Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00580008/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001237477
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@kartuzy.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10118551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-535c64a6-3629-49c6-9a9e-ea1610cf0fc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 156/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, kompleksowej dokumentacji projektowej, dostawa oraz montaż systemu klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach, zlokalizowanego przy
ul. Kościuszki 1.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem w szczególności:
1) Zaprojektowanie – opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej składającej się z projektu, przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla przedmiotowej inwestycji.
2) Wykonanie systemu klimatyzacji, w tym:
a) rozbudowa instalacji elektrycznej;
b) dostawa urządzeń klimatyzacyjnych oraz materiałów do wykonania instalacji chłodniczej;
c) wykonanie przebić w istniejących ścianach i stropach oraz pokryciu dachowym a następnie ich zabezpieczenie;
d) wykonanie instalacji; montaż dostarczonych urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych;
e) montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie sterowników zapewniających ciągłość pracy urządzeń;
f) wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin;
g) wykonanie konstrukcji wsporczych na jednostki zewnętrzne;
h) wykonanie robót budowlanych polegających na doprowadzeniu do stanu poprzedzającego montaż wszystkich naruszonych konstrukcji i powłok (m.in. izolacja otworów, w tym wykonanie przejść pożarowych);
i) szpachlowanie, malowanie ścian, szpachlowanie i malowanie wykonanych zabudów i powierzchni bezpośrednio z nimi stykających się),
j) uruchomienie, przeprowadzenie prób ciśnieniowych i szczelności wykonanych instalacji. Prace mają być przeprowadzone zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami prawa
k) podłączenie zainstalowanych urządzeń do istniejącego w budynku systemu zdalnego zarządzania systemem klimatyzacji BMS w sposób umożlwiający Zamawiającemu zdalne monitorowanie i sterowanie pracą zainstalowanego systemu i poszczególnych jednostek (stan pracy poszczególnych urządzeń, alarm w sytuacji awarii, zmianę zakresu temperatury co 1ºC, zdalne ustawianie innych parametrów pracy, raportowanie).
3) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej i udzielenie gwarancji wynikającej ze złożonej oferty,
4) wykonywanie wszelkich wymaganych czynności konserwacyjnych i przeglądów zainstalowanych systemów w okresie gwarancji, z wymianą materiałów eksploatacyjnych włącznie – w ramach ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 915685,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.K. KLIMA Krzysztof Stanisławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882196988
7.3.3) Ulica: Zakrzewiec2A
7.3.4) Miejscowość: Kowal
7.3.5) Kod pocztowy: 87-820
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.K. KLIMA Krzysztof Stanisławski
jakie przetargi wygrała firma
S.K. KLIMA Krzysztof Stanisławski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - I
- Wykonanie remontów dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z robotyki wraz z kursem programowania.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu - świetlików dachowych nad Małą Sceną Sali Koncertowej w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu - wymiana pokrycia i szklenia świetlików i klap dymowych w świetlikach
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno ciśnieniowym na obszarze obejmującym część miejscowości Trypucie i Baciuty Kolonia
- Remont Oddziału Opieki Całodobowej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Ameryce w budynku nr 26a
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza -zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Dostosowanie budynku Wydziału Nauki o Żywności przy Placu Cieszyńskim 1 do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.