Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549893/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa budynku w ramach zadania pn. „Modernizacja zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Bytnicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytnica
1.5.2.) Miejscowość: Bytnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-630
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bytnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f29a52cc-a482-4475-bda6-c4c38393b7f51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa budynku w ramach zadania pn. „Modernizacja zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Bytnicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29a52cc-a482-4475-bda6-c4c38393b7f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i przebudowa budynku w ramach zadania pn. „Modernizacja zabytkowego budynku urzędu gminy w Bytnicy”.
2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1) remont elewacji,
2) wymianę okien oraz konserwację okna w pomieszczeniu nr 1.1 na parterze,
3) konserwację drzwi wejściowych,
4) konserwację drzwi wewnętrznych – drzwi do pomieszczenia nr 1.5 oraz 2.3,
5) wymianę klatki schodowej wewnętrznej na wzór istniejącej z zachowaniem i przeznaczeniem do konserwacji 3 tralek i pochwytów,
6) przebudowę sanitariatów z dostosowaniem do obowiązujących przepisów,
7) ocieplenie ścian zewnętrznych od strony wewnętrznej budynku płytą warstwową zespoloną: płyta gipsowo-kartonowa + izolacja z folii aluminiowej + płyta rezolowa + okładzina z włókniny szklanej,
8) wymianę instalacji elektrycznej,
9) wymianę źródła ciepła z kotła na paliwo stałe na gruntową pompę ciepła wraz z instalacją c.o.,
10) wymianę instalacji piorunochronnej,
11) budowę zejścia do piwnicy wraz z przebudową ściany zewnętrznej polegającą na wykuciu w ścianie zewnętrznej otworu drzwiowego w istniejącym otworze okiennym, nowy otwór drzwiowy ma służyć odrębnemu wejściu do pomieszczeń piwnicy,
12) wykonanie 2 nowych schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami,
13) remont pomieszczeń wewnętrznych – prace malarskie, wymiana okładzin podłogowych wraz z ewentualną naprawą belek stropowych drewnianych,
14) ocieplenie podłogi podwieszanej na parterze płytą rezolową lub wełną mineralną,
15) realizację nieprawidłowości oraz rozwiązań zastępczych wynikających z ekspertyzy i postanowienia Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
16) Inne wynikające z dokumentacji technicznej.
Przedmiot zamówienia obejmuje również rozbiórkę i ponowny montaż szaf i mebli w Urzędzie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
1) Dokumenty techniczne – zebrane w Załączniku nr 8 do SWZ - zawierające m.in.:
a) Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu;
b) Projekt budowlany – projekt architektoniczno-budowlany
c) Projekt budowlany – projekt techniczny;
d) Załączniki projektu budowlanego;
e) Przedmiary robót;
f) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
UWAGA:
Zakres realizacyjny zamówienia jest zmniejszony w porównaniu z projektem, przedmiarem oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Zamówienie nie obejmuje wykonania:
1. Nawierzchni utwardzonych:
1) w przedmiarze w branży budowlanej - dz. 2.6. Nawierzchnie;
2) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiORB - pkt. SST B.2.01. Nawierzchnie utwardzone;
3) w projekcie zagospodarowania terenu - pkt. 3.2.5. Utwardzenie terenu.
2. Oznakowanie
1) w przedmiarze branży budowlanej - dz. 2.7. Oznakowanie.
2) w projekcie zagospodarowania terenu - pkt. 3.2.3. Miejsca postojowe dla pojazdu osobowego
3. Monitoringu
1) w przedmiarze branży elektrycznej- dz. 8. Monitoring
2) w projekcie technicznym - pkt. 6 lit. k) Monitoring.
Pozostały zakres zgodnie z Projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami r
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1097999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2620000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1097999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U MAT-BUD Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9230022470
7.3.4) Miejscowość: Grójec Wielki
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1097999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
- Dostosowanie dwóch klatek Budynku Rotacyjnego do wymogów ekspertyzy PPOŻ oraz ich remont wraz z wymianą balustrad.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.