eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego na lata 2025-2026"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego
na lata 2025-2026”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grodziski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 614452500

1.5.8.) Numer faksu: 614452555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anijaki@spgw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-grodziski/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego
na lata 2025-2026”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bb17427-373b-4945-9b93-bb94eb449c3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018293/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu grodziskiego na lata 2025-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587010

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG-DP.272.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu grodziskiego na lata 2025-2026”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Granowo i Kamieniec na lata 2025-2026 - odśnieżanie, usuwanie śliskości zimowej,
2) Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Wielichowo i Rakoniewice na lata 2025-2026 - odśnieżanie, usuwanie śliskości zimowej,
3) Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Grodzisk Wielkopolski na lata 2025-2026 (z wyłączeniem miasta Grodzisk Wielkopolski) - odśnieżanie, usuwanie śliskości zimowej,
4) Zimowe utrzymanie dróg powiatowych sprzętem specjalistycznym na terenie Powiatu Grodziskiego 2025-2026 – zakres usługi odśnieżania sprzętem specjalistycznym:
- usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych, których nie można usunąć sprzętem podstawowym,
- poszerzanie odśnieżanych odcinków dróg,
- usuwanie naboju śnieżnego, czyli nieusuniętej zlodowaciałej lub ubitej warstwy śniegu o znacznej grubości, powstałego po intensywnych opadach śniegu.
5) Ścieżki pieszo – rowerowe w ciągu dróg powiatowych (wymienione w Planie Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na lata 2025-2026, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ),
6) Chodniki przy drogach powiatowych w mieście Grodzisk Wlkp. (wymienione w Planie Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na lata 2025-2026, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ).
2. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia akcji zimowej w oparciu
o postanowienia niniejszego zamówienia (SWZ, projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ, Planu Zimowego Utrzymania Dróg na lata 2025-2026 stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ) oraz zgodnie z zasadami i standardami określonymi w zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.
3. Zakres usług (ilość) podany w formularzu ofertowym został określony na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień – 2025 rok
oraz w okresie: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień – 2026 rok. Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, na podstawie rozliczenia, którego wzór zostanie przedstawiony Wykonawcy do akceptacji przed podpisaniem umowy oraz wydruku pracy dobowej sprzętu z zapisu GPS. Zakres usług do wykonania będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych
i sytuacji w terenie.
4. W przypadku gotowości do ZUD Zamawiający wskazuje, iż rozumie się przez to okres, w którym Wykonawca nie świadczy bezpośrednio usługi ZUD, ale wykazuje gotowość do przystąpienia świadczenia usługi zgodnie z czasem reakcji wskazanym w formularzu ofertowym. W przypadku nie rozpoczęcia ww. usługi w zaoferowanym czasie reakcji
i nie zawiadomienia Zamawiającego o rozpoczęciu wykonywania usługi, Zamawiający nie dokona zapłaty za dany miesiąc za ten czas (gotowości zasobu).
5. Wykonawca podejmie świadczenie usługi w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do pracy (czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert, który Wykonawca określi w formularzu ofertowym). Wykonawca oświadcza, że przyjmuje do wiadomości, że w przypadku, gdy zadeklarowany w formularzu ofertowym czas reakcji zostanie przez niego przekroczony dwukrotnie i w tym czasie nie rozpocznie wykonywania usługi i nie zawiadomi Zamawiającego o tym, Zamawiający oprócz braku zapłaty za gotowość zasobu, ma prawo dodatkowo zlecić te prace osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. O powyższym Zamawiający powiadamia pisemnie Wykonawcę i obciąża go kosztami zlecenia prac innemu Wykonawcy.
6. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych jednostki sprzętowe w system monitorująco – kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów. System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie Zamawiającego. W przypadku awarii odbiornika GPS Wykonawca niezwłocznie zgłosi ten fakt Zamawiającemu. Brak włączenia odbiornika skutkuje niepełnym uznaniem pracy sprzętu.
7. Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowej na drogach powiatowych objętych zamówieniem z posypaniem mieszanką piaskowo-solną i odśnieżaniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
8. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem sezonu zimowego wykazu sprzętu z podaniem nr rejestracyjnych pojazdów, wykazu pracowników obsługujących dany sprzęt (operatorów) oraz wskazanie koordynatora z ramienia Wykonawcy odpowiedzialnego za prowadzenie akcji ZUD, wraz z co najmniej
2 numerami telefonów. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z drogami, na których będzie świadczył usługi, a przed podpisaniem umowy złoży stosowne oświadczenie w tym zakresie.
9. Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału – mieszanki piaskowo – solnej, zgodnie z wymogami ochrony środowiska. Plac powinien być zlokalizowany w miejscu umożliwiającym dojazd sprzętu do zimowego utrzymania dróg w każdych warunkach atmosferycznych w odległości umożliwiającej rozpoczęcie prac w ramach ZUD w czasie zadeklarowanym w formularzu ofertowym przez Wykonawcę. W przypadku braku miejsca składowania materiału Zamawiający może udostępnić za odpowiednim wynagrodzeniem bądź innym zobowiązaniem wskazanym przez Zamawiającego plac, na którym Wykonawca będzie mógł umieścić materiał do usuwania śliskości. Warunki udostępnienia placu określi odrębna umowa.
10. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r., Nr 230, poz. 1960). Na wszystkie materiały stosowane do zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów, a na środki chemiczne dodatkowo Państwowego Zakładu Higieny
w Warszawie. Do likwidacji śliskości zimowej będą używane następujące materiały: mieszanka piaskowo-solna o stężeniu soli drogowej w ilości 25%. Posypywarki muszą zapewnić płynną regulację ilości rozsypywanej mieszanki piaskowo-solnej w celu usuwania śliskości zimowej. Mieszanka piaskowo-solna powinna być rozsypywana równomiernie i niezależnie od prędkości jazdy. Talerz lub talerze muszą mieć możliwość regulacji wysokości.
11. Sprzęt do zwalczania śliskości zimowej oraz do odśnieżania musi być wyposażony w światła ostrzegawcze pulsujące.
12. Wykonawca usługi zobowiązany jest do uzyskania zgody na rozpoczęcie i zakończenie pracy sprzętu od Zamawiającego.
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wobec osób trzecich w przypadku niewykonania usługi zgodnie z opisanym standardem ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na którym prowadzone jest ZUD od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
14. Akcje nie zgłoszone oraz nie zlecone przez Zamawiającego nie będą rozliczone.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i zakresu robót, szczególnie w zależności od posiadanych środków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718552,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 718552,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718552,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo-Budowlany NOJAN Jan Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881237779

7.3.3) Ulica: Gorzelniana 7

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718552,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.