Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa laboratoryjna robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych w ramach zadania pn. „Badania laboratoryjne dla potrzeb Zarządu Dróg Wojewódzkich”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa laboratoryjna robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych w ramach zadania pn. „Badania laboratoryjne dla potrzeb Zarządu Dróg Wojewódzkich”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea836b29-5c48-4115-b431-cd0211dbd699
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.2610.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 569105,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa laboratoryjna obejmuje badania:
• oznaczenie modułu odkształcenia podłoża gruntowego, nasypu lub warstw podbudowy z kruszywa za pomocą statycznej płyty naciskowej (VSS),
• badanie wskaźnika zagęszczenia wg normalnej próby Proctora,
• oznaczenie stopnia zagęszczenia gruntu sondą lekką dynamiczną SD-10 z końcówką stożkową na gł. 1,0 m,
• orzeczenie o jakości kruszywa łamanego do mieszanek niezwiązanych zgodnie z WT-4 (2010) i mieszanek związanych zgodnie z WT-5 (2010) -badanie niepełne (uziarnienie mieszanki, zawartość pyłów, wskaźnik piaskowy, nasiąkliwość),
• orzeczenie o jakości kruszywa naturalnego do mieszanek niezwiązanych zgodnie z WT-4 (2010) i mieszanek związanych zgodnie z WT-5 (2010) -badanie niepełne (uziarnienie mieszanki, zawartość pyłów, wskaźnik piaskowy, nasiąkliwość),
• badanie wytrzymałości na ściskanie betonu cementowego,
• badanie wytrzymałości na ściskanie - stabilizacja gruntu cementem,
• badanie elementów betonowych (badanie wytrzymałości, badanie odporności na ścieranie, badanie nasiąkliwości, sprawdzenie kształtu i wymiarów),
• badanie nasiąkliwości betonu,
• badanie wodoprzepuszczalności betonu,
• badanie mrozoodporności betonu,
• badanie pull-off,
• sprawdzenie właściwości warstw bitumicznych: wskaźnik zagęszczenia, zawartość objętości wolnych przestrzeni, grubość warstwy,
• sprawdzenie właściwości mieszanek mineralno-asfaltowych MMA: skład mieszanki, gęstość mieszanki, zawartość objętości wolnych przestrzeni w MMA,
• pomiar równości nawierzchni- metoda IRI,
• sprawdzenie i zatwierdzenie recept na podstawie próbnych zarobów mieszanki MMA dla KR 4 - KR 6 (uziarnienie mieszanek i zawartość lepiszcza, zawartość wolnych przestrzeni, spływność lepiszcza*, sztywność i odporność na zmęczenie*, odporność na deformacje trwałe, wrażliwość na działanie wody i mrozu ITSR , sporządzenie opinii - * dotyczy SMA lub WMS ),
• sprawdzenie i zatwierdzenie recept na podstawie próbnych zarobów mieszanki MCE (skład mieszanki, stabilność, odkształcenie i wolne przestrzenie na próbkach Marshalla, wilgotność),
• sprawdzenie właściwości warstwy z MCE (zagęszczenie, zawartość objętości wolnych przestrzeni, grubość warstwy),
• sprawdzenie właściwości mieszanki MCE (skład mieszanki, gęstość, wilgotność),
• sprawdzenie zagęszczenia warstwy z MCE za pomocą statycznej płyty naciskowej (VSS),
• badanie sczepności międzywarstwowej warstw asfaltowych wg metody Leutnera ( połączenie między dwoma warstwami-jedno badanie),
• odwiert geotechniczny w celu określenia warunków gruntowo-wodnych podłoża z jednoczesnym prowadzeniem badań makroskopowym gruntów z określeniem ich konsystencji i obserwacji hydrologicznych wraz z opinią geotechniczną. Głębokość odwiertu do 2,0 m poniżej zakładanego spodu konstrukcji
• odwiert geotechniczny w celu określenia warunków gruntowo-wodnych podłoża z jednoczesnym prowadzeniem badań makroskopowym gruntów z określeniem ich konsystencji i obserwacji hydrologicznych wraz z opinią geotechniczną - dodatek za każdy następny metr odwiertu na głębokości powyżej 2,0 m od zakładanego spodu konstrukcji nawierzchni
• badanie odblasku (współczynnik RL )
• badanie na obecność wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych- metoda uproszczona
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494072,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494072,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494072,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Janowska – DROGLAB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631612722
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494072,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zapewnienie obsługi animacyjnej i przygotowanie stanowiska wraz z wyposażeniem podczas zajęć edukacyjnych realizowanych przez Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Łodzi.
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Świadczenie usługi ochrony mienia dla nieruchomości należących do Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
- Budowa Parkingu dla 10 samochodów osobowych na zapleczu bloku przy ul. Okrzei 3 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZNIE USŁUGI LABORATORYJNYCH NA POTRZEBY IBPRS-PIB W PODZIALE NA 8 ZADAŃ
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.
- Badania laboratoryjne dróg publicznych
- Wykonanie otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego wód termalnych Kalisz GT-1 w miejscowości Kalisz
więcej: Usługi laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.