eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegBie¿±ce utrzymania dróg gminnych i ich odwodnienia na terenie Gminy Ko³obrzeg



Og³oszenie z dnia 2024-12-18

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bie¿±ce utrzymania dróg gminnych i ich odwodnienia na terenie Gminy Ko³obrzeg

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KO£OBRZEG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920713

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Trzebiatowska 48A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.kolobrzeg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bie¿±ce utrzymania dróg gminnych i ich odwodnienia na terenie Gminy Ko³obrzeg

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0aebd4cb-d278-4559-8242-0fd2373b818a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00659555

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047394/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Bie¿±ce utrzymania dróg gminnych i ich odwodnienia na terenie Gminy Ko³obrzeg

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gmina-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania zosta³y okre¶lone w rozdzia³ach 10 i 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje w tym zakresie zosta³y okre¶lone w rozdziale 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót zwi±zanych z bie¿±cym utrzymaniem dróg gminnych i wewnêtrznych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Ko³obrzeg. D³ugo¶æ ³±czna dróg gminnych i wewnêtrznych wynosi 310 km.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienie takie bêdzie obejmowa³o zakres robót objêtych przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie robót okre¶lonych w pkt. 2.3 rozdzia³u 2. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej rêki. Zamówienie bêdzie realizowane na warunkach zbli¿onych do warunków okre¶lonych w umowie zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postêpowania po uzgodnieniach z Wykonawc±, realizuj±cym zamówienie podstawowe, przy za³o¿eniu, ¿e uzgadniane warunki nie bêd± mniej korzystne dla Zamawiaj±cego ni¿ warunki zamówienia podstawowego, chyba ¿e w momencie uzgodnieñ zaistniej± okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemo¿liwi± uzgodnienie warunków nie gorszych ni¿ okre¶lone dla realizacji zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (najwiêksza liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. Minimalny poziom zdolno¶ci Wykonawcy:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
a) co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie bran¿y drogowej, o warto¶ci robót minimum 120.000,00 z³ brutto ka¿da;
b) co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie odwodnienia dróg, o warto¶ci robót minimum 60 0000,00 z³. brutto ka¿da.
Uwaga:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ aby na potwierdzenie posiadania do¶wiadczenia wykazaæ siê dwiema robotami budowlanymi, pod warunkiem, ¿e roboty te bêd± obejmowaæ wszystkie wymagania (zakres prac, o warto¶ci 180 000,00 z³
brutto ka¿da, jw.) opisane odpowiednio w lit a) i w lit. b);
2. W przypadku, gdy warto¶æ robót budowlanych wykazanych przez wykonawcê wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia
postêpowania (og³oszenia niniejszego postêpowania). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania).
3. W przypadku gdy wykonawca wykazuje siê do¶wiadczeniem nabytym przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie tj. w ramach Konsorcjum, Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ rzeczywisty (faktyczny i realny) udzia³ tego
wykonawcy w realizacji prac (zadañ) objêtych tym zamówieniem.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nianie warunku wskazanego powy¿ej Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
B. Minimalny poziom zdolno¶ci osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, spe³niaj±cymi minimalne warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych jak poni¿ej:
a) kierownik budowy: 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.
do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci drogowej.
Uwaga:
1. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.) osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania, przy uwzglêdnieniu zakresu robót jaki jest niezbêdny do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Maj±c powy¿sze na wzglêdzie Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane które pozwalaæ bêd± na pe³nienie okre¶lonych funkcji w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem czy te¿ bêd± one odpowiada³y uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
C. Minimalny poziom zdolno¶ci dysponowania potencja³em technicznym:
Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cym sprzêtem:
a) koparko-spycharka;
b) walec drogowy (do pracy na drogach ¿u¿lowych i gruntowych)
c) równiarka.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, którzy z³o¿yli odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.
Uwaga: W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz dowodów okre¶laj±cych czy te roboty
budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – potwierdzaj±ce spe³nianie warunku opisanego przez
zamawiaj±cego w Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 4A SWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie.
Uwaga:
a) Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) Okres 5 lat, o którym mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2) wykaz osób (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzaj±cego spe³nienie warunku opisanego przez Zamawiaj±cego w Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 4B SWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie.
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ) - Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 4C SWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia stanowi±ce za³±czniki nr 2 , 3 oraz 3A do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców do oferty do³±cza siê o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Uwaga: O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4A do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z postanowieniami § 8, § 8 ( z indeksem 1) oraz § 10 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert dokonywane jest poprzez stronê prowadzonego postêpowania https://gminakolobrzeg.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.