia.
3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody,
w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia;
a) oświadczenie zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; (lub /i)
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę osób bezpośrednio realizujących usługę, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy i podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL pracownika; imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; informacja taka jak: data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika musi być zawarta i możliwa do odczytania.
d) innych dokumentów.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 4, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone § 11 ust. 1 pkt 10 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1255395,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1255395,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1255395,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-FORM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213902545
7.3.3) Ulica: ul. Puławska 111A lok. 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-707
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1255395,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby służby drogowej
- Dostawa samochodu operacyjnego z wyposażeniem dla Komendy Powiatowej PSP w Garwolinie
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.