Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00586350/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2024 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2024 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b247562c-d562-4af5-8730-367c7103b48a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026868/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2024 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w roku 2024.
1) Kredyt do kwoty 1.000.000,00 zł (jeden milion zł 00/100)
2) Okres spłaty kredytu w latach 2026 – 2029:
- w 2026 r. kwota do spłaty wyniesie 200.000,00 zł, w tym: 1 rata 13.000,00 zł i 11 rat po 17.000,00 zł,
- w 2027 r. kwota do spłaty wyniesie 250.000,00 zł, w tym: 1 rata 19.000,00 zł i 11 rat po 21.000,00 zł,
- w 2028 r. kwota do spłaty wyniesie 250.000,00 zł, w tym: 1 rata 19.000,00 zł i 11 rat po 21.000,00 zł,
- w 2029 r. kwota do spłaty wyniesie 300.000,00 zł, w tym: 12 rat po 25.000,00 zł,
3) Spłata rat odsetkowych i kapitałowych następować będzie do 30 dnia każdego miesiąca
4) Spłata rat kapitałowych następować będzie od miesiąca stycznia 2026 r., odsetki po dniu zawarcia umowy
5) Kredyt będzie uruchamiany w miarę potrzeb (maksymalnie 3 transze).
6) Dostępność kredytu do dnia 15.12.2024 r.
7) Uruchomienie transzy kredytu w terminie 3 dni roboczych
8) Minimalna kwota kredytu 300.000,00 zł (trzysta tysięcy zł)
9) Stawka WIBOR 3M ma być stosowana od pierwszego dnia miesiąca rozpoczynającego kwartał kalendarzowy.
10) Stawkę WIBOR 3M do wyliczenia oferty kredytowej należy przyjąć aktualną na dzień 14.11.2024 r.
11) Wyrażamy zgodę aby warunkiem uruchomienia kredytu było przedstawienie pozytywnej opinii RIO o możliwości spłaty kredytu.
12) Jakakolwiek zmiana w umowie nie może wykroczyć poza okres kredytowania
13) Informujemy, że wobec Gminy Kodrąb brak jest postępowań egzekucyjnych oraz brak zobowiązań wobec ZUS i US.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203864,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208469,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203864,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESBANK BANK SPÓŁDZIELCZY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721189273
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203864,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2029-12-31INNE PRZETARGI KODRĄB
- Remont drogi gminnej Gosławice - Zabłocie oraz remont nawierzchni włączenia drogi gminnej nr 112263E (Łagiewniki-Zakrzew) do drogi krajowej nr 42 w km 148+649
- Przebudowa drogi gminnej nr 112252E Klizin - Wólka Pytowska - etap I
więcej: przetargi KODRĄB »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.