eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskŚwiadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9ec805e-4be9-4e69-8f23-047abbd1fb3a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usługi polegajacej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.43.2024.ZP7

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 6 osób, w tym co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia na stanowisku kierownika(…)
2.Kontrola biletów odbywać się będzie przez wszystkie dni robocze, w soboty, niedziele i święta, w każdym m-cu kalendarzowym roku, z wyłączeniem 22.09 i 1.11.2025 r.
Poprzez „kontrolę biletów” rozumie się:
a) wejście osoby/osób dok. kontroli biletów (kontrolerów) do poj. słupskiej komunikacji miejskiej i spr., czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe, w danym momencie, wnieśli opł. za przejazd, posiadają ważny bilet papierowy lub elektroniczny na przejazd, przewóz bagażu, zwierząt oraz dokum. stwierdzające prawo do przejazdu ulg. lub bezpł.,
b) kontroler pod pojęciem „kontrola biletów” ma prawo nie wysiadając z autobusu rozp. kontrolę na obsz. Gm. Redzikowo (wiejskiej) i Gm. Kobylnica,
c) odnotowanie kontroli wymienionych w pkt 3 lit. a, b w dziennym zestawieniu kontroli wraz z zał. wydruku kontrolnego z kasownika.
Wyk. zobowiązany jest przedkładać Zam. w trakcie m-ca raporty tyg. z przepr. kontroli, o treści zgodnej z zał.nr8 do um.
3.Windykacja należności odbywać się będzie za pomocą systemu informatycznego spełniającego wymagania opisane w zał. nr 13doSWZ, jako minimalne, wybór systemu oraz konkretne rozwiązania techniczne leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie wskazuje konkretnej aplikacji. Koszty zakupu i wdrożenia oprogramowania wraz z licencją leżą po stronie Wykonawcy.
4.Kontrola biletów przeprowadzana będzie za pomocą urządzeń kontrolerskich kompatybilnych z systemem informatycznym spełniającym wymagania opisane w zał. nr 13doSWZ, w które to Wykonawca na własny koszt wyposaży każdego kontrolera. Do sprawdzenia biletów elektronicznych w systemie FALA Zamaw. dostarczy Wykonawcy urządz. kontrolujące. W takiej syt. kontrola biletów będzie odbywać się poprzez urządz. Zamaw., natomiast wystawianie i pobieranie opł. Dodatk. poprzez urządz. Wykonawcy.
5.W przyp. ujawnienia w czasie kontroli pasażera bez biletu za przejazd lub bez dokumentu uprawniającego do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego, Wykonawca pobiera właściwą opłatę za przewóz oraz opłatę dodatkową, w wysokoś. określ. w zał. nr10adoSWZ.
6.Zamawiający upoważnia Wykonawcę do egzekwowania w imieniu i na rzecz Zamawiającego od pasażerów opłat za usługi przewozowe środkami komunik. miejskiej oraz opł. dodatkowych i opł. manipulacyjnych zg. z Zarz. Nr 665/GKiOŚ/2024 z dnia 2.09.2024 r. Prezydenta Miasta Słupska w nawiązaniu do Zarz. nr 344/GKiOŚ/2024 z dnia 2.05.2024 r. (…)
7.Wpływy za opłaty, o których mowa w pkt7 stanowią wyłączny dochód Zamawiającego i winny być gromadzone na wydzielonym rachunku bankowym Wykonawcy.
8.Wpływy z opłat dodatkowych i manipulacyjnych Wykonawca będzie wpłacał na konto Zamawiającego co 7 dni roboczych (…)
9.Rozlicz. całości mies. wpływów nastąpi w oparciu o wydruki rozliczeniowe stanowiące zał. nr 2doSWZ, na kt. Zamawiający wystawi Wykonawcy f-rę VAT płatną w term. 14 dni od jej wystawienia.
10.Zakres czynności obejmuje, w szczeg. następujące prace:
a) przeprowadzenie miesięcznie min. 2000 kontroli biletów i zadeklarowanych przez Wykonawcę dodatkowych kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej organizowanej przez Zamawiającego w następujący sposób:
