Og³oszenie z dnia 2024-12-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowa organizacja XXII Miêdzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja XXII Miêdzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fbf70027-4b09-404f-a931-08ba76b070f4
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00661962
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 ¦wiadczenie us³ug hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych w zwi±zku z organizacj± Miêdzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbf70027-4b09-404f-a931-08ba76b070f43.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fbf70027-4b09-404f-a931-08ba76b070f4
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fbf70027-4b09-404f-a931-08ba76b070f4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy ”) – ocds-148610-fbf70027-4b09-404f-a931-08ba76b070f4.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
7. Dokumenty elektroniczne wymienione w §2 ust 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie takie jak: oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 PZP, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 PZP, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Zamawiaj±cy w szczególno¶ci preferuje nastêpuj±ce formaty plików: .pdf, .doc, .docx, .odt.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w ust 7, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych zgodnie z ust. 7, lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub „Formularza do komunikacji).
9. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 PZP, niewystawione przez upowa¿nione podmioty, oraz pe³nomocnictwo przekazuje siê w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.33.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa organizacja Miêdzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym. Us³uga zapewnienia na terenie miasta Bia³egostoku zakwaterowania i wy¿ywienia maksymalnie dla 100 uczestników Miêdzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym oraz zapewnienie parkingu w dniach 10 – 12 wrze¶nia 2025 r. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 a do SWZ, który stanowi jej integraln± czê¶æ.
Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowi±zek osobistego wykonania kluczowych zadañ tj. ¶wiadczenia us³ug noclegowych. W pozosta³ym zakresie Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55000000-0 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Us³ugi hotelarskie w zakresie spotkañ i konferencji
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
98351100-9 - Us³ugi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zakres przedmiotu umowy sk³ada siê z zamówienia gwarantowanego oraz zamówienia objêtego prawem opcji:a) W czê¶ci 1: Zamawiaj±cy gwarantuje zakwaterowanie i wy¿ywienie dla 80 osób oraz przewiduje prawo opcji, tj. zwiêkszenie liczby osób do 100. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku zg³oszenia siê wiêkszej liczby uczestników ni¿ okre¶lona jako zamówienie gwarantowane. Dodatkowo Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji przy organizacji serwisu kawowego. Zamawiaj±cy gwarantuje organizacjê serwisu kawowego w dniu 10.09.2025 r. dla 100 osób oraz przewiduje prawo opcji w formie zorganizowania serwisu kawowego w dn. 11.09.2025r. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu z prawa opcji na pi¶mie do dnia 03.09.2025r.
2. Zamawiaj±cy z prawa opcji mo¿e skorzystaæ w terminie od 10.09.2025 r. do 12.09.2025 r., a w przypadku serwisu kawowego w dn. 11.09.2025r. Do zamówieñ objêtych prawem opcji stosuje siê postanowienia odnosz±ce siê do zamówienia gwarantowanego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji, a Wykonawca o¶wiadcza, ¿e nie bêdzie z tego powodu wnosi³ ¿adnych roszczeñ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-10 do 2025-09-12
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zam. bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena ofertowa brutto – 60%
b) Kategoryzacja hotelu – 15%
c) Zapewnienie obiektu hotelowego na wy³±czno¶æ – 10%
d) Zapewnienie parkingu na terenie obiektu – 10%
e) Zaoferowanie produktów regionalnych – 5%
Ad. a)
Cena ofertowa brutto tj. Warto¶æ ogó³em oferty gwarantowanej + opcjonalnej – 60%
Cof = (cena najni¿sza brutto/cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
Ad. b)
Kategoryzacja hotelu – 15%
***** i wiêcej- 15 pkt
****– 5 pkt
*** – 0 pkt
W przypadku gdy Wyk. dysponuje hotelem posiadaj±cym mniej ni¿ 3 gwiazdki lub nieposiadaj±cym gwiazdek, oferta zostanie odrzucona.
Ad. c)
Kryterium „Zapewnienie obiektu hotelowego na wy³±czno¶æ, bez mo¿liwo¶ci kwaterowania osób z zewn±trz” – 10 %.
