Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513896/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż latarni LED w technologii OZE na terenie miasta Żywca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żywiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334754200
1.5.8.) Numer faksu: 334754202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zywiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zywiec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8af18f3-d670-4575-b6b4-2920d86d426c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż latarni LED w technologii OZE na terenie miasta Żywca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8af18f3-d670-4575-b6b4-2920d86d426c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577238/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż latarni LED w technologii OZE na terenie miasta Żywca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513896
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOŚ-DR.271.00012.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76097,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnych ulicznych latarni oświetleniowych LED w technologii OZE autonomicznych, zasilanych przy pomocy paneli PV i akumulatora. Zamówienie podzielone zostaje na dwa zadania. Zadanie nr 1 – dostawa i transport 24 sztuk kompletnych latarni na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz ich rozładunek.4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnych ulicznych latarni oświetleniowych LED w technologii OZE autonomicznych, zasilanych przy pomocy paneli PV i akumulatora. Zamówienie podzielone zostaje na dwa zadania. Zadanie nr 2 – montaż i uruchomienie 24 sztuk kompletnych latarni we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie Miasta Żywiec oraz odtworzenie i uporządkowanie terenu po montażu latarni.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 15600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KESIL MARCIN LISOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371111189
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 4
7.3.4) Miejscowość: Kołaczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 38-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN LISOWSKI FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA KESIL
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN LISOWSKI FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA KESIL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KESIL MARCIN LISOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371111189
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 4
7.3.4) Miejscowość: Kołaczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 38-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN LISOWSKI FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA KESIL
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN LISOWSKI FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA KESIL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Wybór trenerów i organizatora branżowych szkoleń zawodowych w ramach Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie ..."
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żywcu - 6 części
- "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Żywcu przy ul. Garbarskiej 6"
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- BUDOWA ULICY BABIEGO LATA I ULICY ŚNIEŻNEJ W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
- Budowa drogi dla pieszych z niezbędnym oświetleniem w ciągu drogi krajowej nr 43 w m. Kałuże w woj. łódzkim
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.