eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TucholaLikwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/tuchola

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f5ae841-2cc2-410b-bbc2-91409af714f8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036928/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.32.2024.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181307,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier transportowych poprzez zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi.
Zadanie uzyskało dofinansowanie z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D, finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych („PFRON”).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8 osób + kierowca), nie starszego niż z 2024 r., dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Tucholi realizowany w ramach obszaru D Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Program Wyrównywanie różnic między regionami III – typu bus combi. Samochód musi posiadać homologację do przewozu osób niepełnosprawnych, być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, zgodnie z niżej przedstawionymi wymaganiami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
- Opis przedmiotu zamówienia – Likwidacja barier transportowych – zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi (stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
Wykonawca, który będzie realizował przedmiotowe zamówienie, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu gwarancji:
1. gwarancji jakości na cały pojazd (tj. podwozie oraz zabudowę wraz z wyposażeniem) na okres min. 2 lat;
2. gwarancji bez limitu kilometrów – na części i podzespoły pojazdu na okres min. 2 lat;
3. gwarancji na powłokę lakierniczą na okres min 3 lat,
4. gwarancji na perforację nadwozia na okres min. 5 lat.
Istnieje możliwość zaoferowania dodatkowej gwarancji (zgodnie z rozdziałem 20 niniejszej SWZ), przez co można uzyskać dodatkowe punkty, w kryterium – Gwarancja.
Rozliczenie zadania jest ryczałtowe.
Wymagania dodatkowe:
- zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych.
- ponadto Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny przez Autoryzowane Stacje Obsługi w odległości 100 km od Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi, z siedzibą: ul. Garbary 1, 89-500 Tuchola.
- Wykonawca gwarantuje na własny koszt i odpowiedzialność dostawę przedmiotu umowy do Zamawiającego na adres WSKAZANY PRZEZ Zamawiającego zgodnie ze wzorem umowy -stanowiącym załącznik nr do SWZ.
- dostawa przedmiotu umowy będzie zrealizowana jednorazowo w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godzinach pracy Urzędu, tj.:
- poniedziałek, środa, czwartek – od godz. 7.30 do godz. 15.30,
- wtorek – od godz. 7.30 do godz. 17.00,
- piątek – od godz. 7.30 do godz. 14.00.
- Wykonawca przynajmniej na 3 dni przed planowaną dostawą zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy w piśmie przesłanym w formie elektronicznej na wskazany adres (zwór umowy zał. nr 10 do SWZ) Zamawiający potwierdzi termin dostawy.
- Za datę wykonania przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej Umowy – termin zakończenia całej dostawy objętego umową, o którym mowa w ust. 1, uznaje się datę zakończenia odbioru, stwierdzoną w protokole odbioru dostawy bez uwag sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy oraz podpisany przez wszystkie strony.
Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowanie. Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-CAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922-253-29-72

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza przeznaczyć wykonanie zabudowy specjalistycznej firmie
GRUAU POLSKA SP. Z O.O.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.