-w składzie jednoosobowym lub w zespołach dwuosobowych,
-we wszystkie dni roku, z wyłączeniem 22.09 i 1.11.2025 r.,
-na wszystkich liniach, z uwzględnieniem terenów podmiejskich Gm. Słupsk (wiejskiej) i Gm. Kobylnica,
-we wszystkich godz. kursowania autobusów.
b) nakładanie i pobieranie za pomocą opisanego syst. inform. (zał.nr13doSWZ), zgodnie z obowiązującymi przepisami (załącznik nr8doSWZ, oraz nr 10,10adoSWZ) opłat dodatkowych tylko i wyłącznie w formie bezgotówkowej za:
(…) nakładanie i pobieranie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (Zał.nr8 oraz zał.nr 10,10adoSWZ) :
-opłaty za właściwy bilet (kwota należna na danym odcinku),
-opłaty manipulacyjnej-dopuszczone pobieranie w formie gotówkowej w kasie Wykonawcy,
d)prowadzenie weryfikacji ważności biletów okresowych zakupionych przez pasażerów drogą elektroniczną przy pomocy telefonu komórkowego lub innego urządzenia, w które to Wykonawca na własny koszt wyposaży każdego kontrolera,
e)prowadz. całk. windykacji opłat-przy min. kwartalnym wskaźniku wynoszącym 0,5 liczonym wg wzoru (liczba pasażerów, kt. uiścili opł. Dod. w danym kwartale/liczba pasażerów, na kt. opł. dod. zost. nałożona w danym kwartale),
f prowadz. postępowań odwoławczych od nałożonych opł. dodatk. oraz właściwej należności za przewóz,
g)windykacja należności odbywać ma się za pomocą syst. inform. spełniającego wymagania opisane w zał.nr13 do SWZ,
h)wystawianie mandatów przy pomocy czytników elektronicznych (urz. kontrolerskich) w oparciu o syst. inform. umożliwiający takie działanie.
11.Wykon. do celów zw. z kontrolą biletów będzie używał własnych druków i materiałów eksploatacyjnych. Wzory druków przed zastosowaniem, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji (Wzór mandatu wystawionego za pomocą urządzeń kontrolerskich).
12.Wykonawca usługi na własny koszt, zapewni kandydatom na kontrolerów biletów szkolenie teoret. i praktyczne zakończone egzaminem u Zamawiającego, uwzględniając następujące warunki:
a)szkolenie musi obejmować znajomość wymogów zawartych w Regulaminie kontroli biletów (zał. nr11 do SWZ),
b)po zdanym egzaminie, przed wydaniem certyfikatu potwierdzającego zdany egzamin, Wykonawca przedłoży kopie aktualnych zaświadczeń o niekaralności osób proponowanych do wykonywania czynności związanych z kontrolą biletów,
c)bez zaśw. o zdanym egzaminie u Zamawiającego, Wykonawca nie ma prawa dopuszczać osób do czynności kontroli biletów,
d)Wykon. ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną za dobór osób prop. (przystępujących do egzaminu) do przeprowadzenia kontroli i ich działania,
e)Zamaw. ma prawo do wnoszenia zastrzeżeń personalnych wobec kandydatów na kontrolerów biletów, włącznie z wydaniem zakazu prowadzenia kontroli.
13.Kontroler rozpoczynający kontrolę biletów w autobusach powinien bezwzględnie stosować się do regulaminu kontroli.
14.Wykon. zg. z ust. z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 z późn.zm.) zobowiązany jest do:
a)oprac. Zakr. czynności osób przetwarzających dane osobowe z uwzględnieniem ich odpowiedzialności za ochronę danych osobowych,
b)wydania imiennego upoważnienia do obsługi sytemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład,
c)zabezpieczenia syst. inform. w mechanizmy uwierzytelniania użytkownika oraz kontroli dostępu do danych osobowych.
15.Wykonyw. czynności kontrolnych może się odbywać tylko wówczas, jeżeli kontroler posiada trwały wyróżnik-identyfikator (…)
16.Identyfikator musi zawierać:
a)zdjęcie i numer służbowy kontrolera,