• Je¿eli Wyk. zadeklaruje Zam. obiekt „na wy³±czno¶æ”, tzn., ¿e w trakcie realizacji zamówienia. tj. w dniach 10-12.09.2025r w obiekcie hotelowym nie bêd± zakwaterowani (nie bêd± przebywaæ) inne grupy zorganizowane i go¶cie z zewn±trz– otrzyma 10 pkt.
• Je¿eli Wyk. nie zadeklaruje Zam. obiekt „na wy³±czno¶æ”, tzn., ¿e w trakcie realizacji zamówienia. tj. w dniach 10-12.09.2025r w obiekcie hotelowym mog± byæ zakwaterowani (mog± przebywaæ) inne grupy zorganizowane i go¶cie z zewn±trz– otrzyma 0 pkt.
Ad. d)
Zapewnienie darmowego parkingu na terenie obiektu hotelu – 10 %
W czê¶ci 1: Wyk. w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10 pkt, je¿eli zapewni na czas pobytu darmowy parking na terenie obiektu na co najmniej 45 pojazdów, w tym 40 sam. os. i 5 ambulansów demonstracyjnych (ambulanse bêd± zaparkowane w okolicach wej¶cia do hotelu) lub 0 pkt je¿eli parking nie bêdzie znajdowa³ siê na terenie obiektu. Wyk. jest zobowi±zany do zorganizowania bezp³atnego parkingu dla wszystkich uczestników; je¶li parking nie bêdzie na terenu obiektu, powinien znajdowaæ siê w odleg³o¶ci nieprzekraczaj±cej 500 m od hotelu (liczonej najkrótsz± drog± piesz± publiczn±). W sytuacji gdy parking bêdzie znajdowa³ siê w odleg³o¶ci dalszej ni¿ 500 m (liczonej najkrótsz± drog± piesz± publiczn±) oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W przypadku niewskazania w FO informacji - zaznaczenia odpowiedniej pozycji, czy Wyk. zapewnia darmowy parking na terenie obiektu hotelu dla uczestników Mistrzostw, Zam. uzna, ¿e Wyk. nie oferuje darmowego parkingu. Oferta Wyk. otrzyma wówczas 0 punktów.
Ad. e)
Zaoferowanie produktów regionalnych (Pr) - 5%
Zam. bêdzie premiowa³ oferty uwzgledniaj±ce zaoferowanie wyrobów regionalnych zarejestrowanych na Li¶cie Produktów Tradycyjnych prowadzonej przez MRiRW dla woj. podl.
W przypadku zaoferowania 10 i wiêcej wyrobów regionalnych - 5 pkt,
W przypadku zaoferowania od 9 do 5 wyrobów regionalnych - 3 pkt,
W przypadku zaoferowania od 4 do 0 wyrobów regionalnych - 0 pkt.
SUMA = Cof +K+ W +P+Pr
Pozosta³e informacje w SWZ udostêpnionej na stronie prowadzonego postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kategoryzacja hotelu
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Zapewnienie obiektu hotelowego na wy³±czno¶æ, bez mo¿liwo¶ci kwaterowania osób z zewn±trz”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie darmowego parkingu na terenie obiektu hotelu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie produktów regionalnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa organizacja Miêdzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym. Us³uga zapewnienia na terenie miasta Bia³egostoku wynajmu sal szkoleniowych i konferencyjnych, zakwaterowania i wy¿ywienia maksymalnie 150 uczestników Miêdzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym oraz zapewnienie parkingu w dniach 10 – 12 wrze¶nia 2025 r. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 b do SWZ, który stanowi jej integraln± czê¶æ.
Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowi±zek osobistego wykonania kluczowych zadañ tj. ¶wiadczenia us³ug noclegowych. W pozosta³ym zakresie Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55000000-0 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Us³ugi hotelarskie w zakresie spotkañ i konferencji
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
98351100-9 - Us³ugi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zakres przedmiotu umowy sk³ada siê z zamówienia gwarantowanego oraz zamówienia objêtego prawem opcji:a) W czê¶ci 2: Zamawiaj±cy gwarantuje zakwaterowanie i wy¿ywienie dla 120 osób oraz przewiduje prawo opcji, tj. zwiêkszenie liczby osób do 150. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku zg³oszenia siê wiêkszej liczby uczestników ni¿ okre¶lona jako zamówienie gwarantowane. Dodatkowo Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji przy organizacji serwisu kawowego. Zamawiaj±cy gwarantuje organizacjê serwisu kawowego w dniu 10.09.2025 r. dla 150 osób oraz przewiduje prawo opcji w formie zorganizowania serwisu kawowego w dn. 11.09.2025r. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu z prawa opcji na pi¶mie do dnia 03.09.2025r.
