Og³oszenie z dnia 2024-12-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00594846/01 - Og³oszenie z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00608839/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno – promocyjnej w ramach Programu Interreg Polska – S³owacja 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: D³ubacze 160
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.jablonska.chytla@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5801a7ad-1df7-48fa-9b54-842d6ea4e6681.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno – promocyjnej w ramach Programu Interreg Polska – S³owacja 2021-20272.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5801a7ad-1df7-48fa-9b54-842d6ea4e668
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00661676
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia zosta³ dofinansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach programu Interreg Polska – S³owacja 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00594846
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.2.8.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno – promocyjnej w ramach Programu Interreg Polska – S³owacja 2021-2027.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do:
2.1. dzia³añ w internecie - kampania w mediach spo³eczno¶ciowych (opracowanie graficzne, opracowanie tre¶ci),
2.2. opracowania, wydania oraz dostawy ilustrowanego wydawnictwa polsko – s³owackiego ze s³owniczkiem dla dzieci,
2.3. opracowania, druku oraz dostawy drobnych materia³ów informacyjno – promocyjnych w postaci puzzli, kalendarzy, p³óciennych toreb,
2.4. opracowania graficznego, wydruku oraz dostawy wystawy (infografiki),
2.5. wydruku oraz dostawy rollup-a i ¶cianki z grafik± projektu
2.6. nagrania spotu promocyjnego.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) okre¶lony zosta³ w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegaæ bêdzie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ, niniejsz± SWZ oraz zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowi±cymi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e wykonawca bêdzie zobowi±zany do przeniesienia na Zamawiaj±cego autorskich praw maj±tkowych do wykonanych utworów, zgodnie z postanowieniami zawartymi w PPU.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79341400-0 - Us³ugi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
79810000-5 - Us³ugi drukowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 248050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 248050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Guzik - Ry¶ prowadz±ca dzia³alno¶d gospodarcz± pod firm±: Ragnarok Studio Natalia Guzik - Ry¶
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831981570
7.3.3) Ulica: ul. Nowos±decka nr 31 lok.2
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ragnarok Studio Natalia Guzik-Ry¶
jakie przetargi wygra³a firma
Ragnarok Studio Natalia Guzik-Ry¶
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 248050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OCHOTNICA DOLNA
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ¶cieków w Tylmanowej w 2025 roku
- Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla podopiecznych Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Ochotnicy Dolnej w 2025 roku
- Doposa¿enie jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna - dostawa lekkiego samochodu terenowego typu pick-up (II)
wiêcej: przetargi OCHOTNICA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga promocyjna polegaj±ca na sk³adzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika £±cznik Zielonogórski
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug poligraficznych w 2025 roku.
- Wydruk i dostawa materia³ów w roku 2025 dla Wielkopolskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- us³ugi poligraficzne w 2025 - drukowanie miesiêcznika RADA
- Wydanie monografii naukowych
- Kompleksowa realizacja kampanii spo³ecznej dotycz±cej promocji zatrudnienia osób z niepe³nosprawno¶ci± w zakresie zaburzeñ psychicznych.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.