eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaWykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kąty zarządzanego przez Nadleśnictwo Łopuchówko w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kąty zarządzanego przez Nadleśnictwo Łopuchówko w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuchówko 1

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: (61) 8 122 161

1.5.8.) Numer faksu: (61) 8 122 161 w. 128

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbc94c5d-b6a2-40fb-9e42-dc0194c665f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo, gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kąty zarządzanego przez Nadleśnictwo Łopuchówko w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbc94c5d-b6a2-40fb-9e42-dc0194c665f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051502/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kąty zarządzanego przez Nadleśnictwo Łopuchówko w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634811

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.45.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki łowieckiej obejmujące prace z zakresu zagospodarowania łowiska, w tym uprawa poletek łowieckich, konserwacja i naprawa urządzeń łowieckich, a także obsługa polowań zbiorowych do wykonania na terenie obwodu łowieckiego nr 177–Kąty Ośrodek Hodowli Zwierzyny(dalej „OHZ Kąty”) zarządzanego przez Nadleśnictwo Łopuchówko w roku 2025.
2) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ, na który składają się:
Załącznik nr 2.1.- planowany rozmiar prac;
Załącznik nr 2.2. - szczegółowy rozmiar prac według grup czynności, czynności i lokalizacji.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu gospodarki łowieckiej i ma charakter szacunkowy.
3) Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący Opis technologii wykonawstwa prac z zakresu gospodarki łowieckiej.
Określony w Załączniku nr. 3 do SWZ Opis technologii wykonawstwa prac z zakresu gospodarki łowieckiej stanowi podstawę określenia wymagań jakościowych odnoszących się do elementów składających się na przedmiot zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ). Jeżeli czynność opisana w ww. załącznikach nie została przewidziana w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ), to w tym zakresie postanowień Załącznika nr. 3. do SWZ nie stosuje się.
4) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace z zakresu gospodarki łowieckiej (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ.
5) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac z zakresu gospodarki łowieckiej został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ.
6) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar OHZ Kąty zarządzanego przez Zamawiającego.
7) Realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze wskazanym w pkt. 6 („Obszar Realizacji”). Szczegółowa lokalizacja (adres leśny) poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostanie określona w Zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.3. ppkt. 1), z zastrzeżeniem, iż zawsze będzie to Obszar Realizacji.
8) Postanowienia pkt. 7 nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego wynikającym z wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 12 do SWZ).
9) Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nieobjętych zakresem zamówienia, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia.
10) Wykonawca zobowiązany będzie dysponować do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) 10 osobami do naganki wraz z transportem;
b) 1 osobą do pomocy w organizacji polowań zbiorowych;
c) 6 psami ułożonymi do wykonywania polowań zbiorowych;
d) 1 trębaczem posiadającymi umiejętności poprawnego grania sygnałów myśliwskich
e) 2 szt. pojazdów do przewozu myśliwych w warunkach terenowych;
f) 3 szt. pojazdów przystosowanych do transportu upolowanej zwierzyny.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt. 15 PZP. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ przy podziale zamówienia na części może dojść do braku zachowania jednolitości i spójności świadczonych usług. Dodatkowo z uwagi na niewielki rozmiar prac w ramach przedmiotowych usług, podział zamówienia na części może doprowadzić do zwiększenia kosztów realizacji zamówienia i problemów z wyłonieniem Wykonawcy usług.

Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w pkt. 3.2. ppkt. 1) i 2) SWZ.

Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego („Zlecenie”). Treść Zlecenia określa umowa w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 12 do SWZ).
2) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach oraz pozostałych odpadów po działalności własnej.

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Terminy wykonania poszczególnych prac będą określane w Zleceniach sporządzanych przez Przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77600000-6 - Usługi myśliwskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Nadleśnictwo Łopuchówko, z siedzibą w: Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina w dniu 16.12.2024 r. działając na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) poinformował o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji w ramach zamówienia pn. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kąty zarządzanego przez Nadleśnictwo Łopuchówko w roku 2025”.

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy „Pzp” - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 05.12.2024 r. Zamawiający, tj. Nadleśnictwo Łopuchówko z siedzibą
w: Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu na usługi pn. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kąty zarządzanego przez Nadleśnictwo Łopuchówko w roku 2025” – o nr 2024/BZP 00634811/01. W SWZ z dnia 05.12.2024 r. o nr SA.270.45.2024 oraz treści ogłoszenia
o zamówieniu nr 2024/BZP 00634811/01 określonym przez Zamawiającego terminie na składanie ofert, tj. do dnia 13.12.2024 r. do godz. 07:30, w ramach przedmiotowego postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.