Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00599773/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00609128/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Słupia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia 136
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 831 55 91
1.5.8.) Numer faksu: 46 831 55 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4fefae1-b3f5-49e6-af77-4481bb61d1ba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Słupia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4fefae1-b3f5-49e6-af77-4481bb61d1ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000661/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Słupia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.15.2024.JJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 655625,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Słupia, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości niezamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w instalacjach komunalnych. W przypadku selektywnie odebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji, która prowadzić będzie odzysk, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm),
a) zakres zamówienia obejmuje odbiór u źródła i zagospodarowanie odpadów komunalnych:
niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych kod 20 03 01,
segregowane i gromadzone selektywnie) o podanych poniżej kodach odpadów
(w tym opakowań):
- szkło (kod 20 01 02, 15 01 07),
- papier i tektura (kod 20 01 01, 15 01 01),
- tworzywa sztuczne (kody 20 01 39, 15 01 02),
- metale (kod 20 01 40, 15 01 04),
- opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05),
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod 15 01 06),
- odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone (kod 20 02 01),
- popiół z palenisk domowych (kod 20 01 99);
b) Wykonawca będzie wykonywał przez cały okres obowiązywania umowy odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych oraz odpadów zebranych selektywnie w pojemnikach i z częstotliwością, określonymi w Uchwale Nr XX/111/2020 Rady Gminy Słupia z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości
i porządku na terenie Gminy Słupia (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2020 r. poz. 6569) zmienionej Uchwałą Nr XLIII/250/2023 Rady Gminy Słupia z dnia 24 marca 2023 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2023 r. poz. 3091);
c) odpady komunalne będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, dostarczonych mieszkańcom przez Wykonawcę i odpowiednio przez niego oznaczonych:
w zabudowie jednorodzinnej – pojemniki na odpady o poj. od 120 l
w zabudowie wielorodzinnej – pojemniki o poj. od 240 l
w obiektach użyteczności publicznej – pojemniki o poj. od 120 l
Dopuszcza się odbieranie odpadów w workach zgodnie z zapisami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słupia.
d) odbiór odpadów będzie następował z pojemników bezpośrednio z nieruchomości wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, do drogi dojazdowej lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd;
e) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości niezamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w nieograniczonej ilości, z zastrzeżeniem zapisów określonych w Uchwale Nr XIX/102/2020 Rady Gminy Słupia
z dnia 19 października 2020 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2020 roku poz. 5718) zmienionej Uchwałą Nr XLIII/248/2023 Rady Gminy Słupia z dnia 24 marca 2023 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2023 r. poz. 3090); także w wystawionych przez właścicieli nieruchomości w workach.
W takim przypadku właściciel nieruchomości będzie otrzymywał nowe worki, po każdym odbiorze odpadów przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek zostawić tyle worków do segregacji ile odebrał z danej nieruchomości. Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego worki, każdorazowo na jego zgłoszenie;
f) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do:
zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników podczas dokonywania
odbioru lub transportu,
posprzątania miejsca, z którego odbierane były wystawione odpady, jeśli zanieczyszczenie terenu nastąpiło z winy Wykonawcy w wyniku niewłaściwego odbioru,
zabezpieczenia przewożonych odpadów przed rozsypywaniem oraz w sposób gwarantujący bezpieczeństwo ruchu drogowego;
g) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych baterii i akumulatorów
z placówek oświatowych oraz obiektów użyteczności publicznej tj.:
Urząd Gminy w Słupi, Słupia 136, 96-128 Słupia
Szkoła Podstawowa w Słupi, Słupia 144, 96-128 Słupia
Szkoła Podstawowa w Winnej Górze, Winna Góra 40, 96-128 Słupia;
h) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zużytych baterii i akumulatorów z placówek oświatowych oraz obiektów użyteczności publicznej, o których mowa w lit. g) w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego;
i) odbiór i wywóz danej frakcji odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym lub w innym dniu ustalonym w harmonogramie wywozu;
j) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, właścicielom nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, właścicielom nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy oraz właścicielom nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, harmonogramu odbioru odpadów w terminie do dnia 10 stycznia 2025 roku na rok 2025;
k) harmonogram odbioru odpadów, a także wszelkie jego zmiany wymagają akceptacji ze strony Zamawiającego;
l) Wykonawca umieści harmonogram odbioru odpadów na własnej stronie internetowej przez cały okres świadczenia usługi oraz przekaże ww. harmonogram w wersji elektronicznej Zamawiającemu do dnia 03 stycznia 2025 roku w celu zamieszczenia na jego stronie internetowej;
ł) w przypadku nowozgłoszonej nieruchomości Wykonawca odbierze odpady komunalne z tej nieruchomości przy najbliższym odbiorze zgodnie z ustalonym harmonogramem odbioru odpadów;
m) Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania aktualizacji wykazu nieruchomości dostarczy nowozgłoszonym nieruchomościom harmonogram odbioru odpadów;
n) podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi.;
2) dostawa pojemników na odpady komunalne niesegregowane oraz dostawę stosownie do prowadzonej zbiórki pojemników na odpady zbierane selektywnie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz nieruchomości na których znajduje się domek letniskowy lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku wskazanych przez Zamawiającego – wykaz nieruchomości stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ;
3) zorganizowanie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych gminy Słupia;
4) zorganizowanie i przeprowadzenie zbiórki odpadów wielkogabarytowych pochodzących bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe;
a) zbiórka odpadów polega na:
- załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomość do utwardzonej publicznej drogi dojazdowej lub z pergoli śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd i dostęp z zewnątrz,
- zagospodarowaniu odebranych odpadów,
- posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady, jeżeli w wyniku odbioru, teren został zanieczyszczony;
b) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zbiórki odpadów wielkogabarytowych z częstotliwością jeden raz w ciągu roku;
c) szczegółowe terminy zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasady zbiórki powinny być każdorazowo uzgodnione z Zamawiającym. Informację o planowanej zbiórce Wykonawca i Zamawiający zamieszczą na 14 dni przed jej rozpoczęciem na swoich stronach internetowych;
d) zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze;
e) w ramach zbiórki odpadów wielkogabarytowych Wykonawca odbierze następujące rodzaje odpadów:
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36),
odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07),
zużyte opony do rozmiaru 1250x400mm w liczbie 4 szt. rocznie z każdej nieruchomości niezamieszkałej, zamieszkałej oraz nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe (kod 16 01 03).
4) Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 500,00 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 683100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 683100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EKO-REGION" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
7.3.3) Ulica: Bawełniana 18
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
transport odpadów - Usługi Komunalne i Transportowe Sławomir Bernacki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 683100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie odpadów komunalnych ze wszystkich obiektów pozostających w zarządzaniu MOSiR Zgierz
- USŁUGA ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kołobrzeg
- Wykonanie usługi związanej ze zbieraniem odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW Poznań Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- "Usługa koszenia wybranych ulic z płyt "YOMB" w Rumi w 2025 r.".
- Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechanowo od 01 marca 2025r do 31 grudnia 2025r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.