Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a4eb31e-4181-46e5-8e1b-b5da998103fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033179/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1 Zamawiający wyznacza przedstawiciela do kontaktu z Wykonawcami: Tomasz Kotowski, e-mail: zamowienia@konstancinjeziorna.pl;
9.2 Komunikacja z Zamawiającym odbywać się będzie według poniższych zasad:
9.2.1 Z wykorzystaniem platformy zakupowej - dostępnej pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net - zwanej dalej „Platformą”:
9.2.2 Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie
i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy
z zastosowaniem Platformy.
9.2.3 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net.
9.3 Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
9.4 Kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego nie można uzyskać przy użyciu Platformy.
9.5 Czas niezbędny do nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zależy od procedur stosowanych przez dostawców tych instrumentów elektronicznych.
9.6 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452.) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
9.7 Zamawiający zaleca założenie konta na Platformie z wyprzedzeniem w celu umożliwiania sobie szybszego złożenia oferty.
9.8 Wszystkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści SWZ złożone w trybie art. 135 ustawy Pzp należy kierować drogą elektroniczną za pomocą Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 20.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
20.1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl;
20.1.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Pani Agata Skrzypczyk kontakt: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl;
20.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pod nazwą: „Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025”,prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
20.1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp; ponadto dokumentacja postępowania może być udostępniona na żądanie podmiotów uprawnionych do kontroli projektu o dofinansowanie, w ramach którego prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
20.1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
20.1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. W granicach i na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo żądania:
20.1.6.1 na podstawie art. 15 RODO - dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
20.1.6.2 na podstawie art. 16 RODO - sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
20.1.6.3 usunięcia danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 20.1.6.4 ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
20.1.6.5 do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
20.1.7 Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami.
20.1.8 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025 w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania tej jednostki samorządu terytorialnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) kryterium 1: cena oferty brutto - waga 60%
2) kryterium 2: doświadczenie Wykonawcy - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1 Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:7.1.1 dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku;
7.1.2 dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) osoby fizyczne posiadające uprawnienie do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2020 poz. 75, z późn. zm.) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2020 r. poz. 1651, z późn. zm.), w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata
lub
b) spółki wskazane w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020, poz. 75 z późn. zm.),
lub
c) zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4a ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2020 r. poz. 1651, z późn. zm.),
lub
d) prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej
7.1.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający wymaga posiadania polisy OC w wysokości 5.000.000,00 zł.
7.1.4 dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże:
A) co najmniej 1 (jedną) osobę:
1) posiadającą uprawnienia do wykonywania, zgodnie z przepisami prawa, działalności lub czynności radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach i warunkach określonych w ustawie z dnia 5 lipca 2002r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej(Dz.U. z 2020 r. poz. 823);
warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany na listę Adwokatów Izby Adwokackiej prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką lub na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych poprzez przedstawienie zaświadczenia z Okręgowej Rady Adwokatów lub Okręgowej Izby Radców Prawnych według siedziby Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego oraz formy w jakiej wykonuje zawód adwokata lub radcy prawnego (w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonała lub wykonuje, co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki sektora finansów publicznych w zakresie prawa zamówień publicznych, trwającą nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy, o wartości umowy co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto;
3) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - zdobyła doświadczenie w zakresie reprezentacji prawnej w minimum 5 sprawach w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą;
4) wykonała lub wykonuje, co najmniej 1 (jedną) usługę na rzecz zamawiającego publicznego, jednostki z sektora finansów publicznych, polegającą na kompleksowej obsłudze prawnej przez pełen okres realizacji projektu, finansowanego ze środków Funduszy Europejskich lub dofinansowanego ze środków unijnych, przy czym co najmniej jeden z tych projektów o wartości minimum 15 000 000,00 zł (słownie: piętnaście milionów złotych) brutto;
5) sporządziła co najmniej 1 (jedną) opinię prawną dotyczącą projektu realizowanego z programu Krajowego Planu Odbudowy (KPO).
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli osoba która będzie wykonywać usługę prawną na rzecz Zamawiającego wykonuje zawód adwokata lub radcy prawnego przez okres minimum 84 miesięcy od uzyskania uprawnień do wykonywania ww. zawodu i jednocześnie osoba ta posiada co najmniej 60 miesięczne doświadczenie w obsłudze prawnej zamawiającego publicznego, jednostki sektora finansów publicznych, w charakterze radcy prawnego lub adwokata w stosowaniu przepisów prawa zamówień publicznych.
