Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399974/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00419149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu” – zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,169654,9157af60fa63809c960cc815867a5659.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu” – zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61b29343-37a1-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046203/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admirals Palast w Zabrzu - "zaprojektuj i wybuduj" (nadzór inwestorski)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2024.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 609756,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu” – zaprojektuj i wybuduj.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789586,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojtyła Development Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472246165
7.3.3) Ulica: Przybyły 10/4
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJTYŁA DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOJTYŁA DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin wykonania umowy ustala się na okres od daty podpisania umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego do odbioru końcowego robót i dostaw oraz rozliczenia całościowego zadania tj. do 30 dni po odbiorze końcowym, rozliczeniu finansowym końcowym zadania i przekazaniu obiektu do użytkowania.
„2. Planowane terminy realizacji inwestycji (inwestycja w trakcie realizacji, obecnie na etapie prowadzenia prac projektowych) – zgodnie z zawartą w dniu 31.08.2023 r. umową z Wykonawcą robót – Warbud S.A. - na roboty budowlane w trybie „zaprojektuj i wybuduj” ustala się następująco:
A. Planowane rozpoczęcie realizacji zamówienia – przystąpienie do prac projektowych i zebranie materiałów przedprojektowych - od dnia zawarcia umowy na realizację w formule zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
B. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wymienionej w §1 pkt 8A Wzoru umowy na roboty budowlane wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa uzgodnień, zezwoleń, opinii, odstępstw i decyzji administracyjnych, w tym m.in. pozwoleń konserwatorskich oraz decyzji zezwalającej na budowę inwestycji - w terminie do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.
C. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji i zezwoleń zezwalających na użytkowanie obiektu – w terminie do 27 miesięcy od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego placu budowy.”
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 23/TP/I/24 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na 6 części".
- Dostawa produktu leczniczego Iohexolum
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Budowa budynku Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej - Oddział Terapii Izotopowej (OTI)" dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek - opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem r pn. "Modernizacja basenu kąpielowego wraz z terenem przyległym przy ul. Kąpielowej w miejscowości Żarki Letnisko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.