Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00610636/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W PARCZEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 136
1.5.2.) Miejscowość: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 3552113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzozparczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozparczew.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b59e891-4fc6-4211-97e4-c0a8865d82a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093784/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi pralnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.3521.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem
pomieszczenia’’
2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz związane z nimi obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączniku do
niniejszej SWZ (załącznik nr 12) oraz projektach umów załącznik nr 4 i 5 do SWZ.
3. Usługa obejmuje pranie asortymentu na zewnątrz szpitala wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywóz
asortymentu czystego po praniu na koszt Wykonawcy.
4. Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia w szczególności obejmują: 1) asortyment prania, który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, parawany), bieliznę operacyjną (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki, rożki, odzież szpitalna (piżamy, koszule itp.), odzież ochronną personelu (fartuchy, ubrania lekarskie męskie i damskie, bluzy, spodnie), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce, poduszki, kołdry, zasłony prysznicowe, wkłady wymienne do mopa, ściereczki kolorowe;
2) odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych przez pracownika Wykonawcy wg. ustalonego harmonogramu godzinowego (asortyment przygotowany będzie do transportu przez Zamawiającego);
3) transport asortymentu brudnego przez pracownika Wykonawcy do magazynu bielizny brudnej;
4) sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania;
5) odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy 5 razy w tygodniu;
6) dodatkowe kursy ponad ilość wskazaną w pkt 5, w zależności od potrzeb Zamawiającego; przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. przerwy świąteczne, długie weekendy).
7) prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przez Zamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej;
8) suszenie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie (fartuchy);
9) naprawę uszkodzonej bielizny i odzieży, w tym: zszywanie rozpruć, cerowanie, przyszywanie guzików, tasiemek do wiązań itp.; oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nienadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu (część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania); bielizna czysta nie nadająca się do reperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów;
10) oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji;
11) pakowanie suchego asortymentu czystego w zamykane worki płócienne o odpowiedniej wytrzymałości i foliowo-polietylenowe na czas transportu – worki zabezpiecza Wykonawca;
12) dostarczanie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego - do magazynu bielizny czystej Zamawiającego; bielizna będzie ważona po upraniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98315000-4 - Usługi prasowania
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269923,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269923,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269923,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „Super Ola” Robert Hanc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631355732
7.3.3) Ulica: Chełmska 26
7.3.4) Miejscowość: Wierzbica
7.3.5) Kod pocztowy: 22-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "SUPER OLA" Robert Hanc
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "SUPER OLA" Robert Hanc
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269923,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-16 do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY PARCZEW ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Wyłapanie, transport, przyjęcie do schroniska i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Pawłów w 2025 r.
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.