Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00609134/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00619802/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bbea31c-1d90-4900-b696-47ed38e076f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609134
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy BZP.271.1.89.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z terenu Katowic rannych i padłych zwierząt leśnych, martwych ptaków i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2025 r.
Wykonawca zadania zobowiązany jest do całodobowej – realizacji wszystkich następujących działań w ramach realizowanego zadania:
a) -w ciągu maks. 1,5 godziny ( tj. 90 min) od otrzymania zgłoszenia przez Straż Miejską lub Zamawiającego: zbierania z terenu miasta Katowice i utylizacji lub magazynowania i przekazywania do utylizacji zgłaszanych:
padłej dzikiej zwierzyny leśnej lub porzuconej w dużej ilości (do 300 kg) żywności i odpadów pochodzenia zwierzęcego,
padłych ptaków należących do grupy minimalnego ryzyka zakażenia wirusem ptasiej grypy H5N1,
w razie konieczności - padłych ptaków należących do grupy podwyższonego ryzyka zakażenia wirusem ptasiej grypy H5NK - tylko w okresie obowiązywania stanu zagrożenia ptasią grypą ogłoszonego p rzez Powiatowego Lekarza Weterynarii,
b) w ciągu maks. 1,5 godziny (tj. 90 min). od otrzymania zgłoszenia rzez Straż Miejską lub Zamawiającego wyłapywania z terenu miasta Katowice:
rannych zwierząt leśnych i przekazywania ich do Leśnego Pogotowia w Mikołowie,
zabłąkanych, zdrowych zwierząt leśnych i przewożenia ich na tereny leśne,
3) Wykonawca winien wykonywać zamówienie sprzętem do wyłapywania dzikich zwierząt, w szczególności: siatka barierowa, siatka do rzucania, chwytak na zwierzęta, chwytak na zwierzęta z workiem do wyłapywania małych zwierząt, podbierak na ryby, przyrząd do unieruchamiania gadów, chwytak do gadów, klatka-pułapka;
Osoby wykonujące zamówienie powinny być wyposażone zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy w ubiór ochronny
Wykonawca winien przy wykonywania zamówienia spełniać wymagania § 3 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223438,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223438,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223438,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Civitatis Adam Matusiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351001956
7.3.3) Ulica: kopaniny Lewe 22c
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO CIVITATIS ADAM MATUSIAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO CIVITATIS ADAM MATUSIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223438,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNIOŚCIOWYCH - WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
- Usługi szkoleniowe z zakresu dostępności dla grupy koordynatorów dostępności w podziale na II Części w ramach projektu pn. "Dostępny samorząd 2.0"
- Świadczenie usług w zakresie wyszukiwania, rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach (przetarg nr 1)
- "Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego"
- ZP/62/24 Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego- apteka
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.