Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622675/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń drukujących i komputerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 357 41 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9f3be92-cc82-4ef7-9e46-cde62fbd39fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń drukujących i komputerów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9f3be92-cc82-4ef7-9e46-cde62fbd39fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068648/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa komputerów
1.2.9 Dostawa sprzętu teleinformatycznego z oprogramowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.29.2024.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91160,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Części I zamówienia – Dostawa urządzeń drukujących jest dostawa:1) Urządzenia wielofunkcyjnego A3 KOLOR Typ I - 1 szt.,
2) Urządzenia wielofunkcyjnego A3 KOLOR Typ II - 1 szt.,
3) Urządzeń wielofunkcyjnych A4 (drukarka, kopiarka, skaner) - 4 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zamówienia - Dostawa urządzeń drukujących stanowi załącznik nr 1A do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Podane we wskazanym powyżej szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry urządzeń są minimalnymi parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia pod warunkiem, iż wszystkie minimalne parametry wskazane przez Zamawiającego będą spełnione.
3. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny oraz sprawny technicznie. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń.
4. Dostarczane urządzenia muszą być wolne od wszelkich wad prawnych, w tym roszczeń osób trzecich oraz zajęć komornika sądowego. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 44060,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Części II zamówienia – Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i monitora jest dostawa:1) Komputerów typu AIO z oprogramowaniem biurowym - 13 szt.,
2) Monitora - 1 szt.,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zamówienia - Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i monitora stanowi załącznik nr 1B do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Podane we wskazanym powyżej szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry urządzeń są minimalnymi parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia pod warunkiem, iż wszystkie minimalne parametry wskazane przez Zamawiającego będą spełnione.
3. W załączniku nr 1C do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 14.11.2024 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach typu AIO oferowanych przez Wykonawców dla Części II zamówienia, osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w załączniku nr 1B do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny oraz sprawny technicznie. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń.
5. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było fabrycznie nowe (nie instalowane wcześniej na żadnych urządzeniach) i pochodziło z legalnych w Polsce kanałów dystrybucji.
6. Dostarczane urządzenia oraz oprogramowanie muszą być wolne od wszelkich wad prawnych, w tym roszczeń osób trzecich oraz zajęć komornika sądowego. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 47100,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51340,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51340,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51340,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRINT SOLUTION" CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR Łukasz Szoka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101271821
7.3.4) Miejscowość: Malina
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRINT SOLUTION" CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR ŁUKASZ SZOKA
jakie przetargi wygrała firma
"PRINT SOLUTION" CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR ŁUKASZ SZOKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51340,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 10.12.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa urządzeń drukujących i komputerów dla Części II zamówienia – Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i monitora. Jako oferta najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę „PRINT SOLUTION” CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR Łukasz Szoka, Malina, 99-300 Kutno.
W 12.12.2024 r. Wykonawca „PRINT SOLUTION” CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR Łukasz Szoka przesłał do Zamawiającego informację, w której oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy. Tym samym należy stwierdzić, że Wykonawca „PRINT SOLUTION” CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR Łukasz Szoka uchylił się od zawarcia umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.
Dalej zgodnie z art. 263 ustawy Pzp jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Ze względu na krótki termin realizacji zamówienia oraz uwzględniając czas niezbędny na przeprowadzenie ponownego badania i oceny ofert oraz ponowny wybór najkorzystniejszej oferty i uwzględniając normy wynikającą z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp oraz z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający nie dokonuje ponownego badania i oceny ofert a unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w odniesieniu do części II zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa urządzeń drukujących i komputerów w odniesieniu do Części II zamówienia – Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i monitora zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp ponieważ wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dla tej części zamówienia uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Odnowienie usługi serwisu i subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia FortiGate 100F w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja dróg powiatowych"
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Sprzedaż i dostawa komputerów oraz urządzenia mobilnego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.