eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w okresie 01.02.2025-31.01.2026



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w okresie 01.02.2025-31.01.2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariacka 25/26

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-833

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@archeologia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumarcheologiczne_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w okresie 01.02.2025-31.01.2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df14abb-d652-48bc-b235-d5d3c4dd2ee9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049530/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ochrony w okresie 01.02.2025 - 31.01.2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1525000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w okresie 01.02.2025 - 31.01.2026, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 nr 114 poz. 740 z późniejszymi zmianami), aktami z nią powiązanymi oraz aktami wykonawczymi.
3.2. Zamówienie obejmuje:
a) Stałą lub doraźną, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia oraz podejmowanie działań przez grupę interwencyjną Wykonawcy, w przypadku bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa mienia i osób, w obiektach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w następujących lokalizacjach:
- Gdańsk, ul. Chmielna 53,
- Gdańsk, ul. Rycerska 9,
- Gdańsk, Piwnica Romańska, Plac Dominikański,
- Wejherowo, ul. Chopina 15,
- Sopot, ul. Haffnera 63.
Grupa interwencyjna zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z 21.10.2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjowania broni i amunicji: co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony którzy po uzyskaniu za pośrednictwem uzbrojonego stanowiska interwencyjnego informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia wspólnie realizują zadania ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej na terenie chronionego obszaru, obiektu lub urządzenia.
b) Sprawowanie ochrony poprzez stały dozór sygnałów alarmowych przysyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych Zamawiającego:
- systemach sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) poprzez wykonywanie transmisji sygnałów alarmowych za pomocą urządzenia nadawczego Wykonawcy do stacji monitorowania sygnałów alarmowych będącej w dyspozycji Wykonawcy w celu skierowania do zagrożonego włamaniem lub napadem obiektu grupy interwencyjnej Wykonawcy,
- systemach sygnalizacji pożarowej (SSP) wraz z funkcjonującym monitoringiem pożarowym wykonywanym w obiekcie przez inną uprawnioną jednostkę na zlecenie Zamawiającego, współdziałającą z właściwą jednostką Państwowej Straży Pożarnej w celu jej wezwania w przypadku pożaru w obiekcie chronionym (ochrona przeciwpożarowa to systemy autonomiczne - oddzielne centrale),
- systemach telewizji dozorowej w obiektach podlegających ochronie, a także systemie alarmu w przypadku zalania wodą.
Do zadań Wykonawcy w zakresie ochrony należy również obsługa stałych urządzeń gaśniczych i wykonywanie wszelkich czynności opisanych w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, jak również powiadomienie telefoniczne Dyrektora Muzeum o wszczętym alarmie. Monitorowanie następuje bezpośrednio przez system monitorowania sygnałów alarmowych Wykonawcy i jednocześnie jest weryfikowane przez pracownika ochrony w danym obiekcie, który może powstrzymać interwencję w razie przypadkowego uruchomienia alarmu np. przez pracownika Muzeum. Zamawiający dopuszcza ingerencję we własne systemy celem podłączenia urządzeń monitorujących - w obecności przedstawiciela Muzeum oraz przedstawiciela firmy dokonującej przeglądów i konserwacji tych urządzeń, do których mają być podłączone systemy Wykonawcy usług ochrony. Koszty podłączenia urządzeń monitorujących są po stronie Wykonawcy.
c) Sporządzenie instrukcji ochrony dla każdego obiektu objętego ochroną – przez osobę wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
d) Ochrona ekspozycji realizowana przez opiekunów ekspozycji na salach wystawowych w budynku przy ul. Chmielnej 53 w Gdańsku.
3.3. Wobec pracowników ochrony świadczących usługi ochrony w obiektach Muzeum brak jest obowiązku wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
Zakres usług w poszczególnych obiektach oraz szczegółowe informacje o zamówieniu zawarte są w punkcie 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1257783,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1436431,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1307241,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar 2 Sp. z o.o. (lider konsorcjum)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar Sp. z o.o. (partner), Sekret Sp. z o.o. (partner), Era Sp. z o.o., (partner)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011

7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 71

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podjazdy grup interwencyjnych, Sufo Security Marcin Szymlet


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1307241,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.