Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558090/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2300R Jasień- Jałowe- Bandrów Narodowy od km 3+779 do km 5+290
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bieszczadzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370439953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bełska
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134712055
1.5.8.) Numer faksu: 134611073
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@bieszczadzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bieszczadzki.ezamawiajacy.pl/pn/BIESZCZADZKI/demand/179796/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2300R Jasień- Jałowe- Bandrów Narodowy od km 3+779 do km 5+2902.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6b944a2-5125-4ab9-8b6d-8b8db6334002
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009723/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 2300R Jasień- Jałowe- Bandrów Narodowy od km 3+779 do km 5+290
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1370333,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W stanie istniejącym nawierzchnia asfaltowa przedmiotowej drogi powiatowej uległa degradacji. Zaobserwowano wykruszenia ziaren, spękania podłużne w śladach kół i spękania siatkowe nawierzchni. Występują również uszkodzenia korpusu drogowego polegające na obsunięciu skarp rowów, uszkodzeniu poboczy. Przebudowa polegać będzie na wymianie całej konstrukcji drogi na powierzchni 2320 m2 jezdni w miejscach występowania spękań siatkowych i „rakowin”. Wymiana konstrukcji drogi ma na celu miejscowo poprawić właściwości nośne i mrozoodporności nawierzchni tam gdzie jest ona najbardziej skorodowana. Dodatkowo inwestycja przewiduje:
- Oczyszczanie istniejących obustronnych rowów z namułu gr 20. z profilowaniem dna i skarp,
- Ścinanie zawyżonych obustronnych poboczy szer. 0,75m
- Wykonanie nawierzchni obustronnych poboczy z tłucznia frakcji 0-31,5mm, szer. 0,75m,
- Wykonaniu nowej nawierzchni wiążącej na całym odcinku szer. 5m i długości 1,511 km
- Wykonaniu nowej nawierzchni ścieralnej na całym odcinku szer. 5m i długości 1,511 km
Planowany zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze
2) Roboty rozbiórkowe
3) Roboty ziemne
4) Roboty budowlane
- Podbudowy
- Nawierzchnie
5) Montaż tablicy informacyjnej zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953)
2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych we wskazanej lokalizacji zgodnie z załącznikami do niniejszej SWZ. Załączony przedmiar robót i kosztorys ofertowy wskazują m.in. podstawy do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót, który ma charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty i oszacowania jej ceny. Cena oferty ma uwzględniać wszystkie wymagania SWZ oraz obejmować wszelkie niezbędne koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej i wykonanie pomiarów przed złożeniem oferty.
3. Wykonawca ma obowiązek zastosowania się do uwag i stosowania rozwiązań przedstawionych przez Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja:
Lp. Nazwa dokumentu Numer załącznika do SWZ Określenie formatu
1. Przedmiar Zał. nr 1 PDF
2. Kosztorys ofertowy Zał. nr 2 PDF
3. Dokumentacja techniczna Zał. nr 3 PDF
4. Szczegółowa specyfikacja techniczna Zał. nr 4 PDF
Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do :
- oznakowania utrudnień ruchu i zmianę organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie prowadzenia robót w należytym stanie,
- użycia do oznakowania robót znaków wielkości średniej – odblaskowych,
- zapewnienia i zabezpieczenia dojść w trakcie realizacji robót,
- zabezpieczenia mienia przed kradzieżą w czasie trwania budowy,
- uporządkowania terenu po wykonaniu zamówienia,
- poinformowania służb i przewoźników komunikacji zbiorowej o terminach występowania utrudnień.
5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
UZASADNIENIE:
W ocenie Zamawiającego nie ma możliwości podziału zamówienia na części - zamówienie
ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.
Ponadto Zamawiający uważa, że w przypadku podziału zamówienia na części, potrzeba
skoordynowania działań wielu wykonawców realizujących poszczególne części
zamówienia, mogłaby zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zadania.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
8. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
9. Wynagrodzenie jest ryczałtowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1685509,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1896056,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1685509,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10,
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16855509,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Wykonanie i naprawa szlaków operacyjnych w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne w 2025 roku - I postępowanie
- Utrzymanie dróg i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2025 roku - postępowanie II
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarst. i grubowarst., likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblask. na dr. woj. maz. z podziałem na 9cz.-postę.039/25
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Modernizacja stacji uzdatniania wody we Włoszakowicach i Krzycku Wielkim (zaprojektuj i wybuduj)
- Remont cząstkowy pasów drogowych dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Remont pomieszczeń do stworzenia środowiskowej placówki wsparcia dziennego w Gminie Ryki realizowany w ramach projektu "Nowa Placówka Wsparcia Dziennego w Gminie Ryki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.