B) co najmniej 1 (jedną) osobę:
1) posiadającą uprawnienia do wykonywania, zgodnie z przepisami prawa, działalności lub czynności radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach i warunkach określonych w ustawie z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 823);
warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany na listę Adwokatów Izby Adwokackiej prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką lub na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych poprzez przedstawienie zaświadczenia z Okręgowej Rady Adwokatów lub Okręgowej Izby Radców Prawnych według siedziby Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego oraz formy w jakiej wykonuje zawód adwokata lub radcy prawnego (w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonała lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na bieżącej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego, z których każda trwała nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy, o wartości każdej umowy co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto;
3) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - zdobyła doświadczenie w zakresie reprezentacji prawnej w minimum 5 sprawach w postępowaniu sądowoadministracyjnym, dotyczącym zadań realizowanych przez jednostkę samorządu terytorialnego;
4) wykonała lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi na rzecz zamawiającego jednostki samorządu terytorialnego, polegające na obsłudze prawnej projektu dofinansowanego ze środków Funduszy Europejskich lub projektu finansowanego z udziałem środków unijnych, przy czym wartość usługi, dotyczącej jednego z referencyjnych projektów nie może być mniejsza niż 15 000 000,00 zł (słownie: piętnaście milionów złotych) brutto, zaś wartość usług, dotyczących dwóch pozostałych projektów nie może być mniejsza niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) brutto;
5) sporządziła co najmniej 1 (jedną) opinię prawną dla jednostki samorządu terytorialnego w zakresie prawa podatkowego;
6) sporządziła co najmniej 5 (pięć) projektów uchwał dla organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli osoba która będzie wykonywać usługę prawną na rzecz Zamawiającego wykonuje zawód adwokata lub radcy prawnego przez okres minimum 72 miesięcy od uzyskania uprawnień do wykonywania ww. zawodu i jednocześnie osoba ta posiada co najmniej 60 miesięczne doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego w charakterze radcy prawnego lub adwokata.
C) co najmniej 1 (jedną) osobę:
1) posiadającą uprawnienia do wykonywania, zgodnie z przepisami prawa, działalności lub czynności radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach i warunkach określonych w ustawie z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej(Dz.U. z 2020 r. poz. 823);
warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany na listę Adwokatów Izby Adwokackiej prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką lub na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych poprzez przedstawienie zaświadczenia z Okręgowej Rady Adwokatów lub Okręgowej Izby Radców Prawnych według siedziby Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego oraz formy w jakiej wykonuje zawód adwokata lub radcy prawnego (w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonała lub wykonuje, co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego, przez okres minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli osoba która będzie wykonywać usługę prawną na rzecz Zamawiającego wykonuje zawód adwokata lub radcy prawnego przez okres minimum 60 miesięcy od uzyskania uprawnień do wykonywania ww. zawodu i jednocześnie osoba ta posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego w charakterze radcy prawnego lub adwokata.
UWAGA!
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.10 Wraz z ofertą w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
8.10.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 6 do SWZ;
8.10.2 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp – wg Załącznika nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.7 Wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
8.7.1 wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy prace zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty( Załącznik nr 4);
8.7.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5);
8.7.3. Zaświadczenie z Okręgowej Rady Adwokatów lub Okręgowej Izby Radców Prawnych według siedziby Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego oraz formy w jakiej wykonuje zawód adwokata lub radcy prawnego (w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
12.1 Za pośrednictwem Platformy, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:12.1.1 oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ;
12.1.2 Wykaz wykonanych usług do oceny ofert – Załącznik nr 4;
12.1.3 Wykaz osób - doświadczenie osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do oceny ofert – Załącznik nr 5;
11.1.4 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub odpis z KRS lub CEIDG;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy chyba, że nastąpi jedna z poniższych okoliczności:1) zmiany osobowe - zmiana osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SWZ;
2) pozostałe zmiany:
a) przypadki losowe (np. zgony), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji,
b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiana podatku VAT,
c) zmiany będące następstwem działania organów administracji.
2. Zmiany, o których wyżej mowa, powinny zostać wprowadzone na pisemny wniosek jednej ze stron, drogą aneksu do umowy, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-15
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
- Obsługa prawna Gminy Rzgów
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
- Kompleksowa obsługa prawna i reprezentacji prawnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i organów powiatu
- Bieżącą obsługę prawna w roku 2025 dla terenowych jednostek organizacyjnych z obszaru działania RZGW w Szczecinie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.