eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoDostawa samochodu osobowego służbowego



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego służbowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszych Osadników 17

1.5.2.) Miejscowość: Choczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.choczewo.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84762397-1ab7-4cb0-b0f9-a0117cf81274

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego służbowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84762397-1ab7-4cb0-b0f9-a0117cf81274

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008345/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa samochodu osobowego służbowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu 5-osobowego (4 osób + kierowca), uterenowionego, typu SUV. Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych
i posiadających homologację zgodnie z ustawą o ruchu drogowym.
Samochód musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, zgodny z następującymi wymaganiami:
1.1. Rodzaj pojazdu:
- samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2024r., w kolorze stonowanym (ciemnym),
- ilość miejsc siedzących – 5 (4+1 kierowca),
- silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem,
- moc silnika min. 200 KM,
- napęd 4x4,
- długość: min. 4 700 mm, szerokość: min. 1900 mm, wysokość: min. 1 600 mm, rozstaw osi: min. 2800 mm,
- emisja dwutlenku węgla oraz emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodoru- spełniająca wymagania normy min. Euro 6,
- skrzynia biegów automatyczna,
- układ hamulcowy: hamulce tarczowe przednie i tylne , ABS, dwuobwodowy, hydrauliczny
ze wspomaganiem i korektorem hamowania, ESP,
- układ kierowniczy ze wspomaganiem,
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach,
- zbiornik paliwa o pojemności min. 50 l,
- samochód wyposażony w dwa komplety kół (letnie i zimowe), opony o parametrach zgodnych
z zaleceniami producenta zamontowane na felgach aluminiowych (min. 18”),
- przednie pasy bezpieczeństwa napinane,
- fotele kierowcy z regulacją wysokości i podparcia odcinka lędźwiowego wraz z podłokietnikiem,
- fotele tylne wyposażone w zagłówki i 3-punktowe pasy bezpieczeństwa napinane,
- fotele tylne składane w proporcjach 40:60,
- klimatyzacja dwustrefowa,
- ogrzewanie (przód i tył) z regulacją,
- poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera (przednie i boczne),
- poduszka powietrzna kolanowa kierowcy,
- poduszki powietrzne boczne w 2 rzędzie.
1.2. Zabezpieczenie pojazdu:
- immobilizer,
- alarm,
- centralny zamek zdalnie sterowany – min. 2 piloty.
1.3. Wyposażenie samochodu:
- dywaniki gumowe przednie i tylne,
- tapicerka w kolorach stonowanych (ciemnych), trwała i łatwa w utrzymaniu czystości,
- czujniki parkowania przód i tył,
- radio z instalacją i głośnikami,
- zestaw głośnomówiący Bluetooth,
- elektrycznie sterowane szyby i lusterka zewnętrzne,
- wbudowana nawigacja (GPS),
- tempomat,
- apteczka pierwszej pomocy,
- trójkąt ostrzegawczy,
- gaśnica samochodowa,
- koło zapasowe - pełnowymiarowe, dojazdowe lub zestaw naprawczy,
- hak holowniczy z wypinaną głowicą.
1.4. Gwarancja:
- na wszystkie podzespoły mechaniczne – minimum 24 miesiące bez limitu przebiegu,
- na powłokę lakierniczą – minimum 24 miesiące bez limitu przebiegu,
- na perforację nadwozia – minimum 60 miesięcy bez limitu przebiegu.
1.5. Wymagania pozostałe:
- serwis gwarancyjny dla dostarczonego samochodu w odległości max. 100 km od siedziby Zamawiającego tj. miejscowości Choczewo,
- odbiór samochodu w m. Choczewo lub z salonu Wykonawcy odległego od m. Choczewo maksymalnie 100km,
- w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca zapewni ubezpieczenie dostarczonego samochodu OC, AC i NNW na okres 12 miesięcy od daty dostawy samochodu,
- Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Urzędu Gminy w Choczewie,
- sprzęt nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczenia producenta pojazdu,
- Wykonawca najpóźniej w dniu dostawy dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty w języku polskim w tym fabryczną instrukcję obsługi i karty gwarancyjne, świadectwo homologacji potrzebne
do zarejestrowania, certyfikaty znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, książkę serwisową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276507,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276507,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276507,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Voyager Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630748417

7.3.3) Ulica: ul. Św. Michała

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-023

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276507,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.