eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoświętneBudowa oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowych Ręczajach



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowych Ręczajach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŚWIĘTNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1

1.5.2.) Miejscowość: Poświętne

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-326

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257520390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi2@ugposwietne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaposwietne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowych Ręczajach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6850ddab-065a-42fb-8112-06aa4574f73c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010147/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowych Ręczajach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2723577,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia: jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowalnych dla zadania „Budowa oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowych Ręczajach”, w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
2. Miejsce realizacji zamówienia: działka ew. nr: 192, 205/1, 205/2 obręb Nowe Ręczaje.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy:
3.1. ETAP I – wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu ostatecznej dokumentacji projektowej ( projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z pozyskaniem zgody właściwego organu na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia na budowę), zakres prac obejmuje w szczególności:
1) W zakresie organizacji prac projektowych:
a) dokonanie wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego oględzin terenu, weryfikacji dla potrzeb projektowych założeń podanych w SWZ, umowie i PFU oraz dokonanie analiz niezbędnych do rozwiązań zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej,
b) udział w naradach technicznych organizowanych w siedzibie Zamawiającego projektanta projektu budowlanego lub wykonawczego, jak również projektanta branżowego według potrzeb realizacyjnych;
2) W zakresie materiałów przedprojektowych:
a) uzyskanie lub aktualizacja wszystkich wymaganych prawem warunków przyłączenia, zabezpieczenia lub likwidacji kolizji projektowanych obiektów z istniejącym uzbrojeniem działki wynikających ze specyfiki opracowania projektowego, w tym od administratorów sieci, zarządców dróg lub obiektów,
b) sporządzenie projektu organizacji terenu robót (placu budowy) z uwzględnieniem etapowania robót i koniecznością zapewnienia podstawowego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie robót poprzez zapewnienie im dojścia i dojazdu,
c) Strony będą uzgadniały funkcjonalność i standard wykończenia obiektu. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.
3) W zakresie opracowań geodezyjnych:
a) sporządzenie map do celów projektowych zawierających wszystkie wskazane przez projektanta naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej w tym oznaczenia literowe i graficzne oraz klauzule właściwych ośrodków dokumentacji geodezyjnej,
b) pozyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów niezbędnych do wykonania dokumentacji (o ile wymagane).
4) W zakresie koncepcji architektoniczno-przestrzennej:
a) wykonanie koncepcji architektoniczno-przestrzennej uwzględniającej:
 założenia programu funkcjonalno-użytkowego,
 uzgodnienia poczynione przez strony dotyczące rozwiązań funkcjonalnych,
 uwagi Zamawiającego złożone do proponowanych rozwiązań,
 pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządcy dróg, administratorów urządzeń obcych i innych podmiotów uzgadniających,
 jednoznacznie wskazanie kolizji z obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. W każdym przypadku, gdy materiały Zamawiającego będą pozostawały w kolizji z obowiązującymi przepisami prawa lub normami budowlanymi, bądź też z innych przyczyn ich uwzględnienie nie będzie pozwalało na prawidłowe, wedle najlepszej wiedzy Wykonawcy, wykonanie umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować rozwiązanie zamienne w tym uzyskanie odstępstw od obowiązujących przepisów,
b) uzgodnienie koncepcji z Zamawiającym i po jej wykonaniu zatwierdzenie zgodnie z terminami określonymi w niniejszej umowie,
c) w przypadku gdy Zamawiający wskaże wady złożonej koncepcji lub zgłosi do niej uwagi, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad i uwzględnienia uwag w przedmiotowej dokumentacji,
d) przeniesienie praw autorskich do koncepcji na wszystkich polach działania opisanych w niniejszej umowie.
5) W zakresie projektów budowlanych:
a) wykonanie pełno branżowych projektów dla projektowanych w ramach zamierzenia inwestycyjnego obiektów, uwzgledniającego pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządców urządzeń obcych i dróg,
b) uzyskanie dla projektów wszystkich wymaganych prawem ostatecznych i prawomocnych, opinii, sprawdzeń i uzgodnień, pism, postanowień lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowywanych projektów,
c) wykonanie planu bioz dla robót objętych projektem budowlanym,
d) wykonanie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
f) przeniesienie praw autorskich do projektu budowlanego na wszystkich polach działania opisanych w niniejszej umowie.
6) W zakresie pozyskania w imieniu inwestora decyzji pozwolenia na budowę:
a) pozyskanie od Zamawiającego oświadczeń o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
b) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę,
c) nieodpłatne, bezzwłoczne dokonanie poprawek w przedmiocie umowy w przypadku wystąpienia z takim uzasadnionym żądaniem przez organ administracji państwowej na etapie postępowania o pozwolenia na budowę robót budowlanych objętych dokumentacją.
7) W zakresie projektów wykonawczych:
a) wykonanie wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie projektów budowlanych, w tym projektów zabezpieczenia wykopów i pompowania wody, jeśli zaistnieje taka potrzeba,
b) uzyskanie dla projektów wykonawczych wszystkich wymaganych prawem ostatecznych i prawomocnych, opinii, sprawdzeń i uzgodnień, pism, postanowień lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowywanego projektu wykonawczego,
c) przeniesienie praw autorskich do projektu wykonawczego na wszystkich polach działania opisanych w niniejszej umowie.
8) W zakresie opracowań i czynności dodatkowych:
a) sporządzenie na wezwanie pisemnych raportów dokumentujących przyczyny przerwania lub zaniechania wykonywania dokumentacji lub jej części,
b) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących przyjętych w projekcie rozwiązań,
c) sporządzanie lub uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej dotyczącej zastosowania w projekcie wyrobów lub materiałów budowlanych.
3.2. ETAP II - realizacja robót budowlanych, montażowych, zagospodarowanie terenu oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Pełnienie nadzoru autorskiego polegającego w szczególności na:
a) stwierdzaniu w toku wykonywania projektu wykonawczego i robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
b) uzgadnianiu możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie,
c) kwalifikacji zmian wprowadzanych w trakcie realizacji projektu budowlanego,
d) uczestniczeniu w radach budowy.
2) Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego stosownych dokumentów wraz z zawiadomieniem o rozpoczęciu robót;
3) Wykonanie prac budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją budowlaną;
4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej i przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z jego uzyskaniem przez Wykonawcę.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Program Funkcjonalno-Użytkowy„ zwany dalej PFU wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2744999,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4349280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2744999,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AC Construction Artur Cisowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521862542

7.3.3) Ulica: Gierdawska 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-837

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2744999,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.