Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1 go Maja 105 (....)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sandomierska 105
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-324
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.kielce@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1 go Maja 105 (....)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d755ca8-9389-4bed-add2-50df4b95a492
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242120/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji inwestora zastępczego podczas realizacji inwestycji "Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku w Skarżysku-Kamiennej" (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d755ca8-9389-4bed-add2-50df4b95a4923.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem:
1. Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.ias.kielce@mf.gov.pl
Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w Rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2601-ILZ.260.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1-go Maja 105 wraz z budową 14 miejsc postojowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Kielcach”. Szczegółowe warunki oraz zakres i zasady realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach jednej umowy, należycie wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje): co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji dotyczącej budowy, rozbudowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. inwestycji polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie, wymagającej decyzji o pozwoleniu na budowę, która spełnia łącznie następujące warunki:
a. wartość inwestycji budowlanej, której dotyczy usługa Wykonawcy, wynosi minimum 4 000 000,00 zł brutto,
b. kubatura tej części budynku, której dotyczy inwestycja (budowa, rozbudowa, przebudowa) wynosi minimum 2 500 m3,
c. w przypadku usługi będącej w trakcie realizacji, która nie została jeszcze zakończona, Zamawiający wymaga, aby do dnia, w którym upływa termin składania ofert, Wykonawca faktycznie zrealizował zakres tej usługi na wartość minimum 100 000,00 zł.
2. dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej (Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej), posiadającą łącznie:
a. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b. doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu minimum jednej roboty budowlanej w branży konstrukcyjno-budowlanej, o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. roboty polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, wymagającej decyzji o pozwoleniu na budowę, której wartość wynosiła minimum 4 000 000,00 zł brutto, a kubatura części budynku, której dotyczyła inwestycja (budowa, rozbudowa, przebudowa) wynosiła minimum 2 500 m³,
c. posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
3. dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej sanitarnej – w zakresie sieci i instalacji: cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Inspektor nadzoru branży sanitarnej), posiadającą łącznie:
a. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
b. doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu minimum jednej roboty budowlanej w zakresie branży instalacyjnej sanitarnej, tj. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. roboty polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, wymagającej decyzji o pozwoleniu na budowę, której wartość wynosiła minimum 4 000 000,00 zł brutto, a kubatura części budynku, której dotyczyła inwestycja (budowa, rozbudowa, przebudowa) wynosiła minimum 2 500 m³,
c. posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
4. dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej elektrycznej – w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Inspektor nadzoru branży elektrycznej), posiadającą łącznie:
a uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
b doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu minimum jednej roboty budowlanej w zakresie branży instalacyjnej elektrycznej, tj. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. roboty polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, wymagającej decyzji o pozwoleniu na budowę, której wartość wynosiła minimum 4 000 000,00 zł brutto, a kubatura części budynku, której dotyczyła inwestycja (budowa, rozbudowa, przebudowa) wynosiła minimum 2 500 m³,
c posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców -każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą składa oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług spełniających warunki określone w Rozdziale V ust. 3 pkt 4 lit. a, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ; Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
2) Wykaz osób, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt 4 lit. b-d, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz doświadczenia, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ – w odniesieniu do warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt 4.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) dla osoby/osób podpisującej/ych ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisujeosoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł . Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Rozdziale IX SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni przedłożyć:a. dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 SWZ– wraz z ofertą;
b. dokumenty wskazane w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 SWZ każdy z Wykonawców składa oddzielnie - na wezwanie Zamawiającego,
c. pozostałe dokumenty - jako wspólny komplet,
d. przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego od Wykonawców, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności lub zaistnienia warunków określonych we wzorze
umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertą za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zgodnie z zapisami Rozdziału XI SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zgodnie z zapisami Rozdziału II ust. 5 SWZ, Zamawiający zaprosi do negocjacji 3 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów przyznanych według kryterium oceny ofert "cena"SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie realizowane będzie od dnia zawarcia umowy z wykonawcą nadzorowanej roboty budowlanej pn. „Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1-go Maja 105, wraz z budową 14 miejsc postojowych, na potrzeby Izby Administracji Skarbowej” do dnia zaakceptowania Raportu końcowego, o którym mowa w pkt 6.3. Opisu Przedmiotu Zamówienia poprzedzonego uzyskaniem przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu oraz rozliczeniem inwestycji. Jeżeli zawarcie umowy na ww. robotę budowlaną będzie wcześniejsze niż data zawarcia umowy na realizację niniejszego zamówienia (na pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego), datą rozpoczęcia wykonywania niniejszego zamówienia będzie dzień zawarcia umowy z Inwestorem Zastępczym. Termin zakończenia realizacji nadzorowanej roboty budowlanej przewiduje się na 30 listopada 2025 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu raport końcowy w ciągu 14 dni po uzyskaniu Decyzji pozwolenia na użytkowanie całego obiektu . Jeżeli Zamawiający nie przekaże na piśmie żadnych uwag do raportu w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, raport będzie uważanyza zatwierdzony przez Zamawiającego
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywna dostawa bonów towarowych/ kuponów/ talonów w formie papierowej na artykuły żywnościowe i przemysłowe o nominałach 25 zł dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach"
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń kompetencyjnych CUS(Centrum Usług Społecznych) wynikających z ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania pn.: "Analiza potencjału przemysłu obronnego i bezpieczeństwa w regionie świętokrzyskim"
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- "Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis ogumienia w pojazdach użytkowanych przez ŚZDW w Kielcach i Rejony Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Staszowie"
- "Przebudowa WDK im. Józefa Piłsudskiego celem spełnienia parametrów technicznych warunków ewakuacji, zabezpieczenia przed zadymieniem pionowych dróg ewakuacyjnych, podziału budynku na strefy pożarowe"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1 go Maja 105 (....)"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa metropolitalnego układu dróg pieszo-rowerowych wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę w Czerwonaku"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.