Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00614245/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mikserów odsłuchu personalnego wraz z osprzętem dla Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY CAPITOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 67
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-019
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71/7890431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr-capitol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mikserów odsłuchu personalnego wraz z osprzętem dla Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55eacd7b-a1cb-4d05-affd-8e2fbd805d2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057561/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa mikserów odsłuchu personalnego wraz z osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614245
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/24/TKS/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 585107,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119209,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikserów odsłuchu personalnego wraz z osprzętem.
2. Cyfrowy system odsłuchu przewodowego przewidziano jako połączenie jednostki centralnej i mikserów personalnych z możliwością rozgałęzienia sygnału z jednostki centralnej za pomocą dystrybutorów. Jednostka centralna ma być wyposażona w co najmniej cztery gniazda kart rozszerzeń, które można wypełnić dowolną konfiguracją interfejsów wejściowych i/lub wyjściowych wymienionych poniżej, aby dopasować je do potrzeb zaprojektowanego systemu a także umożliwić jego rozbudowę w przyszłości. Każda jednostka centralna ma mieć możliwość dostarczania sygnału i zasilania do mikserów personalnych za pomocą jednego standardowego przewodu UTP. Dzięki wbudowanym portom wejścia/wyjścia, wiele jednostek centralnych można połączyć kaskadowo, co pozwoli na rozbudowę systemu do co najmniej 128 monofonicznych wejściowych kanałów audio lub co najmniej 64 stereofonicznych kanałów wejściowych. Dystrybutory mają być wyposażone w moduł karty sieciowej umożliwiający rozgałęzienie sygnału z jednostki centralnej. System powinien być dostarczony z interfejsem umożliwiającym współpracę z resztą systemu miksowania dźwięku, będącego w posiadaniu Zamawiającego. Opcjonalne karty rozszerzeń mają umożliwić połączenia sygnałów analogowych oraz cyfrowych w standardach co najmniej: AES/EBU, Dante, ADAT, MADI. Miksery personalne mają umożliwić zrealizowanie stereofonicznego lub monofonicznego miksu na potrzeby odsłuchu z dowolnie wybranych kanałów wejściowych i/lub wyjściowych systemu miksowania dźwięku, będącego w posiadaniu Zamawiającego. Miksery odsłuchu personalnego mają charakteryzować się prostotą obsługi, zapewnić co najmniej kontrolę głośności oraz funkcję panoramowania/balansu poszczególnych kanałów audio a także powinny dysponować wejściem mikrofonowym XLR. System ma zapewnić funkcję interkomu a także wysyłania wiadomości tekstowych wyświetlanych na wyświetlaczach mikserów personalnych, za pomocą dedykowanego oprogramowania, w celu umożliwienia dyskretnej komunikacji między użytkownikami. Urządzenie ma umożliwić zapisywanie i przywoływanie ustawień predefiniowanych. Ustawienia predefiniowane jednego z mikserów muszą być kopiowane do innych mikserów za pomocą połączeń LAN bez konieczności użycia zewnętrznych urządzeń pamięci masowej USB. Mikser ma być wyposażony w wyświetlacze LCD lub LED/OLED dla łatwiejszej identyfikacji kanałów oraz ustawień konfiguracyjnych oraz obecności sygnału. System ma mieć możliwość konfiguracji mikserów personalnych z poziomu komputera PC lub MAC, za pomocą dedykowanego oprogramowania. Należy także dostarczyć mikrofon wraz z przełącznikiem nożnym zapewniającym możliwość wyboru kierowania sygnału z mikrofonu do systemu odsłuchowego lub realizatora dźwięku.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja i parametry techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110284,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110284,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110284,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROAUDIO-AVT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942705118
7.3.3) Ulica: GRANICZNA
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 54-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110284,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji w Mieroszowie, pl. Niepodległości 2
- Obniżenie krawężników przy przejściach dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Benedyktyńskiej, Górnickiego, Ładnej i Miłej we Wrocławiu
- 16.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- SZP/242-037/2025_ Sukcesywna dostawa helu w stanie ciekłym w ramach potrzeb Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA: 1-17.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Tory rowerowe oraz sad osiedlowy na Pawłowicach".
- Dostawa wzorców do wykonywania badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.