Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00551043/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00561937/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00585922/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00592430/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż 2 sztuk urządzeń dźwigowych (wind) wraz z demontażem istniejących w budynku Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124245424
1.5.8.) Numer faksu: 124245490
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uks.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37af9524-5acc-4340-afa7-cfb3cf52cfc51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż 2 sztuk urządzeń dźwigowych (wind) wraz z demontażem istniejących w budynku Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37af9524-5acc-4340-afa7-cfb3cf52cfc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013216/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa i montaż 2 sztuk urządzeń dźwigowych (wind) wraz z demontażem istniejących w budynku Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-750/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 461000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 szt. urządzeń dźwigowych (wind) w budynku Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie, fabrycznie nowych i wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2024 roku, wraz z usługami dodatkowymi, opisanymi w pkt 3.4. SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SWZ i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Opis ten należy analizować wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania.
3. Oferowany urządzenia dźwigowe (pkt 3.1 SWZ) muszą:
3.1. spełniać warunki wprowadzenia do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.2. być nowe, pozbawiony wad i usterek.
4. W ramach ww. zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, bez dodatkowych opłat, do:
4.1. demontażu aktualnie zamontowanych w siedzibie Zamawiającego 2 szt. urządzeń dźwigowych (wind). Demontaż urządzeń dźwigowych Wykonawca winien wykonać etapami, tj. najpierw winien dokonać demontażu jednego z dwóch dotychczasowych urządzeń dźwigowych i w jego miejsca zamontować oraz uruchomić nowe urządzenie dźwigowe, a następnie wykonać te same czynności w podniesieniu do drugiego urządzenia dźwigowego, tak, aby w danym czasie Zamawiający mógł korzystać przynajmniej z jednego urządzenia dźwigowego.;
4.2. wywozu i utylizacji zdemontowanych dźwigów oraz oleju hydraulicznego;
4.3. wykonania niezbędnych przeróbek wewnątrz szybu celem prawidłowego montażu nowych wind:
(i) oświetlenia szybu,
(ii) wykonania otworów technologicznych między szafami sterowymi a szybem,
(iii) pomalowania 1-krotne ścian wewnątrz szybów białą farbą niepalną,
(iv) zaślepienia otworów technologicznych po starych urządzeniach,
(v) doprowadzenia linii zasilającej z istniejących maszynowni do szaf sterowych nowych dźwigów,
(vi) doprowadzenia kabli od szaf sterowych do kabin pod montaż kamer,
(vii) montaż haków montażowych,
(viii) montaż platform montażowych (jeśli producent wymaga),
(ix) wykonanie standardowego odcięcia dyspozycji do jednego przystanku (awaryjny dojazd do najbliższego przystanku w przypadku zaniku napięcia),
(x) montażu czytnika kart w kabinie (w miejsce dźwigu hydraulicznego) - sterownik, czytnik kart oraz karty dostępu dostarcza Zamawiający;
4.4. przeniesienia na rzecz Zamawiającego prawa własności 2 szt. urządzeń dźwigowych (wind), których dokładny opis stanowi załącznik nr 3 (SOPZ) do SWZ;
4.5. dostawy ww. urządzeń dźwigowych (wind) do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie ich do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń;
4.6. zamontowania nowych urządzeń dźwigowych (wind) w miejsce starych wind;
4.7. wywozu i utylizacji pozostałych odpadów, powstałych w procesie realizacji przedmiotu zamówienia;
4.8. dostarczenie w języku polskim instrukcji obsługi nowych urządzeń dźwigowych (wind), a także ich kart gwarancyjnych;
4.9. przeprowadzenia szkoleń w zakresie obsługi urządzeń dźwigowych (wind) dla 5 pracowników Zamawiającego;
4.10. objęcia urządzeń dźwigowych (wind) gwarancją oraz serwisem gwarancyjnym w minimum 36-miesięcznym okresie, w zakresie przewidzianym w pkt 17.2.4. SWZ, we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w ofercie Wykonawcy.
5. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
6. W ramach składanej przez Wykonawcę oferty Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać wyceny poszczególnych elementów składowych oferty i zaznaczyć to w załączniku nr 1a do SWZ, który składa w swojej ofercie.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, w przypadkach, w których zapisy SWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą rzeczoną równoważność.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598395,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windy Wipro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382308124
7.3.3) Ulica: Kokotów 942
7.3.4) Miejscowość: Węgrzce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-002
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-01INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.