Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565318/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Nowa Wieś Lęborska w sezonie 2024-2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 77073127900000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-351
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slawomir.malinowski@nwl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gzuknwl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b2224aa-480f-4ae2-b1b1-199f10d9dca21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Nowa Wieś Lęborska w sezonie 2024-2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b2224aa-480f-4ae2-b1b1-199f10d9dca2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069263/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Nowa Wies Lęborska w sezonie 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiZP 260.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 216878 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54219 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamo wienia jest zimowe utrzymanie dro g gminnych oraz dro g wewnętrznych stanowiących własnos c Gminy Nowa Wies Lęborska w sezonie zimowym – 2024/2025
2)
Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dro g w okresie zimowym. Standard ten okres lony został w Opisie Przedmiotu Zamo wienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3)
Usługę nalez y wykonywac w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających koniecznos ci zimowego utrzymania.
4)
Zamawiający przewiduje udzielenie zamo wienia na częs ci, gdzie kaz da ze wskazanych poniz ej częs ci zamo wienia okres lana będzie mianem „ZADANIE”:
ZADANIE 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGO W JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA I
a)
szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy usuwaniu s liskos ci z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: ciągnik rolniczy o mocy silnika minimum 120KM z plugiem lemieszowym i rozrzutnikiem rozsypującym przy uz yciu mieszanki solno-piaskowej załadowanej na bazie Zamawiającego – 100 rg
b)
szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu s niegu lub błota pos niegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: samocho d z pługiem ( z wyłączeniem ciągniko w siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej ≥ 18 t lub ≥ 16 t o napędzie na dwie osie, lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem lemieszowym bez uz ycia soli drogowej- 100 rg
12
c)
Wykonawcy będzie przysługiwał dzienny ryczałt za gotowos c sprzętową do s wiadczenia usługi będącej przedmiotem zamo wienia w przypadku braku s wiadczenia w danym dniu usług opisanych w pkt. a i b – dotyczy okresu od dnia zawarcia umowy do 31.III.2025 r.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 66690 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamo wienia jest zimowe utrzymanie dro g gminnych oraz dro g wewnętrznych stanowiących własnos c Gminy Nowa Wies Lęborska w sezonie zimowym – 2024/2025
2)
Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dro g w okresie zimowym. Standard ten okres lony został w Opisie Przedmiotu Zamo wienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3)
Usługę nalez y wykonywac w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających koniecznos ci zimowego utrzymania.
4)
Zamawiający przewiduje udzielenie zamo wienia na częs ci, gdzie kaz da ze wskazanych poniz ej częs ci zamo wienia okres lana będzie mianem „ZADANIE”:
ZADANIE 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGO W JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA II
a)
szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy usuwaniu s liskos ci z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: ciągnik rolniczy o mocy silnika minimum 120KM z plugiem lemieszowym i rozrzutnikiem rozsypującym przy uz yciu mieszanki solno-piaskowej załadowanej na bazie Zamawiającego – 100 rg
b)
szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu s niegu lub błota pos niegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: samocho d z pługiem ( z wyłączeniem ciągniko w siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej ≥ 18 t lub ≥ 16 t o napędzie na dwie osie, lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem lemieszowym bez uz ycia soli drogowej- 100 rg
12
c)
Wykonawcy będzie przysługiwał dzienny ryczałt za gotowos c sprzętową do s wiadczenia usługi będącej przedmiotem zamo wienia w przypadku braku s wiadczenia w danym dniu usług opisanych w pkt. a i b – dotyczy okresu od dnia zawarcia umowy do 31.III.2025 r.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 66690 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamo wienia jest zimowe utrzymanie dro g gminnych oraz dro g wewnętrznych stanowiących własnos c Gminy Nowa Wies Lęborska w sezonie zimowym – 2024/2025
2)
Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dro g w okresie zimowym. Standard ten okres lony został w Opisie Przedmiotu Zamo wienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3)
Usługę nalez y wykonywac w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających koniecznos ci zimowego utrzymania.
