eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP 40/24 Dostawa artykułów do sprzątania dla oddziałów Szpitala



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP 40/24 Dostawa artykułów do sprzątania dla oddziałów Szpitala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471219736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kniaziewicza 1/5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-347

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 251 61 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@bieganski.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bieganski.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpital_bieganskiego/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP 40/24 Dostawa artykułów do sprzątania dla oddziałów Szpitala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c355bb1b-9f84-48dd-b998-3d578ec1aa11

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075507/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa środków czystości, higienicznych oraz gospodarczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 40/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 386428,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Ręczniki papierowe w roli, jednowarstwowe białe, niepylące rolki 2100
2 Ręczniki papierowe w roli, jednowarstwowe białe, niepylące rolki 900
3 Papier toaletowy w rolce, kompatybilny z pojemnikiem na papier o średnicy rolki 19 cm, jednowarstwowy rolki 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

4.5.5.) Wartość części: 182793,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Proszek pioraco-dezynfekujący biobójczy do wszystkich tkanin, Opakowanie 20 kg szt 95
2 Nakładka na mop wykonana z mikrofazy nie pozostawiajaca kłaczków. szt 200
3 Nakładka na mop wykonana z mikrofazy nie pozostawiajaca kłaczków. szt 250
4 Mop płaski do czyszczenia powierzchnii na wilgotno i mokro, szt 250
5 Dyspersja odporna na środki dezynfekcyjne. Opakopwanie: 5l szt 30
6 Intensywnie czyszczący, niskopieniący środek do mycia gruntownego. Opakowanie: 10l szt 34
7 Dyspersja pielęgnacyjna niezawierająca fluoru i silikonowych środków powierzchniowo-czynnych Opakowanie: 5l szt 34
8 Intensywnie myjący płyn do stosowania metodą spryskiwania. Opakowanie: 0,75l - 1l. szt 30
9 Pad zielony linia ekonomiczna 17", 432 mm, do maszyny jednotarczowej szt 60
10 Pad czerwony linia ekonomiczna 17", 432 mm, do maszyny jednotarczowej szt 30
11 Pad piankowy melaminowy 17", 432 mm, do maszyny jednotarczowej szt 25
12 Pad biały linia ekonomiczna 20", 505 mm, do maszyny wysokoobrotowej UHS szt 90
13 Mydło antybakteryjne w płynie do codziennego mycia rąk,
przebadane dermatologicznie, op=5 litry szt 40
14 Płyn do mycia naczyń, skutecznie usuwaj ący zabrudzenia, wydajny, bezpieczny dla środowiska, delikatny dla skóry, op=5 litry szt 45

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33711900-6 - Mydło

4.5.5.) Wartość części: 118068,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 120 litrów, rolki 1200
2 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 120 litrów, rolki 1200
3 Worki niebieskie na odpady komunalne o pojemności 120 litrów, rolki 800
4 Worki białe na bieliznę szpitalną o pojemności 120 litrów, rolki 600
5 Worki czarne na odpady komunalne o pojemności 120 litrów, rolki 1600
6 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 60 litrów, rolki 1200
7 Worki niebieskie na odpady komunalne o pojemności 60 litrów, rolki 1200
8 Worki czarne na odpady komunalne o pojemności 60 litrów, rolki 1600
9 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 35 litrów, rolki 400
10 Worki niebieskie na odpady komunalne o pojemności 35 litrów, rolki 400
11 Worek rozpuszczalny w wodzie do izolowania , transportu, dezynfekcji i prania bielizny zainfekowanej i skażonej, wykonane z polialkoholu winylowego wysokiej jakości. Preferowane opakowanie: 50 szt. - 8000 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 174265,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174544,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174544,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174544,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUTURA MED SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812681879

7.3.3) Ulica: ul. Mała Odrzańska 21/2

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-535

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174544,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-05 do 2026-12-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104165,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104165,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104165,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUTURA MED SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812681879

7.3.3) Ulica: ul. Mała Odrzańska 21/2

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-535

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104165,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-05 do 2026-12-04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67871,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128999,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67871,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PJM Jacek Augustyniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360889629

7.3.3) Ulica: ul. Nadmeńska 8P

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67871,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-05 do 2026-12-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.