Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543344/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji Polskiej Akademii Nauk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a5fbeef-0a9d-4d4a-9112-30b9c2f83cfd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084549/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Druk publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.261.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 343646,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk (opatrzonych numerem ISSN lub numerem ISBN) zgodnie z Załącznikiem nr 8a i 8b do SWZ (łącznie 14 tytułów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający w okresie obowiązywania zamówienia będzie sukcesywnie przekazywał do druku publikacje naukowe PAN wymienione w Załączniku nr 8a i 8b do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia, maksymalnie o 25% wielkości zamówienia podstawowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – w trakcie realizowania zamówienia.
Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy druku cyfrowego monografii naukowych w liczbie do 20 publikacji zgodnie z wykazem znajdującym się w Załączniku 8c do SWZ.
Opcja obejmuje także uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy druku offsetowego w liczbie do 4 składek.
Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy.
Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku, skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji bądź skorzystania w zakresie mniejszym niż maksymalny, określony w umowie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji w trakcie obowiązywania umowy – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie przekraczające zakres opcji wymaga zmiany umowy.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, każda z dwóch osób musi wykonywać czynności opisane w dwóch z trzech punktów w pełnym zakresie jak poniżej:
1) obsługa maszyn offsetowych (czynności polegające na doborze formatu papieru, umieszczeniu formy drukarskiej, narządu, dobrania odpowiedniej farby drukarskiej do podłoża, pasowanie arkuszy (prawa-lewa), obsługa urządzeń pomiarowych wykorzystywanych przy kontroli druku, kontrola parametrów w trakcie procesu druku łącznie z wizualną kontrolą jakości gotowych arkuszy);
2) obsługa maszyn cyfrowych (czynności polegające na doborze formatu papieru, pasowaniu arkuszy (prawa-lewa), kontrola parametrów w trakcie procesu druku łącznie z wizualną kontrolą jakości gotowych wydruków);
3) obsługa maszyn introligatorskich: falcerki, bigówki, foliarki, lakierówki, obsługa oklejarek; wykonywanie ręcznych prac introligatorskich: kompletowanie wkładu, oprawa, obsługa zszywarki (jeśli zachodzi taka potrzeba) oraz prace wykończeniowe: obsługa krajarek jedno- lub trójnożowych, przykrawanie książek oraz czasopism do formatu wskazanego w zamówieniu, konfekcjonowanie, pakowanie.
6. Zakres czynności, o których mowa w ust. 5 został podany w § 11 ust. 7 wzoru umowy - Załącznik nr 7 do SWZ. Wymienione osoby powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 2207 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257638,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257638,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257638,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Wydawniczo-Poligraficzna GIMPO Mieczysław Pohl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010188326
7.3.3) Ulica: Transportowców 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-858
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GIMPO Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Mieczysław Pohl
jakie przetargi wygrała firma
GIMPO Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Mieczysław Pohl
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257638,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- "Druk oraz dostawa Biuletynu Informacyjnego Urzędu Miasta "Rumskie Nowiny"".
- Dostawa materiałów poligraficznych i wystawienniczych dla WFOŚiGW w Katowicach w 2025 roku.
- Wykonanie i sukcesywne dostawy materiałów promujących z nadrukiem
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.