b)nazwę organizatora komunikacji,
c)datę ważności uprawnień i zakres upoważnienia do kontroli biletów w pojazdach,
d)pieczęć i podpis Wykonawcy oraz Zamawiającego.
17.Wykon. przedłoży Zamaw. do zaakceptowania własny projekt identyfikatora.
18.Wykon. (pracownik Wykon.) nie może powierzyć wykonywania kontroli osobom trzecim.
19.Wykon. ma obowiązek:
a)prowadzić dokładną dokumentację, łącznie z ewidencją osób spisanych za jazdę bez ważnego biletu,
b)niezwłocznie przedstawić Zamaw. pisemne raporty z ujawnienia biletów fałszywych lub innych podrobionych dokumentów zw. z przewozami.
20.Wykonawca do 4 dnia k-go nast. m-ca będzie dostarczał Zamawiającemu, w formie pisemnej lub elektronicznej:
a)mies. zest. dot. przeprowadzonych kontroli z wydrukami rozlicz. (w tym wyc. bankowymi) o treści zgodnej z zał.nr12 do SWZ ,
b)protokół z prowadzonej działalności-kontrola biletów w środkach komun. miejskiej ZIM w Słupsku oraz windykacja należności o treści zgodnej z zał.nr7 do um.,
c)raport tyg. (z ostat. tyg. danego m-ca) z przeprow. kontroli o treści zgodnej z zał.nr8 do umowy.
21.Osoby wykonujące usługę kontroli biletów mają prawo do wydawania komunikatów kierowcy prowadzącemu pojazd komunikacji miejskiej (…)
22.Wszelka odpowiedzialność i odszkodowania finansowe związane z zatrzymaniem, ograniczeniem wolności pasażerów, bezpodstawnym zatrzymaniem lub zmianą trasy poj. komunikacji miejskiej przez kontrolerów biletów, spoczywa na Wyk.
23.Wyk. w terminie 14 dni, licząc od dn. zawarcia umowy ma obowiązek zapewnić na terenie miasta Słupska, lokal do prowadzenia biura obsługi pasażerów, wyposaż. w łączność telefoniczną i łączność internetową, (…). Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji lokalizacji biura.
24.Przyjmowanie interesantów będzie się odbywało w godz. określonych przez Wykonawcę:
a)min. 3 dni rob. w tyg., przy czym łączny czas pracy biura w jednym tyg. nie może być krótszy niż 24 h,
b)przy czym godz. pracy biura powinny być tak ustalone, aby gwarantowały interesantom dostęp o różnych porach dnia, z uwzględnieniem godz. popołudniowych,
c)przy czym infor. o miejscu i terminie przyjmowania interesantów Wykonawca przedłoży Zamaw. na piśmie w term. 14 dni, licząc od dnia zawarcia umowy.
25.Wyk. będzie ponosił pełna odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z zamówienia (…)
26.Wyk. musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie OC w zakr. prow. działalności, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia.
27.Wykonawca w term. 7 dni licząc od dnia zawarcia um. zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia(…)
28.Wyk. zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wyk. usługi.
29.Pracownicy Wyk. mają prawo do bezpłatnych przejazdów środkami komunikacji miejskiej wyłącznie podczas wykonywania czynności kontroli biletów.
Wszystkie zapisy dotyczące równoważności norm znajdują się w SWZ.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79941000-2 - Usługi pobierania opłat

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 944640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1622124,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 944640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RWR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862321986

7.3.3) Ulica: Małokacka 2/22

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-654

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 944640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-10 do 2026-01-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.