Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00575119/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00578734/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://serock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e793c41d-d8a8-4f9d-80f6-df477c4b12a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012756/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575119
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych.
2) Opis przedmiotu zamówienia. Obsługa bankowa obejmuje niżej wymieniony katalog usług podstawowych i dodatkowych:
1. Otwarcie rachunku bankowego
2. Prowadzenie rachunku bankowego
3.1. Przelewy na rachunki prowadzone w innych bankach
3.2. Przelewy na rachunki jednostek Urzędu Gminy
3.3. Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu Gminy
3.4. Przelewy papierowe
4.1. Wpłaty gotówkowe
a) na r-ki w banku klienta
b) na r-ki w innych bankach
4.2. Wypłaty gotówkowe
4.3. Wypłaty gotówkowe dla podopiecznych OPS w Serocku
5. Wkłady oszczędnościowe i środków pieniężnych
5.1. Płatne na żądanie
5.2. Lokaty terminowe
a. na porę nocną powyżej 10.000zł
b. na 48 godzin powyżej 10.000zł
c. na 7 dni powyżej 10.000zł
d. na m-c w kwocie powyżej 10.000zł
e. na 3 m.-ce w kwocie powyżej 10.000zł.
f. na 6 m.-cy w kwocie powyżej 10.000zł
g. na 12 m.-cy w kwocie powyżej 10.000zł
h. na 24 m-ce w kwocie powyżej 10.000zł
6. Warunki Obsługi
6.1. Zainstalowanie w Urzędzie Gminy systemu elektronicznej obsługi
6.2. Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku
6.3. Udzielanie odnawialnych kredytów krótkoterminowych
6.4 Założenie i prowadzenie rachunków płatności masowych
6.5 Wydawanie zaświadczeń bankowych bez pobierania opłat i prowizji
6.6 Zorganizowanie i prowadzenie na terenie miasta Serock punktu kasowego. Godziny pracy punktu kasowego muszą pokrywać się z godzinami pracy Urzędu Miasta i Gminy Serock tj. w poniedziałki od godz. 8.00 do godz. 18.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do godz. 16.00, w piątki od godz. 8.00 do godz. 14.00. Godziny pracy punktu kasowego mogą ulec zmianie w przypadku zmiany godzin pracy UMiG w Serocku.
3) Dla każdej z niżej wymienionych instytucji, Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić oddzielne rachunki i obsługę bankową na zasadach określonych w przedmiotowym zamówieniu. Umowa według wzoru załączonego do SWZ zostanie podpisana pomiędzy Wykonawcą a każdą instytucją oddzielnie. W imieniu n/w instytucji będzie każdorazowo występować osoba do tego upoważniona:
- Urząd Miasta i Gminy w Serocku,
- Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Serocku,
- Miejsko –Gminny Zakład Wodociągów w Serocku,
- Miejsko – Gminy Zakład Gospodarki Komunalnej w Serocku,
- Ośrodek Pomocy Społecznej w Serocku,
- Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Serocku,
- Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Zegrzu
- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej,
- Szkoła Podstawowa im. J. Szaniawskiego w Jadwisinie,
- Samorządowe Przedszkole im. Krasnala Hałabały w Serocku,
- Samorządowe Przedszkole im. Wodnika Szuwarka w Zegrzu,
- Samorządowy Żłobek w Serocku.
4) Dochody w budżecie Gminy Serock w 2024r. wynoszą 131 445 218,95 zł.
5) W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:
a) prowadzenie i bieżącą obsługę rachunków bankowych podstawowych, pomocniczych i depozytowych,
b) dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym,
c) prowadzenie punktu kasowego dla każdej z instytucji wskazanej w pkt 1 ppkt 3) niniejszego rozdziału SWZ. Zamawiający nie dysponuje lokalem, w którym mógłby być utworzony punkt kasowy.
d) system elektronicznej obsługi rachunków w siedzibie Zamawiającej a w jego ramach zapewni elektroniczne przyjmowanie do realizacji zleceń Zamawiającej przez Wykonawcę, w tym:
• dostęp on-line do informacji:
- o obrotach na rachunku bankowym,
- o bieżącym stanie realizacji zleceń (w tym samym dniu),
- o bieżącym stanie środków na rachunkach bankowych (w tym samym dniu),
• przeglądanie historii rachunku,
• składanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych,
• składanie dyspozycji wydania blankietów czekowych,
• możliwości pobierania wyciągów drogą elektroniczną.
6) Warunki prowadzenia usługi:
a) Warunki zawarte w tabeli opłat stanowiącej załącznik do oferty, a później do umowy nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w §15 projektu umowy.
b) W przypadku powstania dodatkowej jednostki budżetowej w Gminie np. Przedszkole lub Szkoła oraz jeżeli zajdzie potrzeba otwarcia dodatkowego konta w ramach rachunku Zamawiającego bądź jednostek organizacyjnych Wykonawca otworzy takie konto w ramach rachunku bankowego na takich samych warunkach jak w ofercie.
c) Wykonawca będzie prowadził obsługę rachunku bankowego do ostatniego dnia w roku.
d) Zamówienie musi być wykonane zgodnie z:
a) niniejszą SWZ,
b) umową i obowiązującymi przepisami w danym przedmiocie zamówienia.
c) regulaminem prowadzenia rachunku pod warunkiem, że nie będzie on sprzeczny z zapisami umowy i SWZ.
7) Zamawiający posiada dwa rachunki masowe do obsługi wpływów z podatków i opłat lokalnych (ok. 18,5 tysiąca aktualnych kont) oraz do obsługi opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi (ok. 7 tysięcy kont aktualnych). W tym zakresie Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu wyciągi bankowe z kont masowych w wersji obsługiwanej przez systemy księgowe Zamawiającego, tj. firmy: U.I INFO – Systemy Roman Groszek Sp. J. oraz program GOMiG (gospodarka odpadami) firmy: ARISCO Sp. z o.o.
8) Zestawienie tabelaryczne ilości rachunków bankowych (łącznie), ilość przelewów krajowych wykonywanych przez wszystkie jednostki w stosunku rocznym, łączna ilość wpłat gotówkowych oraz średnia wysokość pojedynczej wpłaty za okres obejmujący ostatnie 12 m-cy zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
9) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do otwarcia na terenie Miasta Serock jednego oddziału, filii lub punktu obsługi oddalonego od siedziby Urzędu nie dalej niż
w promieniu 500 metrów w celu prowadzenia obsługi kasowej Gminy. Bank nie może pobierać opłat prowizyjnych od klientów dokonujących wpłat i wypłat na rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze Gminy.
10) Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzane niezgodnie z wymogami SWZ będą odrzucone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Legionowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361006363
7.3.3) Ulica: Rynek 4
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W LEGIONOWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W LEGIONOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.