Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00586279/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonych owoców, warzyw i podobnych produktów dla Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d17b020-b12b-4fb0-be4c-d14d53ed6a031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonych owoców, warzyw i podobnych produktów dla Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d17b020-b12b-4fb0-be4c-d14d53ed6a03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051558/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa mrożonych owoców, warzyw i podobnych produktów dla DPS Zameczek w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK.26.3.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 427210,17 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20917,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Barszcz ukraiński kg 50
Brokuł kg 250
Pieczarki kg 20
Brukselka kg 50
Truskawki kg 50
Maliny kg 20
Jagody kg 20
Bukiet warzyw 3-składnikowy kg 250
Fasolka szparagowa zielona kg 200
Fasolka szparagowa żółta kg 100
Flaczki mrożone kg 100
Frytki kg 45
Groszek zielony kg 80
Kurki kg 5
Kalafior kg 250
Kluski śląskie kg 60
Lody szt 400
Marchewka mini kg 150
Marchewka z groszkiem kg 200
Mieszanka jarzynowa 7-składnikowa kg 150
Mieszanka kompotowa kg 450
Pierogi ruskie kg 30
Pierogi z mięsem kg 30
Pierogi z kapustą i grzybami kg 20
Pierogi z owocami kg 30
Szpinak mrożony kg 200
Uszka z kapustą i grzybami kg 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20733,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23951,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20733,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.ANNA Sieracka, Cygani Wspólnicy Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730231275
7.3.3) Ulica: Złota
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20733,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu (3 Części)
- Usługa zabezpieczenia medycznego przedsięwzięć szkoleniowych w Jednostce Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- " Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji systemu ochrony technicznej dla JW 4101 w Lublińcu "
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów grupy VW dla JW. 4101 w Lublińcu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej
- Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dl a Przedszkole nr 32 w Koninie w 2025 r.
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 56 im. Andrzeja Struga w Gdańsku
- Dostawa żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Produkty mleczarskie oraz produkty głęboko mrożone
- DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH DLA ŻW (2025)
- Dostawa artykułów spożywczych - 2 zadania
więcej: Produkty głęboko mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.