Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571363/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Opatów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Obrońców Pokoju 34
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158681300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopatow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Opatów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cadd2853-b54c-42fb-8bc7-4b14327f3107
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067412/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Opatów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMK.II.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Opatów” zgodnie z Uchwałą nr VI/39/2024 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 18 września 2024r., w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta i gminy Opatów, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), które weszły w życie dnia 24 września 2023 r.
Powierzchnia opracowania (Miasto i Gmina Opatów) obejmuje ok 113,39 km2.
2) Projekt Planu Ogólnego winien zostać opracowany, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy urbanistycznej i obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130),
b) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
c) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz.U. 2024 poz. 729),
d) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298),
e) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
f) zgodnie z zapisami uchwały nr VI/39/2024 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 18 września 2024r., w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta i gminy Opatów,
g) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
h) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg,
i) w oparciu o niezbędne wizje lokalne, inwentaryzacje urbanistyczne i studia krajobrazowe oraz wszystkie analizy przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) dokonanie analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.), wydanych decyzji WZ,
b) dokonanie oceny stanu istniejącego zagospodarowania;
c) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
d) przygotowanie materiałów, zawiadomień i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, według rozdzielnika wskazanego przez wykonawcę, a także analiza i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii;
e) sporządzenie wykazu, wykonanie analizy złożonych wniosków do planu ogólnego wraz z propozycją ich rozpatrzenia wraz z ewentualnym przygotowaniem odpowiedzi na wnioski;
f) przygotowanie (w porozumieniu z zamawiającym) dokumentów m.in.: ogłoszeń o konsultacjach, obwieszczeń, pism, ankiet, geoankiet na potrzeby przeprowadzenia konsultacji społecznych;
g) prezentacja projektu planu i czynne uczestnictwo w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (w tym udzielanie wyjaśnień ustnych i pisemnych) oraz uczestnictwo w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej oraz w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach – jeśli zajdzie taka potrzeba);
h) sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji;
i) wprowadzanie korekt do projektu planu w związku z uzyskanymi opiniami, dokonanymi uzgodnieniami, przeprowadzonymi konsultacjami oraz w wyniku potrzeb i uwag zgłaszanych przez zamawiającego (do chwili uchwalenia planu ogólnego przez Radę Gminy);
j) prowadzenie na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia konsultacji z zamawiającym oraz uzyskiwanie akceptacji zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych;
k) wykonanie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby opracowania planu ogólnego;
l) sporządzenie projektu planu ogólnego (część tekstowa i rysunkowa)
m) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
n) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu;
o) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy uchwalającej plan ogólny;
p) uzupełnianie (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (o ile w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wystąpi zmiana prawa);
q) przygotowanie oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia wykonawca będzie zobowiązany wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, przysługującego wynagrodzenia z uwzględnieniem terminu wykonania określonego w umowie;
r) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę
s) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego (o ile takie skargi zostaną wniesione).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (wraz załącznikiem nr 2 i 3 do wzoru umowy) stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.O.C. GIS Jarosław Cybura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8722083666
7.3.3) Ulica: Pana Tadeusza
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego gminy Kurów wraz ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- "Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Kobiele Wielkie wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym"
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Krzynowłoga Mała
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Gozdowo
- "Sporządzenie projektu planu ogólnego miasta i gminy Jedlnia-Letnisko"
- "Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Olszyna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.