4)
Zamawiający przewiduje udzielenie zamo wienia na częs ci, gdzie kaz da ze wskazanych poniz ej częs ci zamo wienia okres lana będzie mianem „ZADANIE”:
ZADANIE 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGO W JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA III
a)
szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy usuwaniu s liskos ci z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: ciągnik rolniczy o mocy silnika minimum 120KM z plugiem lemieszowym i rozrzutnikiem rozsypującym przy uz yciu mieszanki solno-piaskowej załadowanej na bazie Zamawiającego – 100 rg
b)
szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu s niegu lub błota pos niegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: samocho d z pługiem ( z wyłączeniem ciągniko w siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej ≥ 18 t lub ≥ 16 t o napędzie na dwie osie, lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem lemieszowym bez uz ycia soli drogowej- 100 rg
12
c)
Wykonawcy będzie przysługiwał dzienny ryczałt za gotowos c sprzętową do s wiadczenia usługi będącej przedmiotem zamo wienia w przypadku braku s wiadczenia w danym dniu usług opisanych w pkt. a i b – dotyczy okresu od dnia zawarcia umowy do 31.III.2025 r.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 66690 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamo wienia jest zimowe utrzymanie dro g gminnych oraz dro g wewnętrznych stanowiących własnos c Gminy Nowa Wies Lęborska w sezonie zimowym – 2024/2025
2)
Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dro g w okresie zimowym. Standard ten okres lony został w Opisie Przedmiotu Zamo wienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3)
Usługę nalez y wykonywac w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających koniecznos ci zimowego utrzymania.
4)
Zamawiający przewiduje udzielenie zamo wienia na częs ci, gdzie kaz da ze wskazanych poniz ej częs ci zamo wienia okres lana będzie mianem „ZADANIE”:
ZADANIE 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGO W JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA IV
a)
szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy usuwaniu s liskos ci z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: ciągnik rolniczy o mocy silnika minimum 120KM z plugiem lemieszowym i rozrzutnikiem rozsypującym przy uz yciu mieszanki solno-piaskowej załadowanej na bazie Zamawiającego – 100 rg
b)
szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu s niegu lub błota pos niegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: samocho d z pługiem ( z wyłączeniem ciągniko w siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej ≥ 18 t lub ≥ 16 t o napędzie na dwie osie, lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem lemieszowym bez uz ycia soli drogowej- 100 rg
12
c)
Wykonawcy będzie przysługiwał dzienny ryczałt za gotowos c sprzętową do s wiadczenia usługi będącej przedmiotem zamo wienia w przypadku braku s wiadczenia w danym dniu usług opisanych w pkt. a i b – dotyczy okresu od dnia zawarcia umowy do 31.III.2025 r.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 66690 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66690 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-KOM Iwona Kołodziejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411625705
7.3.3) Ulica: Chocielewko 74B
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wies Lęborska
7.3.5) Kod pocztowy: 84-351
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FERMA DROBIU - PRODUKCJA JAJ KONSUMPCYJNYCH IWONA KOŁODZIEJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FERMA DROBIU - PRODUKCJA JAJ KONSUMPCYJNYCH IWONA KOŁODZIEJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66690 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Syldatk Usługi Rolnicze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411382987
7.3.3) Ulica: Garczegorze 38
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska
7.3.5) Kod pocztowy: 84-351
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66690 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pod Wierzbą Danuta Syldatk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411519334
7.3.3) Ulica: Garczegorze 39
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska
7.3.5) Kod pocztowy: 84-351
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66690 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chud-Bud Arkadiusz Chmiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411639937
7.3.3) Ulica: Czarnówko 19 B
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska
7.3.5) Kod pocztowy: 84-351
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości i porządku na ulicach znajdujących się na terenie miasta Nowogard
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.