2. Zamawiaj±cy z prawa opcji mo¿e skorzystaæ w terminie od 10.09.2025 r. do 12.09.2025 r., a w przypadku serwisu kawowego w dn. 11.09.2025r. Do zamówieñ objêtych prawem opcji stosuje siê postanowienia odnosz±ce siê do zamówienia gwarantowanego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji, a Wykonawca o¶wiadcza, ¿e nie bêdzie z tego powodu wnosi³ ¿adnych roszczeñ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-10 do 2025-09-12
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zam. bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena ofertowa brutto – 60%
b) Kategoryzacja hotelu – 15%
c) Zapewnienie obiektu hotelowego na wy³±czno¶æ – 10%
d) Zapewnienie parkingu na terenie obiektu – 10%
e) Zaoferowanie produktów regionalnych – 5%
Ad. a)
Cena ofertowa brutto tj. Warto¶æ ogó³em oferty gwarantowanej + opcjonalnej – 60%
Cof = (cena najni¿sza brutto/cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
Ad. b)
Kategoryzacja hotelu – 15%
***** i wiêcej- 15 pkt
****– 5 pkt
*** – 0 pkt
W przypadku gdy Wyk. dysponuje hotelem posiadaj±cym mniej ni¿ 3 gwiazdki lub nieposiadaj±cym gwiazdek, oferta zostanie odrzucona.
Ad. c)
Kryterium „Zapewnienie obiektu hotelowego na wy³±czno¶æ, bez mo¿liwo¶ci kwaterowania osób z zewn±trz” – 10 %.
• Je¿eli Wyk. zadeklaruje Zam. obiekt „na wy³±czno¶æ”, tzn., ¿e w trakcie realizacji zamówienia. tj. w dniach 10-12.09.2025r w obiekcie hotelowym nie bêd± zakwaterowani (nie bêd± przebywaæ) inne grupy zorganizowane i go¶cie z zewn±trz– otrzyma 10 pkt.
• Je¿eli Wyk. nie zadeklaruje Zam. obiekt „na wy³±czno¶æ”, tzn., ¿e w trakcie realizacji zamówienia. tj. w dniach 10-12.09.2025r w obiekcie hotelowym mog± byæ zakwaterowani (mog± przebywaæ) inne grupy zorganizowane i go¶cie z zewn±trz– otrzyma 0 pkt.
Ad. d)
Zapewnienie darmowego parkingu na terenie obiektu hotelu – 10 %
W czê¶ci 2: Wyk. w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10 pkt, je¿eli zapewni na czas pobytu darmowy parking na terenie obiektu na co najmniej 65 poj., w tym 50 amb. rat., 10 sam. os. i 5 amb. dem. (amb. dem. bêd± zaparkowane w okolicach wej¶cia do hotelu) lub 0 pkt je¿eli parking nie bêdzie znajdowa³ siê na terenie obiektu. Wjazd na parking powinien byæ bezproblemowy, w szczególno¶ci dla amb., których wysoko¶æ wynosi ok 2,85 m, d³ugo¶æ ok 6 m, szeroko¶æ 2,55 m. Wyk. jest zobowi±zany do zorganizowania bezp³atnego parkingu dla wszystkich uczestników; je¶li parking nie bêdzie na terenu obiektu, powinien znajdowaæ siê w odleg³o¶ci nieprzekraczaj±cej 500 m (liczonej najkrótsz± drog± piesz± publiczn±) od hotelu. W sytuacji gdy parking bêdzie znajdowa³ siê w odleg³o¶ci dalszej ni¿ 500 m (liczonej najkrótsz± drog± piesz± publiczn±) oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W przypadku niewskazania w FO informacji - zaznaczenia odpowiedniej pozycji, czy Wyk. zapewnia darmowy parking na terenie obiektu hotelu dla uczestników Mistrzostw, Zam. uzna, ¿e Wyk. nie oferuje darmowego parkingu. Oferta Wyk. otrzyma wówczas 0 punktów.
