eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚwiadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości z prawem opcji - 2 zadania częściowe.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości z prawem opcji – 2 zadania częściowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości z prawem opcji – 2 zadania częściowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1912cef3-fe7c-4223-a4a7-eb28e3e07c0c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216258/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wyceny nieruchomości, w szczególności: rolnych/nierolnych, zabudowanych i niezabudowanych, lokali mieszkalnych oraz inne wyceny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.16.2024.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10192,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wyceny nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Ujazd, gminie Ujazd, pow. strzeleckim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 2391/7 (pow. 0,1177ha), 2391/9 (pow. 0,1223ha), 2391/16 (pow. 0,1070ha), 2391/17 (pow. 0,0929ha), 2391/18 (pow. 0,1076ha), 2391/23 (pow. 0,0994ha), 2391/24 (pow. 0,0970ha), 2391/25 (pow. 0,1117ha), 2391/26 (pow. 0,2262ha) z a.m. 22
a) Dla ww. działek prowadzona jest księga wieczysta nr OP1S/00052195/0 przez Sąd Rejonowy w Strzelcach Opolskich.
b) Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego osiedla Piaski w Ujeździe (uchwała nr XVIII.93.2012. z dnia 26.04.2012r. Rady Miejskiej w Ujeździe):
 dz. 2391/7, 2391/9, 2391/16, 2391/17, 2391/18, 2391/23, 2391/24, 2391/25 – przeznaczone są jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (MN),
 dz. 2391/26 – przeznaczona jest jako tereny zieleni i wód, w tym tereny lasów i dolesień (ZL).
c) W operacie szacunkowym należy wyodrębnić: wartość drzewostanu – wg. oceny rzeczoznawcy
d) Pozostałe informacje:
 Wyceny należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
 W ramach jednego operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, a działka nr 2391/17 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 2391/18, 2391/16, 2391/23, 2391/24, 2391/25, 2391/26, jako działka dojazdowa,
 Wykonawca przekazuje zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 4792,5 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wyceny nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Niemodlin, gminie Niemodlin, pow. opolskim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 805/5 (pow. 0,1142ha), 805/6 (pow. 0,1141ha), 805/7 (pow. 0,1140ha), 805/8 (pow. 0,0664ha), 805/9 (pow. 0,1462ha), 805/10 (pow. 0,1463ha), 805/11 (pow. 0,1463ha), 805/12 (pow. 0,0889ha), 805/13 (pow. 0,1497ha), 805/14 (pow. 0,1583ha) z a.m. 10
a) Dla ww. działek prowadzona jest księga wieczysta nr OP1O/00164798/2 przez Sąd Rejonowy w Opolu.
b) Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Niemodlina (uchwała nr XVI/69/15 z dnia 29.09.2015r. Rady Miejskiej w Niemodlinie):
 dz. 805/5, 805/6, 805/7 – przeznaczone są jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (A8MN),
 dz. 805/9, 805/10, 805/11 – przeznaczone są jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (A10MN),
 dz. 805/13, 805/14 – przeznaczone są jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (A11MN),
 dz. 805/8 – przeznaczona jest jako drogi wewnętrzne (A8KDW),
 dz. 805/12 – przeznaczona jest jako drogi wewnętrzne (A7KDW) oraz tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (A10MN, A11MN).
c) Pozostałe informacje:
 Działki leżą w granicy Głównego Zbiornika Wód Podziemnych – GZWP 338,
 Wyceny należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu,
 Działki znajdują się na obszarze, na którym wykryto występowanie inwazyjnego gatunku rośliny Rdestowiec,
 W ramach jednego operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, a działki nr 805/8, 805/12 - będą sprzedawane w udziałach wraz z działkami nr 805/5, 805/6, 805/7, 805/9, 805/10, 805/11, 805/13, 805/14, jako działki dojazdowe,
 Wykonawca przekazuje zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4365 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy ,,COBEX-INWEST” Janina Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444

7.3.3) Ulica: Sympatyczna

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2940 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DM PRO Daniel Miłosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271072197

7.3.3) Ulica: Bohaterów Września 8i

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.