Ad. e)
Zaoferowanie produktów regionalnych (Pr) - 5%
Zam. bêdzie premiowa³ oferty uwzgledniaj±ce zaoferowanie wyrobów regionalnych zarejestrowanych na Li¶cie Produktów Tradycyjnych prowadzonej przez MRiRW dla woj. podl.
W przypadku zaoferowania 10 i wiêcej wyrobów regionalnych - 5 pkt,
W przypadku zaoferowania od 9 do 5 wyrobów regionalnych - 3 pkt,
W przypadku zaoferowania od 4 do 0 wyrobów regionalnych - 0 pkt.
SUMA = Cof +K+ W +P+Pr
Pozosta³e informacje w SWZ udostêpnionej na stronie prowadzonego postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kategoryzacja hotelu
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Zapewnienie obiektu hotelowego na wy³±czno¶æ, bez mo¿liwo¶ci kwaterowania osób z zewn±trz”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie darmowego parkingu na terenie obiektu hotelu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie produktów regionalnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn±:
W przypadku sk³adania oferty na Czê¶æ 1: co najmniej 80 000,00 z³ (osiemdziesi±t tysiêcy z³),
W przypadku sk³adania oferty na Czê¶æ 2: co najmniej 150 000,00 z³ (sto piêædziesi±t tysiêcy z³).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy:
a) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej na sumê gwarancyjn±:
• W przypadku sk³adania oferty na czê¶æ 1: co najmniej 80 000,00 z³ (osiemdziesi±t tysiêcy z³),
• W przypadku sk³adania oferty na czê¶æ 2: co najmniej 150 000,00 z³ (sto piêædziesi±t tysiêcy z³).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej podpisanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii, po¶wiadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne zmiany i uzupe³nienia tre¶ci Umowy, dopuszczalne s± jedynie w sytuacjach i na zasadach okre¶lonych w Ustawie pzp, w szczególno¶ci w art. 455 pzp.2. Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa w przypadku:
a. wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej, jako zdarzeñ zewnêtrznie niemo¿liwych do przewidzenia i niemo¿liwych do zapobie¿enia
b. konieczno¶ci zmiany terminu realizacji Mistrzostw z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia braku mo¿liwo¶ci przeprowadzenia Mistrzostw z uwagi na sytuacjê epidemiologiczn± lub si³ê wy¿sz±.
3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma E-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-01
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- EOP.332.45.24 Dostawa materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmuj±c± sprzeda¿ i ¶wiadczenie us³ugi dystrybucyjnej na potrzeby Komendy POSG, Bema 100 oraz Placówki SG w Mielniku
- Kompleksowa organizacja XXII Miêdzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
- ZK-DZP.262.105.2024 Zakup stanowisk dydaktycznych z platform± w postaci uniwersalnej p³ytki monta¿owej do Laboratorium Metrologicznego Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawê Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeñ autoimmunologicznych metod± immunoenzymatyczn± wraz z dzier¿aw± sprzêtu
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê ob³o¿eñ jednorazowego u¿ytku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 3 wydarzeñ zwi±zanych z projektem realizowanym w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci - etap II
- Us³ugi cateringowe ¶wiadczone podczas wydarzeñ artystycznych organizowanych przez Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewoñskiego w Warszawie w okresie styczeñ 2025 - grudzieñ 2025
- Wykonanie us³ugi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawno¶ciowego zimowego z mo¿liwo¶ci± doskonalenia umiejêtno¶ci w zakresie ratownictwa górskiego na potrzeby WLNZ ANS w terminie 03.02-07.02.2025 r.
- Organizacja pobytu uczestników oraz personelu zimowej szko³y algorytmicznej. Znak sprawy: DZPZ.283.63.2024.MW
- Us³uga przygotowywania i wydawania ciep³ych posi³ków dla uczestników Centrum Integracji Spo³ecznej w Olsztynie
- Kompleksowa organizacja XXII Miêdzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
wiêcej: Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.